Meillä oli niin että (olen siis nainen) annoin hyvää seksiä (kuka voisi antaa parempaa?), pidin huolta kodista, miehestä, ulkonäöstäni, kokkasin, siivosin, leivoin, kävin töissä, maksoin osani laskuista jne, jne...Kroppa, naama ja vaatteet ns kunnossa, mutta mikään näistä ei mua suojannut - puoliso osoittautui ihan patologiseksi ihmiseksi joka valehtelee ihan kaikille. Hänellä oli kuulemma liian hyvä olla, piti saada jotain säpinää (ja petti mua ihan järkyttävien naisten kanssa, mitään rimaa ei touhuille ollut). No, erohan siitä sitten tuli, luonnollisesti. Siellä hän edelleen levittää **skaansa. Voi uhriparkoja.
Pimeää juhannusta
5
96
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tapasin naimisissa olevan naisen, kun omassa liitossa oli vähän hiljaista. Alkuun mukavaa juttelua ja nainen esitti siveää uskollista vaimoa. Pikku hiljaa hän muuttui rohkeammaksi ja lopulta estotonta seksiä lähes missä vain ja todella paljon. Hänellä oli samantapaisia virityksiä jo ennen minua, mutta ei kuulema tämmöisiä (no eipä tietenkään näin jälkikäteen ajateltuna:))). Hän jäi jo alkumetreillä pienistä valheista kiinni, mutta ikinä ei myöntänyt mitään ennenkuin oli pakko. Se tuntui todella absurdille. Hän haukkui aikaisemmat poikaystävänsä ja myös miehensä, josta erosi suhteemme aikana. Olivat kohdelleet kaltoin monella tapaa. Minäkin erosin, kun käry tuli. Naisella oli kova kiire muuttaa kanssani yhteen. Seksiä oli paljon ilman ehkäisyä, mutta luojalle kiitos ei lasta! Naisella oli useampi jo miehensä kanssa kuten minullakin omassa liitossa. Nainen kävi säännällisesti psykologilla juttelemassa ongelmistaan. Punaisia lippuja oli useita, mutta silti jatkoin suhdettani. Lopulta päätin, että nyt riittää. Nainen käytännössä aloitti uuden suhteen, kun meidän ei ollut edes kunnolla loppunut. Käy läpi samaa nyt uuden kanssa, joka kyllä sellainen reppana, että se on miehelle menoa. Haukkuu nyt myös minua monenlaisesta. Nämä kavereiden kertomana. Yritin erota ystävinå, että olisi voitu tervehtiä tai joskus kysyä miten voidaan. Tämä kääntyi niin, että ahdistelen häntä ja tämän tarkoitus on vain vahvistaa hänen käynnissä olevaa suhdettaan. Sekin on ihmeellistä käytöstä kun en ikinä mitään pahaa hänelle tehnyt vaan päinvastoin. Minulla on hänestä monenlaista kuva ja videomateriaalia ja pidän kyllä puoleni hänen perättömiltä syytöksiltä. Se on varmaa. Kadun, että en lopettanut suhdetta häneen heti ensimmäisestä valheesta ja pilasin oman liittoni hyvään naiseen. Hänen käytös nyt kertoo kyllä kaiken hänestä ihmisenä. Vahvistaa kaiken hänestä ihmisenä. Inhoan eikä minulla ole enää ikinä hänelle mitään sanottavaa. Valitettavasti nähdä joudun, mutta muuten täysin sama mitä tekee ja mitä kuuluu. Tämän kerron, että varokaa hyvät ihmiset tämmöisiä ihmisiä, pitäkää puolisoistanne huoli ja älkää pilatko avioliittoanne moisten takia. Itse maksoin kalliisti oppirahani. Tämä tarina on valitettavasti tosi.
- AnonyymiUUSI
Hyvä kirjoitus mies.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa narsistilta. Hakee omaa etuaan keinolla millä hyvänsä. Valehtelee, ei myönnä mitään negatiivistä itsestään, pystyy jättämään lapsensa ja miehensä sekä aloittamaan uuden suhteen samantien (uskon seuraavan "uhrin" olleen jo katsottuna etukäteen), estoton seksi, syyttää muita kaikella mahdollisella, eron jälkeen haukkuu sinut täysin syyllistäen kaikesta. Kylmä ja tunteeton peluri. Kirjoitus ei kerro oletko varakas, hyvässä työssä, menestynyt tms? Arvaan, että olet eli sopiva "uhri" saada nostettua omaa narsistista statustaan sinun kauttasi.
- AnonyymiUUSI
Voi kun kaikki lukisivat tämän.
- AnonyymiUUSI
Hahaha! Jollakin taisi upota ja lujaa? Mitäs kuule läksit bejbe? Jokainen lienee näkee että nää jokainen kommentti on kopsattu yhdessä täällä jo olevasta keskustelusta by joku jolle kalikka på kalahti?! 🤭😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703