Olen kasvanut sodan jälkeisessä ajassa, jolloin häpeä, nöyryytys ja ruumiillinen väkivalta oli normi. Isossa porukassa nuoruudessa oli julmat säännöt. Jengin pomo oli kingi. Uudet tyttöystävät piti viedä ensin kingille nussittavaksi, Sitten sai itse oikeuden pilluun. Tämä oli myös nuorille naisille ihan OK.
Tästä porukasta onnistuin saamaan vaimoni, hän oli kaikkien himoitsema, joten joudun yhä luovuttamaan hänet muiden pantavaksi.
Vaimo rakastaa minua ja tekee minulle nämä vittunsa jakamisen kiihoittavaksi. Kerran kuussa hjakaa pillua miesjoukolle koko viikonlopun.
Sunnuntai iltapäivällä menen paikalle, saan jätkiltä pilkkaa, lintsareita, vaimon huoraystättäret piiskaa ja pilkkaa ja sitten saan nussia omaa vaimoa.
Häpäisy ja nöyryytys
Anonyymi-ap
4
465
Vastaukset 4
- Anonyymi
Parempi tällainen kuin ilman kokonaan, ei se ole niin vaarallista jos saa turpaan jätkältä joka nussii sitten mun vaimoa. Minäkin saa sitten säälistä, mutta PÄÄSEN HYVÄLLE TURPEALLE VITULLE!!!
- Anonyymi
Nyt niinku ihan oikeesti....
- Anonyymi
Tässä kuvaillaan leikkejä ja fetissejä, yritän vaan tarjota runkkumateriaalia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50498Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483