Taivaan Isää kannattaisi totella koska siinä tulee ilmi rakastaako häntä.
1Joh 5:3: "Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;"
Onko Jumalan käskyt liian raskaat ?
34
137
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mutta ihminen aina itse tulkitsee !
Ajatellaanpa vaan koraania. Jumala ei ole todellakaan niin paha kuin pyhien kirjojen tulkitsijat on. - AnonyymiUUSI
Raamatun tulkitsijoita joita riittää ja korvasyyhyt on syytä hylätä.
- AnonyymiUUSI
Henkiäkin on monia jotka viekottelevat.
1Kun 22:21: "Silloin tuli henki ja asettui Herran eteen ja sanoi: 'Minä viekoittelen hänet'. Herra kysyi häneltä: 'Miten?'"
Jes 11:2: "Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki." - AnonyymiUUSI
Lain opettajille sanotaan Raamatussa, että miksi et itseäsi opeta.
- AnonyymiUUSI
Ei ole raskasta palvella Jumalaa. Jos se tuntuu raskaalta niin tarkista, ketä sinä oikeastaan palvelet.
Matteus:
11:28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
11:29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.
11:30 Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."- AnonyymiUUSI
Matt 16:24:
"Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua."
- AnonyymiUUSI
Totuus ei löydy lihasta eikä omista tunteista.
1Joh 4:8: "Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
"Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä."- AnonyymiUUSI
Juud 1:19:
"Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juud 1:19:
"Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole."Hajaannusta ja eriseuraisuutta.
- AnonyymiUUSI
"Mutta he eivät tahtoneet ottaa vaaria, vaan käänsivät uppiniskaisina selkänsä ja kovettivat korvansa, etteivät kuulisi."
- AnonyymiUUSI
Kun ihminen kääntyy syyllistämään ja herjaamaan, on kyse hfthaopista.
- AnonyymiUUSI
Älä herjaa Jumalan Sanaa.
- AnonyymiUUSI
Jokainen järkevä ihminen käsittä, että 2000 vuotta sitten Israelissa asuneella Jeesuksella noin 100 v. sitten Amerikassa olleilla homppelimiehillä Parhamilla ja Olsenilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
- AnonyymiUUSI
Vierasta tulta taivaasta ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Matt 3:12:
"Hänellä on viskimensä kädessään, ja hän puhdistaa puimatanterensa ja kokoaa nisunsa aittaan, mutta ruumenet hän polttaa sammumattomassa tulessa.""
- AnonyymiUUSI
Tietenkin amerikan homojen herjaajien uskossa on paljonkin sanomista.
Se ei ole linjassa oikein minkään kanssa.- AnonyymiUUSI
Amerikka on Babylon eikä mikään uusi Jerusalem.
- AnonyymiUUSI
Mooseksen lain yli 600 käskyä ovat Jeesuksen käskyjä, sillä Jeesus antoi lain Moosekselle. Ne käskyt ovat raskaat täyttää eikä kukaan niitä täydellisesti täytä. Ei edes Jeesus...
- AnonyymiUUSI
Jumalan käskyt - 10 käskyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan kymmenen käskyä kirjoitettu Jumalan sormella kiveen.
Laintaulut on tallessa Liitonarkussa, mikä tuodaan uuteen Jerusalemiin kun Jeesus palaa maan päälle.
Paavali teki murhan ja yritti kaikin keinoin selitellä Jumalan lait tyhjäksi, ettei olisi tullut tuomituksi murhasta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Mooseksen laki olekaan Jumalalta? Onko se ihmisiltä?
- AnonyymiUUSI
Väkevimmät eksytyksen ovat tulleet Amerikasta.
Kovia poikia sotimaan myös hengellisesti saati sitten aseellisesti.
Yhdys-Vallat. - AnonyymiUUSI
Tuo se vasta onkin sitä sateenkaarirakkautta!
- AnonyymiUUSI
Vaikka homojen herjaaminen ok ja niitä pitää herjata, niin amerikan homojen herjaajia kannataa välttää, sillä ei herjaus rajoitu vain homoihin.
Silloin usko perustuu muiden herjaamiseen ja pian on itse sen kohde.- AnonyymiUUSI
Factatietoa, että molemmat helluntailiikkeen perustajat vietiin vankilaan sodomiasta.
Parhami v. 1907 ja Olseni v. 1925.
- AnonyymiUUSI
Oliko sodomalaiset ylpeitä ?
- AnonyymiUUSI
Sananl 16:18:
"Kopeus käy kukistumisen edellä, ylpeys lankeemuksen edellä."
- AnonyymiUUSI
Sananl. 8:5
Hankkikaa viisautta, te ymmärtämättömät, hankkikaa tietoa, te houkat!- AnonyymiUUSI
Sananl. 15:7
Viisaan sanat levittävät tietoa, tyhmän ajatukset harhailevat.
- AnonyymiUUSI
Tosiaan amerikan homoherjaajien uskoa kannattaa välttää.
Ellei halua uskonnon uhriksi.
Ei kukaan kestä pelkkää herjaamista.
Ei edes vaikka Raamatulla vihjaillaan.
Joskin siellä lukee, että sanoistaan ihminen tuomitaan. - AnonyymiUUSI
Ap.t.15:10 Miksi te siis nyt kiusaatte Jumalaa ja tahdotte panna opetuslasten niskaan ikeen, jota eivät meidän isämme emmekä mekään jaksaneet kantaa? Matt.11:29-30
- AnonyymiUUSI
1Joh 5:3:
"Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;"
- AnonyymiUUSI
Milloin jo Raamattu on käännetty Suomeksi?
Kyllä jokainen kai tietää mitä siellä lukee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711428
- 585439
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462697- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441795Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271483Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411450Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61386Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371369