Murhamies on vielä karussa ja kukaan suomalainen ei ole turvassa ennen kuin paha poika on saatu kiinni. Minä en ainakaan haluaisi herätä yöllä tähän tuijotukseen ja katseeseen:
https://images.sanoma-sndp.fi/629373b021f84f547439a23bafc8ff02/normal/658.avif
Poliisi pyytää jatkuvasti vihjeitä ja onhan tämä melkoinen ihmisjahti suomen mittakaavassa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011350870.html
Mikkelin pakeneva Jyväskyläläinen murhaaja.
28
401
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin symmetrinen pää. Luulisi että tuollaisen bongaa helposti.
- Anonyymi
Outo kallonmalli mielestäni kun kuvaa katsoin, jotenkin tyypillinen Jyväskylässä.
- Anonyymi
RKP:llä olisi kallonmuotojen asiantuntemusta rutkasti.
- Anonyymi
Näyttää mielestäni Terminator 2 elokuvan T-1000 terminaattorille ja ehkä vähän Eminemille.
- Anonyymi
Peukun käyttäjillä on tuo tuijotus.
- Anonyymi
Arjalaisen näköinen.
- Anonyymi
Voi olla myös karjalainen. Mutta ei Ahti.
- Anonyymi
Arjaloinen ei olisi paljastunut noin nopeasti.
- Anonyymi
On se kyllä nyt kumma kun ei yhtä keskenkasvuista nilkkiä ja mummon polttajaa saada kiinni ilman armeijaa.
- Anonyymi
Noh, 60-vuotias on tuskin vielä mummo. Itse käyttäisin nimitystä myöhäiskeski-ikäinen.
Kunhan NATOn Mikkelin-esikunta asettuu paikkakunnalle, niin luulisi esivallan valppauden ja tehokkuuden päämajakaupungissa lisääntyvän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, 60-vuotias on tuskin vielä mummo. Itse käyttäisin nimitystä myöhäiskeski-ikäinen.
Itse käyttäisin nimitystä varhais vanhus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse käyttäisin nimitystä varhais vanhus.
Vanhuus alkaa kun on 65v.
- Anonyymi
Persut vääntävät hänestäkin somalin.
- Anonyymi
Ei, mutta sinä punapanssi orkesterisi tulette vääntämään murhaajasta persun.
Peukkupäissään punapanssilla riittää mielikuvitusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta sinä punapanssi orkesterisi tulette vääntämään murhaajasta persun.
Peukkupäissään punapanssilla riittää mielikuvitusta.No PERSU tai ei niin nyt uusimpien tietojen mukaan hänet olisi sitten käskyttämällä otettu kiinni kuin gangsterielokuvissa. Ei tuomita häntä PERSUKSI ennen kuin olemme aivan varmoja.
- Anonyymi
Albiino sompulta vaikuttaa.
- Anonyymi
No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
- Anonyymi
Onko tuo se kotihoidon somali, josta joku rasisti kirjoitti oikein avauksenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
Ei kun ihan huti tuli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo se kotihoidon somali, josta joku rasisti kirjoitti oikein avauksenkin.
Meinaat että oli ehtinyt myös pesutupaan hommiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat että oli ehtinyt myös pesutupaan hommiin?
Rasisteille ei mikään ole mahdotonta, kun ne tarinoitaan vääntävät.
- Anonyymi
Outo sattuma, demarien kansanedustaja Mikkel oli osallisena mummon kissojen polttamisessa, nyt tämä jutun heppu polttanut mummon Mikkelissä.
- Anonyymi
Näyttää ihan nyrkillä tapettavalta
- Anonyymi
Esplanadilla tappaneesta nokikeppilaumasta kesti 3 viikkoa saada kuvat epäillyistä.
- Anonyymi
Valkoihoinen murha poitsu olisi päässyt upseeriksi?🤔
- Anonyymi
Vaikuttaakohan nyt Karkialampi ja Naton läheisyys niin voimakkaasti mikkeliläisten väkivaltaisuuden kasvuun.
- Anonyymi
Otettu kiinni! Sivulliset eivät vahingoittuneet.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b647b07a-a213-42b4-bfbe-8bbbf8dda5db
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872