Onko kukaan nainen kokeillut olla maksullisena ja

Anonyymi-ap

jättänyt sen ekaan kertaan ? Tuliko jo yhdestä kerrasta morkkis ?

13

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huorat taas kyselee omiaan.

• Anonyymi
        UUSI

Niinkö teette. Sinähän se tuonkin ittestäs tiiät.

• Anonyymi
        UUSI

No mitäs se sää mää ja bää väität tietäväsi

• Anonyymi
      UUSI

Olen ja vain kerran. Olimme Lapissa mieheni kaukoidän vieraiden isäntänä firman mökillä. Minä olin hotellissa. Mies soitti puolen yön aikaan humalassa ja sanoi, että nyt vieraat ovat katselleet tarpeeksi revontulia ja ajaneet moottorikelkalla. Ja tahtoisivat naisseuraa... niin rahaa vastaan tietenkin. Haluatko tienata 3500 mk ? Mitä siis, pitääkö mun panna niiden kanssa ? Montako niitä ? Minä mukaan lukien viisi, mutta minä voin jättää väliin. Mä sanoin, että en vittu ala tuollaiseen. Mies soitti uudelleen puolen tunnin perästä ja sanoi tule edes käymään täällä, äläkä sitten esiinny minun vaimonani. No mä menin, ja vastassa oli neljä pientä kiinalaista ja yksi suomalainen jässikkä. Ja niinhän siinä sitten kävi, että lähdin kolmen tunnin päästä 4000,- mk rikkaanpana. Olihan se kokemus. mutta päätin, että ei koskaan enään rahasta.

• Anonyymi
      UUSI

Neljän ukon kanssa kimpassa sain 1000 € yöstä. 1 suomalainen ja muut 3 saksalaisia. Ei kaduttanut ja sain lisätilauksen koko viikoksi ja siel ehkä useempii ukkoja. N25

• Anonyymi
        UUSI

Tuollaisia päiväuniako näet?

• Anonyymi
        UUSI

Mitäs olet. Mee pois haiset yök

• Anonyymi
      UUSI

Kyllähän sekin huoraamiseksi lasketaan kun vuokraisäntä kävi 1-2 kertaa viikossa perimässä vuokraa ja antoi samalla ruokarahaa.
      En ollut ennen kullia ottanut suuhun ja peppuni oli koskematon, 3 vuotta sitä kesti enkä kertonut tyttöystävälle mitään.

• Anonyymi
        UUSI

No on teillä siellä menot. Mitäs muuta te tanet osaisittekkään tehdä. Teilllä taneilla on tanejen huvit.

• UUSI

Yhden kerran olen ollut rahasta. Tapahtui opiskeluaikoina noin viisi vuotta sitten, eräänä viikonloppuiltana. Alkoholilla oli osuutta asiaan.
      Tapasin baarissa ihan kivan tuntuisen miehen. Suostuin istumaan hänen seuraansa koska hän vaikutti mukavalta ja hauskalta tyypiltä, vaikka meillä oli melkoinen ikäero. Hän oli noin nelikymppinen ja minä 21 v, nuori ja tyhmä.
      Mies oli ulkopaikkakuntalainen ja asui hotellissa. Lankesin sitten hänen matkaansa,, kun hän ehdotti että tulisin käymään visiitillä hänen hotellihuoneessaan. Hän lupasi minulle myös mukavan kokoista "opintotukea", kun olin kertonut olevani köyhä opiskelija.
      Hotellissa harrastimme seksiä, joka tuntui minusta hieman ahdistavalta, nololta ja alentavalta. Baarissa mies oli ollut hauska, mukava ja sympaattinen, mutta hotellihuoneensa sängyssä hän rynkytti minua kovakouraisesti ja itsekkäästi, pyrkien vain omaan tyydytykseensä ja vieläpä pikaisesti.
      Muutaman minuutin ähellyksen jälkeen hän laukesikin ja pääsin kiemurtelemaan pois hänen altaan.
      Mies kyllä maksoi sen minkä oli sovittu, eikä hän minulle mitään pahaa tahtonut, onneksi. Jäi kuitenkin vähän nihkeä häpeän tunne ja likainen fiilis.

Myöhemmin löysin kyseisen miekkosen Facebookista ja -ylläripylläri- huomasin hänen olevan naimisissa ja kahden kakaran isä.

• Anonyymi
      UUSI

Mulle sattui viime talvena että satuin alkaa jutteleen erään naisen kanssa ja hän kertoi ettei ole vuoteen saanut kyrpää avomieheltään,sanoi olevansa tosi kiimainen tätä nykyä?Sovittiin että matkustan Tampereelle häntä tapaamaan,tulee junaa vastaan?Mutta häntä ei näkynyt asemalla joten kävelin hotellille ja nainen odotti hotellin edessä?Heti tunnistin hänet ja hetki juteltiin ennen kuin mentiin hotelliin.Hotellin respassa oli kova ruuhka joten aikaa oli jutella sohvalla vuoroa odottaen?Siinä jutellessa vaistosin kiihotuksen molemmilla ja kosketin hänen jalkaansa reidestä, molemmilla oli selvä odottava tunnelma. Tuli lopulta minun vuoroni respassa ja sain huoneen,mentiin hissiin ja pari kerrosta ylös,suudeltiin hississä kun ei ollut muita ja työnsin käteni naisen jalkoväliin suudellessa.Tultiin meidän huoneeseen ja riisuttiin päällysvaatteet ja kengät,nainen ampui heti jalkoväliini kiinni kun sain päällysvaatteeni pois,suutelimme intohimoisesti vähän aikaa ja vaatteet väheni pikapikaa meillä,nainen meni alasti vuoteelle ja aloin nuolla hänen pilluaan en ole niin kiimaista naista koskaan tavannut,suoraa huutoa ja laskin hänen saaneen kymmenkunta orkkua nuolannastani?Sitten tuli minun vuoro tulla nuolluksi,taitavana kyrvännuolijana hän nuoli ja imi minut.Sitten menin sängylle selälleni ja entisenä heppatyttönä ratsasti mulla kovan huudon kera saaden orkkuja sarjana.Levähdimme vähän aikaa ja hän kertoi olleensa aika herkällä ja kiihottuneena.Näin jatkoimme pari kolme tuntia ja kun erottiin sovittiin jatkosta. Hänellä oli fantasia olla vanhemman miehen kanssa ja maksettuna naisena joka hinta ei ollut kallis näin kivasta kokemuksesta joka etukäteen sovittiin?Taisi kokemus olla tarpeeseen molemmille ehkä kumpikin sai mitä tarvitsi?

• Anonyymi
        UUSI

Se vain jäi äsken sanomatta että olen yli kuudenkymmenen mutta käyn salilla viidesti viikossa tavoitteellisesti pyöräilen ja ajan kuntopyörällä liikun paljön testosteronit tapissa että tarpeeseen tuli?

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä, ja vain kerran. Kävin säännöllisesti viikottain siivoamassa vanhan miehen kolmion. pappa kysyi suoraan, suostuisinko satasella... ?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe