Naiset suuri haitta liikenteessä

Kriittinen analyytikko

Naiset ovat uskomattoman suuri haitta liikenteessä, jopa vaaratekijä. Pääteillä naiset ajaa hyssyttävät 80 rajoituksella seittemääkymppiä. Satasen rajoituksella kaheksaakymppiä. Liian hitaasta ajosta saa sakot, että tiedoksi vain.
Naiset ajavat hämärällä ilman valoja nokka kiinni tuulilasissa. Vaihtoehtoisesti takakenossa ja ihan perässä kiinni. Siitäkin saa sakot.
Jos kaikki edellämainitut ovat kunnossa niin käsijarru on päällä. Siitä ei saa sakkoa, mutta korjaamomies palkan, aika hyvän vielä kun kyseessä on nainen.

Kolmion takaa tielle pökäisy on pikemminkin sääntö kuin poikkeus. Liikennevaloissa laitetaan pykälä silmään vasta kun miesautoilija tööttää perässä. Sitten jo punaisilla paniikissa rysähtää ja syy; no kun säikähin.
Ohitustilanteessa kun nainen huomaa auton rinnallaan pyrkivän ohi, niin ei kun kaasua lisää. Tuli paniikki.
Kaikenkaikkiaan naisille tulisi olla huomattavan kriittisempi jo inssiajossa. Samoin sakotuksessa otettava haitallisempi tekijä huomioon, nainen.

69

2501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kriittinen analytikko

      Valot unohtui mainita. Kun nainen ajaa tiellä, ja varsinkin päätiellä ei ole valot päällä. Eikä naiskuski huomaa vaikka kuinka räpsytellään valoja, laittaa valoja päälle.
      Jos sattumalta valot on, ne ovat kaikkia häiritsevät pitkät.

    • Mies vain

      Kun nainen saapuu pysäköintipaikalle, saa ihan oikeasti pelätä koko ajan että millonka se kolhii ensimmäisen auton. Olen nähnyt omin silmin miten nainen yritti ajaa ruutuun kahden auton väliin, etukulma osui viereisen auton kylkeen tehden pahan lommon. Arvannette mitä nainen teki vaikka kavereita oli kyydissä, pakeni paikalta jättämättä mitään viestiä...

      Olen myös nähnyt parkkipaikalla kun nainen peruuttaa autoa, naiset katsoo peiliin koko ajan paitsi autoa peruuttaessa, eivät muutenkaan vilkuile tuleeko ketään, sen kun pakittavat vaan. Niinpä eräskin nainen peruutti jalankulkevan naisen päälle, oli huvittavaa seurata sitä kanatappelua sitten...

      • visio

        oletko koskaan nähnyt yhdenkään miehen törppöilevän liikenteessä?


    • mariamagda

      selvällä provollasi. Laitan kuitenkin vain tämän yhden viestin, ei noin tyhmää juttua kukaan usko.

      Mistäs muuten sinä tiedät miten pitäsi ajaa? Mikäs kaikentietävä arvostelija sinä luulet olevasi?
      Ai niin, olet mies.

      • Kriittinen analyytikko

        Mikäkö minä olen? Olen tietenkin ammattiautoilijana toiminut mies joka puhuu kokemuksesta. Sinä et tiedä, että mitä kirjoitin oli 100% asiaa.


      • Mies vain
        Kriittinen analyytikko kirjoitti:

        Mikäkö minä olen? Olen tietenkin ammattiautoilijana toiminut mies joka puhuu kokemuksesta. Sinä et tiedä, että mitä kirjoitin oli 100% asiaa.

        itse en ole ammattiautoilija vaan ihan tavan "siviili" henkilöauton ratissa, törttöileviä naisia on silti sattunut niin usein kohdalle että en voi olla kuin samaa mieltä kanssasi. Onneksi ajan sen verran ennakoivasti ja varautuneesti ettei vielä ole kolahtanut naisten usein täysin yllättävän ja järjettömän toiminnan takia.

        Kannustaa tosin jatkamaankin ennakoivaa ja varautunutta ajoa, yritän kaikinkeinoin välttää pikkukolaritkin koska niistä on aina niin helvetisti vaivaa että parempi jos ne suinkin onnistuu välttämään vaikka syy olisikin toisen osapuolen.


      • muoriska
        Kriittinen analyytikko kirjoitti:

        Mikäkö minä olen? Olen tietenkin ammattiautoilijana toiminut mies joka puhuu kokemuksesta. Sinä et tiedä, että mitä kirjoitin oli 100% asiaa.

        Voisi ehkä harrastaa myös hieman itsekritiikkiä...

        Kyllähän varmati löytyy esimerkkejä kuvailemistasi naiskuljettajista, mutta niin löytyy miehistäkin, jos hakemaan ruvetaan.

        Ammattiautoilijalta odottaisi hieman asiantuntevampaa ja objektivisempaa asian käsittelyä.

        No, tosin ammattiautoilijahan sekin oli, taksikuski (mies), joka on ainoa ihminen jonka auton alle olen todella lähellä ollut jäädä. Kävelin suojatiellä silloin. Vaan ehdin sukeltaa sivuvasemmalle asfalttiin... Ai niin, oli kerran myös tapaus, jolloin lastenvaunuja lykkiessäni oli käydä samanlainen yliajo tien laidassa. Silloin kyseessä ratin takana noin 75vee mieshenkilö.

        Ainoat liikenneonnettomuudet 35-vuotisen autoilijanurani aikana ovat kaksi peräänajoa. Siis ajoivat minun perääni, toinen vuonna 1976 ja toinen vuonna 1994. Molemmat miehiä, molemmat myönsivät heti, etteivät seuranneet edellämenevää liikennettä tarpeeksi tarkasti.

        Toivottavasti kriittinen analyytikko selviää siellä takahikiällä sen puheena olleen naisihmisen kanssa, tai hänestä huolimatta, turvallisesti eläkeikäänsä asti.

        Turvallista matkaa kaikille,
        toivottaa nimimerkki "melkoinen määrä maantie)kilometrejä(kin) ja kokemusta takana, kuten myös toivottavasti edessä"


      • Mies ratissa
        Mies vain kirjoitti:

        itse en ole ammattiautoilija vaan ihan tavan "siviili" henkilöauton ratissa, törttöileviä naisia on silti sattunut niin usein kohdalle että en voi olla kuin samaa mieltä kanssasi. Onneksi ajan sen verran ennakoivasti ja varautuneesti ettei vielä ole kolahtanut naisten usein täysin yllättävän ja järjettömän toiminnan takia.

        Kannustaa tosin jatkamaankin ennakoivaa ja varautunutta ajoa, yritän kaikinkeinoin välttää pikkukolaritkin koska niistä on aina niin helvetisti vaivaa että parempi jos ne suinkin onnistuu välttämään vaikka syy olisikin toisen osapuolen.

        Uusi auto niin kolarissa ei ole kuin häviäjiä.


      • Kriittinen analyytikko
        muoriska kirjoitti:

        Voisi ehkä harrastaa myös hieman itsekritiikkiä...

        Kyllähän varmati löytyy esimerkkejä kuvailemistasi naiskuljettajista, mutta niin löytyy miehistäkin, jos hakemaan ruvetaan.

        Ammattiautoilijalta odottaisi hieman asiantuntevampaa ja objektivisempaa asian käsittelyä.

        No, tosin ammattiautoilijahan sekin oli, taksikuski (mies), joka on ainoa ihminen jonka auton alle olen todella lähellä ollut jäädä. Kävelin suojatiellä silloin. Vaan ehdin sukeltaa sivuvasemmalle asfalttiin... Ai niin, oli kerran myös tapaus, jolloin lastenvaunuja lykkiessäni oli käydä samanlainen yliajo tien laidassa. Silloin kyseessä ratin takana noin 75vee mieshenkilö.

        Ainoat liikenneonnettomuudet 35-vuotisen autoilijanurani aikana ovat kaksi peräänajoa. Siis ajoivat minun perääni, toinen vuonna 1976 ja toinen vuonna 1994. Molemmat miehiä, molemmat myönsivät heti, etteivät seuranneet edellämenevää liikennettä tarpeeksi tarkasti.

        Toivottavasti kriittinen analyytikko selviää siellä takahikiällä sen puheena olleen naisihmisen kanssa, tai hänestä huolimatta, turvallisesti eläkeikäänsä asti.

        Turvallista matkaa kaikille,
        toivottaa nimimerkki "melkoinen määrä maantie)kilometrejä(kin) ja kokemusta takana, kuten myös toivottavasti edessä"

        Varmasti miehetkin kolaroivat, se on selvä. Pahin ryhmä lienee vasta kortin saaneet kaahaajanuoret, jotka ovat 98% miehiä. Isänsä autolla kaahaavat ja mikäs on kaahatessa kun isi maksaa viuhut.
        Kuitenkin on tosi ja näkemykseni mitä kerroin naisten autoilusta.

        Ps. En ole Hikiältä. En edes takahikiältä.

        Hyvää autoilukesää muoriska!


      • ex_Lotta
        Mies vain kirjoitti:

        itse en ole ammattiautoilija vaan ihan tavan "siviili" henkilöauton ratissa, törttöileviä naisia on silti sattunut niin usein kohdalle että en voi olla kuin samaa mieltä kanssasi. Onneksi ajan sen verran ennakoivasti ja varautuneesti ettei vielä ole kolahtanut naisten usein täysin yllättävän ja järjettömän toiminnan takia.

        Kannustaa tosin jatkamaankin ennakoivaa ja varautunutta ajoa, yritän kaikinkeinoin välttää pikkukolaritkin koska niistä on aina niin helvetisti vaivaa että parempi jos ne suinkin onnistuu välttämään vaikka syy olisikin toisen osapuolen.

        Näitä kun lukee, niin ei voi olla ihmettelemättä että ovatko miehet todella noin sokeita omille virheilleen. Kuljen työmatkani pyörällä ja jos laskisin vaikkapa kuukauden ajan kaikki miesautoilijoiden aiheuttamat vaaratilanteet matkalla (esim. kääntyminen suoraan pyöräilijän eteen risteyksessä) niin ei taitisi enää kaksinumeroiset luvut riittää. Samoin kun jättää autonsa esim. marketin parkkipaikalle ja lähtee kävelemään kauppaa kohti, saa olla todella tarkkana, ettei jää jonkun hermonsa menettäneen "muut saavat väistää, minulla on kiire" -tyypin alle.


      • mariamagda
        Kriittinen analyytikko kirjoitti:

        Mikäkö minä olen? Olen tietenkin ammattiautoilijana toiminut mies joka puhuu kokemuksesta. Sinä et tiedä, että mitä kirjoitin oli 100% asiaa.

        sitten sinun mennä kiekumaan takaisin koulunpenkille.

        Tuollainen asenne näkyy varmasti myös liikennekäyttäytymisessäsi.


    • liikenteessä

      ajavat jatkuvasti ylinopeuksia, kaahaavat ym. Nämä naisten pikku peltikolarit harvoin johtavat kuolemaan tai vakaviinvammoihin kun taas miesten aiheuttamat kolarit ovat huomattavasti paljon vakavampia. Näin meille kerrottiin jo auto-koulussa, se on ihan tutkittu juttu. Ilmeisesti mies ei ymmärrä olevansa ihan tavallinen ihminen vaan kuvittelee olevansa kaikkivoipa virheetön rallikuski. Varsinkin nuorten miesten musiikin jumputus ja lapsellinen kaahailu on monesti säälittänyt ja huvittanut minua. Yhtä usein myös pelottanut, varokaa miehiä liikenteessä, henkenne voi olla vaarassa!

      • mariamagda

        näkyy myös töissä. Ammattiajajia kaikki, mutta

        miehet saavat paljon pahempaa tuhoa aikaiseksi työkoneillakin, naisten vahingot ovat paljon pienempiä/halvempia.


    • Sohvi

      Tilastot ovat karuja. Taitaa analyytikon silmä harittaa. Myös minun pitkäaikaisen kokemukseni mukaan hidastelija on vanhahko papparainen tai nuori tyttö. Kumpikin lajityyppi ajaa sen mukaan, kuin todennäköisesti on viisainta. Hyvä niin.

      Päättömästi kaahaavat eivät ole kanoja, vaan kukkopoikia. Ajelen rikesakkonopeutta, joka aamu koetan psyykata itseäni laillisuuteen, ehkä joskus onnistun rauhoittumaan. Vaikeaa, ehkei toivotonta? Meitä maltillisen malttamattomia on paljon, on naista ja miestä, mutta lähes kaikki Tärkeän Kiireiset ovat miehiä.

    • visio

      Naiset ovat haittana liikenteessä ja miehet peräti kuolemantuottajia, jotenka varmaan olisi parempi, jos meistä kaikki luopuisi autoistamme sukupuoleen katsomatta. En jaksa ottaa enää tätä palstaa vakavasti!

      • Hertha

        Eri tiet molemmille sukupuolille.

        Katsotaan sitten liikenneonnettomuuksien määrä.


      • Pesäpallo pallo
        Hertha kirjoitti:

        Eri tiet molemmille sukupuolille.

        Katsotaan sitten liikenneonnettomuuksien määrä.

        Helikopterilla, mutta se vain, että ne on huijanneet keräyksissä niin onko edes koko helikopteritoimintaa.


      • ++++
        Hertha kirjoitti:

        Eri tiet molemmille sukupuolille.

        Katsotaan sitten liikenneonnettomuuksien määrä.

        Feministit pilaavat ilmapiirin. Eikö sinullakaan nalkuttaja-akka ole asiaa kun jauhat ja päkätät asiattomia? Ihan näin naisena hävettää tuollainen kana.


      • a.a.a.
        ++++ kirjoitti:

        Feministit pilaavat ilmapiirin. Eikö sinullakaan nalkuttaja-akka ole asiaa kun jauhat ja päkätät asiattomia? Ihan näin naisena hävettää tuollainen kana.

        Onko sinulla noin kova hinku naiseksi?


      • Hertha
        ++++ kirjoitti:

        Feministit pilaavat ilmapiirin. Eikö sinullakaan nalkuttaja-akka ole asiaa kun jauhat ja päkätät asiattomia? Ihan näin naisena hävettää tuollainen kana.

        Minä en häpeä.


    • Juu justiina

      Asiassa on perää, täytynee myöntää. Kyllä nainen osaa törttöillä pahasti ja aiheuttaa vaaratilanteita ihan kaupunkiajossa. Päästää jalankulkijan vaikka kulkijalla olisi kymmenen metriä vielä suojatiellä ja takana odottamassa ruuhka.
      Sitten, no niin, yksinkertaisesti nainen on se heikompi ajaja.

      • mariamagda

        Ketä ajaa huonosti? Tuo käyttämäsi sana on aika laaja käsite.


    • autoilija

      On 18vuoden ammattikokemus Helsingin liikenteestä.Naiset töppöilee liikenteessä noin 300 kertaa useammin per autoilija kuin miehet.Eivät ole tarkkaavaisia,reagoivat epäloogisella tyhmällä tavalla eri liikennetilanteissa,ovat epävarmoja,ei mitään kokonaiskuvaa vallitsevasta liikennetilanteesta,osaaminen alla kaiken kritiikin,liikennesäännöistä ei haisuakaan.Miten ihmeessä semmoset tunarit ovat saaneet ajokortin???

      • jorojukka-kukka

        Minulla on aivan toisenlainen kuva, sillä en ole kuin yhden kerran nähnyt naisautoilijan, joka on ajellut vähän erikoiseen tyyliin. Kyseessä oli 77 vuotias naishenkilö, jonka tunnen.

        Taksit sen sijaan ovat erittäin röyhkeitä kadulla liikkujia.


      • jorojukka-kukka
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Minulla on aivan toisenlainen kuva, sillä en ole kuin yhden kerran nähnyt naisautoilijan, joka on ajellut vähän erikoiseen tyyliin. Kyseessä oli 77 vuotias naishenkilö, jonka tunnen.

        Taksit sen sijaan ovat erittäin röyhkeitä kadulla liikkujia.

        Tosin monella miehellä on sellainen asenne, että naiset eivät osaa ajaa, jotenka he suhtautuvat kaikkiin tilanteisiin, joissa nainen ei aja samaan tapaan kuin miens, tulkiten naisen ajotaidon huonoksi. Jos nainen ei säntää päätielle autojonon väliin, vaan odottaa pientä katkeamaa jonossa, niin se tulkitaan huonoksi ajotaidoksi.
        Ja koska tästä taas piti tehdä sp kysymys, niin sanottakoon miesten todella raivostuttava tyyli tulla hurjalla vauhdilla kolmion takaa päätielle siten, että auton keula on jo osittain tiellä. Saa aina melkein jarruttaa, kun ei tiedä, että tuleeko se hullu päälle! Se on nyt sitä hyvää miesmäistä ajotaitoa.
        Joo-o...aikamonet samantyyppiset asiat miesten mielestä on! :(


    • ex_Lotta

      Monet naiset ajavat ehkä turhan varovasti ja hiljaa, mutta uskoisin kuitenkin, että suurin syy tuohon naisten maineeseen "huonoina" kuskeina on siinä, että kun nainen ajaa kolarin, toteaa mies "naiset ovat onnettomia kuskeja" kun taas jos mies ajaa kolarin, toteaa mies onnettomuuksia sattuvan itse kullekin.
      Itse olen ollut auton kanssa neljä kertaa pienehköissä liikenneonnettomuuksissa ja kolme neljästä kerrasta syypää onnettomuuteen on ollut mies ja kaikki nämä onnettomuudet ovat johtuneet ns. huolimattomuudesta tai piittaamattomuudesta (peräänajo, oven avaaminen suoraan auton eteen, kylkeen ajo liukkaalla). En kuitenkaan ole todennun jokaisen onnettomuuden jälkeen että onpas miehet onnettomia kuskeja vaan olen kohdistanut nämä negatiiviset ajatukseni vain tähän tiettyyn kuskiin.

      Toisaalta tuo naisten hiljaisempi ajonopeus voi johtua siitäkin, että jostain syystä miehille on aivan ylitsepääsemätön paikka, jos nainen ohittaa heidät. Olen enemmän sääntö kuin poikkeus, että jos ohitat mieskuskin, alkaa hän jo ohitustilanteessa painaa kaasua kun huomaa ohittavan kuskin olevan nainen. Sen jälkeen nämä miehet roikkuvatkin perseessä seuraavat sata kilometriä hullu kostonhimo silmissään. Näin ollen ei ole mikään ihme, että naiset mielummin tyytyvät ajamaan tällaisten turhautuneiden ukkeleiden perässä vaikkakin alinopeudella, sen sijaan että ottavat riskin siitä, että mies tapansa mukaan menee tähän yllä kuvattuun ohitus-psykoosiin aiheuttaen näin turhia vaaratilanteita.

      • jorojukka-kukka

        Onko tuota vielä jossain päin Suomea paljonkin, että ohittavaa autoilijaa aletaan kilpailuttamaan ajonopeudella. Tuollaiselta pitäisi ottaa kortti pois. Itse mieluummin vähän nostan kaasupoljinta, jotta ohitustilanteesta päästään nopsaan. Ei kyllä tulisi mieleenikään lisätä kaasua. No minun itsetuntoni ei kyllä olekaan rakennettu kaasujalkaan! :)


      • ex_Lotta
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Onko tuota vielä jossain päin Suomea paljonkin, että ohittavaa autoilijaa aletaan kilpailuttamaan ajonopeudella. Tuollaiselta pitäisi ottaa kortti pois. Itse mieluummin vähän nostan kaasupoljinta, jotta ohitustilanteesta päästään nopsaan. Ei kyllä tulisi mieleenikään lisätä kaasua. No minun itsetuntoni ei kyllä olekaan rakennettu kaasujalkaan! :)

        Eli kyllä vain, tämä näyttää olevan koko kansakunnan miesväestöä yhdistävä ilmiö. Ihan sama ajatko etelä-Suomen ruuhkissa vai pohjoisen korpimaisemissa, yhtä paljon näyttää miehiä kismittävän ohi ajava nainen.


      • mariamagda
        ex_Lotta kirjoitti:

        Eli kyllä vain, tämä näyttää olevan koko kansakunnan miesväestöä yhdistävä ilmiö. Ihan sama ajatko etelä-Suomen ruuhkissa vai pohjoisen korpimaisemissa, yhtä paljon näyttää miehiä kismittävän ohi ajava nainen.

        tuon perään lähtemisen nähnyt. Paras oli kun mies joka kerran lähti kaahailemaan perääni, olikin siviilipukuinen poliisi.. kaikenlaista nuo miehet aiheuttaa...


    • Pakanamaa

      Haitta on aina haitta, oli se suuri tai pieni.

      • cisma

        Ja joskus niitä "haittoja" voi kehitellä ihan omassa päässään.


      • prismatti
        cisma kirjoitti:

        Ja joskus niitä "haittoja" voi kehitellä ihan omassa päässään.

        älä kehittele niitä haittoja niin sinulla ei ole haittojakaan.


      • cisma
        prismatti kirjoitti:

        älä kehittele niitä haittoja niin sinulla ei ole haittojakaan.

        Bongailetko sinä Naiskuskeja?


      • prismatti
        cisma kirjoitti:

        Bongailetko sinä Naiskuskeja?

        et älynnyt kysymystä jonka esitin kuonokopasta lue se uudelleen


    • cisma

      Minkä takia miehet kolaroivat, oliko se jopa 70 % kolareista; tiirailevat nokka pitkällä mikä sukupuoli mitäkin autoa aina ajelee. Siinähän sitä tuppaa sitten se oma keskiintyminen herpaantumaan ja kuinkas siinä sitten taas käykään..

      • .......

        Olen kerran ollut todistamassa varsin hupaisaa sattumaa. Henkilöautoa ajanut mies ajoi päin liikennevalopylvästä, kun tuijotti liian intensiivisesti kadulla ohi kulkenutta vähäpukeista naista. Miehillä on jotenkin niin onneton tuo keskittymiskyky ja toisaalta heiltä ei löydy taitoa tehdä kahta asiaa yhtäaikaa, joten näyttäisi tuo autoilu olevan melkoisen vaarallista puuhaa näille kaksilahkeisille.


    • mariamagda

      naisen ajaessa, on se vieressä istuva mies, joka antaa kaikenlaisia omia ohjeitaan. Peläyttelee kaikenlaisella kiekunnallaan yhtä mittaa.

      Miehille pitäisi laittaa kuonokoppa nokkaan ajon ajaksi.

      • prismatti

        oletko kokenut kuonokopan hyväksi itselläsi kun nalkutat?


      • mariamagda
        prismatti kirjoitti:

        oletko kokenut kuonokopan hyväksi itselläsi kun nalkutat?

        palstallakin. Vai miksi tällaista aloitusta kutsuisit?

        Itse melkein aina olen kuskin paikalla.


      • jorojukka-kukka

        Tosiaan kuonokoppa on hyvä idea. Tukee ajatusta, että tietty mieskäytös on eläimellistä! :D


      • jorojukka-kukka
        prismatti kirjoitti:

        oletko kokenut kuonokopan hyväksi itselläsi kun nalkutat?

        Nainen ei nalkuta!


    • Kriittinen analyytikko

      Kerran Etelä-Euroopasta tullessa kotimaahan oli koneessa lentokapteenina nainen. Aluksi ajatus oli jopa varautunut, mutta kun kuulin lentoemäntien puhuvan, niin huomasin kohta, että nainen, joka ohjasi suurta konetta oli tarkka ja hyvä. Kuulemma laskeutui paremmin kuin useammat miehet. Niin silloin tekikin.

      Pitäisikö naisten siirtyä kokonaan pois maanteiltä ilmailuliikenteen pariin?

      • cisma

        Ja aatteles jos tämä nainen olisi vähäänkään kämminyt. Siinä vissiin sitten kirjoittelisit tänne..,vai? Ovatkohan naiset jonkinlaisia uhanalaisia organismeja, joita pyöritellään, käännellään, väännellään ja vedellään johtopäätelmiä yhden harvinaislaatuisen yksilön perusteella? Tai ehkä naisilla onkin jonkinlainen kollektiivinen taju, vähän niinkuin muurahaisilla?


      • Kriittinen analyytikko
        cisma kirjoitti:

        Ja aatteles jos tämä nainen olisi vähäänkään kämminyt. Siinä vissiin sitten kirjoittelisit tänne..,vai? Ovatkohan naiset jonkinlaisia uhanalaisia organismeja, joita pyöritellään, käännellään, väännellään ja vedellään johtopäätelmiä yhden harvinaislaatuisen yksilön perusteella? Tai ehkä naisilla onkin jonkinlainen kollektiivinen taju, vähän niinkuin muurahaisilla?

        Uskomattoman pöljä ihminen tuo cisma!


      • cisma
        Kriittinen analyytikko kirjoitti:

        Uskomattoman pöljä ihminen tuo cisma!

        No olipas siinä kriittinen, tutkittuun tietoon pohjautuva hieno kommentti.

        Ja joo, mustakin Tuntuu, että sä oot iha pöljä.

        Pistäs uus alotus vaikka naisten pukeutumisesta, siitähän täällä ei kukaan ole vielä sanonutkaan mitään. Mitä mieltä oot esmes naisten minihameista? Onko se raiskaukseen provosointia, vai naisellista pukeutumista?


      • mariamagda

        maailma menisi kyllä aivan sekaisin.

        Miehet laittaisivat kaikki naiset lentokapteeneiksi ja kaikki naiset pois auton ratista. Huhhuh!


    • Kunnon mies

      Huomaan kirjoituksistasi, että olet järkimies. Totta joka sana.

    • Mielettömän hauska kirjoitus, oikeasti. Kuvatessasi naisautoijan stereotyyppiä muodostat itsestäsi täydellisen miesautoilijastereotyyppin!

      Noin tosielämässä me miehet kuitenkin taidamme johtaa onnettomuustilastoja. Olen tosin itsekin miettinyt, että voisiko syy olla yksinkertaisesti se, että miehet ajavat enemmän? Liekö tilastoissa huomioidaan asiaa?

      Kokemusperusteisesti näytää tosiaan siltä, että ylivarovaisista kuljettajista useimmat ovat naisia. Tähän on tuskin löydettävissä biologista syytä, ylivarovaisuus johtunee yleensä ajokokemuksen puutteesta. On melko tyypillistä, että yksiautoisessa perheessä miehelle rakasta Toyota Corollaa kuljettaa aina mies. Nainen istuu vieressä.

      Näin päästiinkin tasa-arvokysymyksiin, feministipalstan feministit, jatkakaa!

      • jorojukka-kukka

        Ei autoa ajamaan opi istumalla vieressä. Toki siinäkin oppii jo paljon.


    • ei auta

      kun sakottava poliisi on rehellinen.

      • Hertha

        Ei auta miehekkyyskään.

        Aika moni poliisi on nainen.


      • mariamagda
        Hertha kirjoitti:

        Ei auta miehekkyyskään.

        Aika moni poliisi on nainen.

        Jonkun mielestä kaikki ihmiset ovat taas miehiä, ainoastaan törppöilevät kuskit olisivat naisia.

        Tuntuu tuo miehen ajatuksenjuoksu olevan sellainen, ja kun kolaritilastotkin todistavat, niin pitäisi siirtää

        miehet pois ratista.


    • Kunnon kansalainen

      Nainen ei ole haitta vaan hengenvaara liikenteessä.

      • Hertha

        Etkö muuta keksi?


        Miten muuten olet selvitynyt hengissä liikenteessä, tupajumi?


      • jorojukka-kukka

        Mitenkä selität miesten kolaritilastot, jotka kertovat karutonta faktaa??? Naisella on kyllä hengenvaara liikenteessä, mutta se johtuu miehistä! ;)


      • Mies merten takaa
        Hertha kirjoitti:

        Etkö muuta keksi?


        Miten muuten olet selvitynyt hengissä liikenteessä, tupajumi?

        Olet tyhmä ihminen.
        Luultavasti pukeudut keltaisiin sukkahousuihin, vihreään housuhameeseen ja korkkipohjakenkiin.
        Tukkasi on ihan siiliksi ajettu. Korvissa mitättömät hopeakorut, ei Kalevala, vaan niistä vanhanaikaiset kopiot. Ostettu kirpputorin alennuspöydältä. Sormissa peukalossa ja pikkurillissä muovikorut.
        Unohtui nuo polvisukat jotka ovat harmaat ja sukkahousujen päällä.
        Sitten puhut jatkuvasti toisten päälle ja et voi käsittää miksi olet epäsuosittu, vaikka olet omasta mielestäsi niin viisas.


      • Hertha
        Mies merten takaa kirjoitti:

        Olet tyhmä ihminen.
        Luultavasti pukeudut keltaisiin sukkahousuihin, vihreään housuhameeseen ja korkkipohjakenkiin.
        Tukkasi on ihan siiliksi ajettu. Korvissa mitättömät hopeakorut, ei Kalevala, vaan niistä vanhanaikaiset kopiot. Ostettu kirpputorin alennuspöydältä. Sormissa peukalossa ja pikkurillissä muovikorut.
        Unohtui nuo polvisukat jotka ovat harmaat ja sukkahousujen päällä.
        Sitten puhut jatkuvasti toisten päälle ja et voi käsittää miksi olet epäsuosittu, vaikka olet omasta mielestäsi niin viisas.

        En ole rääväsuu vielä nimeksikään - verrattuna esim. sinuun ja moniin muihin äijiin, jotka suoltavat päivät pääksytysten tälläkin palstalla niljakkaita ja vähämielisiä juttujaan sillä mukamas-oikeudella, mikä heille mukamas kuuluu mukamas miessukupuolensa perusteella.

        Veivaa purtilosi irti pulunpaskasta ja seilaa niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.


      • Hertha
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Mitenkä selität miesten kolaritilastot, jotka kertovat karutonta faktaa??? Naisella on kyllä hengenvaara liikenteessä, mutta se johtuu miehistä! ;)

        No kyllä helkkarissa selitys löytyy. Miehet hankkivat enemmän ja heillä on varaa rutata peltiä ja maksaa sakkoja ja pitää mojovampia vakuutuksia. Miehethän ne ovat tiet rakentaneetkin ja autot ja ...


      • Kunon mies
        Hertha kirjoitti:

        No kyllä helkkarissa selitys löytyy. Miehet hankkivat enemmän ja heillä on varaa rutata peltiä ja maksaa sakkoja ja pitää mojovampia vakuutuksia. Miehethän ne ovat tiet rakentaneetkin ja autot ja ...

        Ajattele nyt kaikkia kirjoituksiasi. Onko niissä mitää järkeä?


      • cisma
        Kunon mies kirjoitti:

        Ajattele nyt kaikkia kirjoituksiasi. Onko niissä mitää järkeä?

        Ja paljon onkin. Entä onko sinun jutuissasi, sopii kysyä.


      • ===
        cisma kirjoitti:

        Ja paljon onkin. Entä onko sinun jutuissasi, sopii kysyä.

        vain hertha menee edelle.


      • nais"
        === kirjoitti:

        vain hertha menee edelle.

        Tuleeko ===:ltä löröt housuun?


      • Hertha
        Kunon mies kirjoitti:

        Ajattele nyt kaikkia kirjoituksiasi. Onko niissä mitää järkeä?

        Oletko ottanut huomioon, että kirjoitusten lukeminenkin vaatii järkeä?


      • jorojukka-kukka
        Hertha kirjoitti:

        No kyllä helkkarissa selitys löytyy. Miehet hankkivat enemmän ja heillä on varaa rutata peltiä ja maksaa sakkoja ja pitää mojovampia vakuutuksia. Miehethän ne ovat tiet rakentaneetkin ja autot ja ...

        Että naisväkeä kuolee tuossa miesten "harrasteessa". :(


      • jorojukka-kukka
        Mies merten takaa kirjoitti:

        Olet tyhmä ihminen.
        Luultavasti pukeudut keltaisiin sukkahousuihin, vihreään housuhameeseen ja korkkipohjakenkiin.
        Tukkasi on ihan siiliksi ajettu. Korvissa mitättömät hopeakorut, ei Kalevala, vaan niistä vanhanaikaiset kopiot. Ostettu kirpputorin alennuspöydältä. Sormissa peukalossa ja pikkurillissä muovikorut.
        Unohtui nuo polvisukat jotka ovat harmaat ja sukkahousujen päällä.
        Sitten puhut jatkuvasti toisten päälle ja et voi käsittää miksi olet epäsuosittu, vaikka olet omasta mielestäsi niin viisas.

        Nimittäin tuo kuvaus itsestäsi. Hyvä sentään, että olet merten takana. Täällä sinut saatettaisiin passittaa johonkin, jossa et voisi satuttaa itseäsi enää yhtään enempää. ;)


      • haertha
        Hertha kirjoitti:

        Oletko ottanut huomioon, että kirjoitusten lukeminenkin vaatii järkeä?

        sehän idea onkin kun sinulla ei sitä ole


    • YHMJ

      Sanoisin hengenvaara.

      • mariamagda

        Miehethän ovat tunnetusti hengenvaarallisia liikenteessä, eivät naiset.

        Kuitenkin heitä on monenlaisia kummassakin sukupuolessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3393
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      212
      2827
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1696
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1286
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe