R kiskalle ei viitti mennä ku sielä on joku kyttäporukka ovella kyyläämäs. Samat käyttää osulan pihas ja ärrällä. Eikö niillä oo muuta tekemistä? 💩💩
Absi on joku kepulaisten tietotoimisto, huuhaa ukkoja joilla eturauhanen vuotaa, vessan lattia kusta täynnä.
Korvan Seo, jos ei tuntisi niin vois luulla M-talon etäispesäkkeeksi.
Ei ihme että kaikki loppuu, aikuuset miehet juo vettä jos sitä ilman saa.
Ilmajoki, ihmeellinen paikka
42
952
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmetellyt miksi R kiskan edessä se porukka saa kuolata pikkutyttöjä. Ei uskalla laittaa lapsia paketteja hakemaan.
- Anonyymi
Ne on vakiasiakkaita jotka ostaa paljon ja tuo rahaa kassaan?
- Anonyymi
Hyväksyttyyn peruskyttäämiseen kuuluu terve epäluulo. Kaikkia, jotka ovat asuneet kunnassa alle 4 vuotta, kannattaa vahtia tarkasti, mulkoilla vihaisesti ja moittia herkästi. On kuitenkin olemassa valtavirrasta poikkeava vaihtoehtotyyli, niinkutsuttu lipevyys. Tämän erikoisen tyylin esittelee meille tässä -Suomen Keskustakyttääjien ry:n kunniajäsen Phyllis Kankkunen.
Lipevä kyttääminen perustuu tuttavallisiin väleihin naapureiden kanssa. Se voi kuulostaa hullulta, mutta tulokset ovat hurmaavia. Minun ei esimerkiksi tarvitse kytätä käytännöllisesti katsoen lainkaan — naapurit tulevat itse kertomaan kaiken! Avainsana on luottamus. Ihmiset paljastavat mitä merkillisimpiä yksityisasioita niille, joita luulevat ystävikseen. - Anonyymi
Varoitus:
Lipevä kyttääminen on tarkoitettu vain taitaville veteraaneille. Jos et ole varma kyvyistäsi, on viisainta tyytyä perinteiseen vihaiseen mulkoiluun, huuteluun ja nimettömien lappujen kirjoittamiseen. - Anonyymi
Ne on järjen jättiläisiä.
- Anonyymi
Kyttääminen kuuluu perusoikeuksiin.
- Anonyymi
Mitä vainoharhaiset persut täällä valittaa, Suomi on länsimainen demokratia, reilu oikeusvaltio ja avoin yhteiskunta. Tarkoittaa sitä että kaikilla on avoimet oikeudet saada tietoja ja päästä kenenkään estämättä käsiksi tietoihin, ei kunnon kansalaisilla ole mitään salattavaa.
- Anonyymi
Mä mikää persu ole, en kepuli enkä sossu, mua vaan ihmetyttää tuo kyttäysvimma.
- Anonyymi
Ilmeisesti joka päivä samat naamat ja samat kolloot siinä uteliaisuuttaan päivystää.
Häiriköi ja huutee. - Anonyymi
Ilmajoki on kuin joku kylä kauhu leffasta jossa Ku Klux Klan ajaa kaikki paikkakunnalle pysähtyvät pois. Sen ohi kannattaa vaan ajaa nopeasti. Elävät vielä menneisyydessä ja ihannoivat sen paluusta kun kaikki oli silloin toisin eikä ilmajoella näkynyt yhtäkään ulkomaalaista :)))
- Anonyymi
Ilmajoella on järkeviä ihmisiä pääosin ahonkylässä ja tuomikylässä.
- Anonyymi
Tämä täysin totta
- Anonyymi
🤣🤣🤣 korjaus!! Ahonkylä on tuomikylää!!!voi Jeesus koittakaa nyt jo tajuta!tuomikylän ahonkylän asunto-alue!!! Ja siellä ne viisaat asuu🫣🫣🫣just joo
- Anonyymi
Varmaan näin voi olla? Pääosin nämä kyylät on paikallisia uteliaita oman surkean elämänsä muiden syyksi laittavia luuseridemareita.
- Anonyymi
Kunta voisi rakentaa keskustaan paikalliskyylääjille "lintutornin" josta ne näkis koko kylänraitin. Nyt voi jäädä jotain näkemättä ja kuulematta.
- Anonyymi
Tulis armoton kilpailu parhaista paikoista :-)
- Anonyymi
Ihan vain maailmaa parantavat,istu mukaan ja ota osaa keskusteluun,ettei noin happi huippaaasi
- Anonyymi
Koka se ABC sulejetaan vai onko jo lopetettu?
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
ABC loppuu kun siellä istuu samat naamat eikä ne osta mitään.
- Anonyymi
Suolistokaasuja päästelevät joka paikassa
- Anonyymi
Miten ne voikin kaikki olla niin sikoja. Kaljupää, iso maha ja aina naama norsunvitulla
- Anonyymi
Rasvanen tukka ja kaljamaha, linnun luut ja perse auki, mennä nyt juomaan ilmaista vettä ABC:lle
Sellasia ne sosialistit on.- Anonyymi
Hyvin sanottu. :-)
- Anonyymi
Kannattako töinhin tulevan ulkomaalaisen koulutetun hakea ilmajoelta töitä jos ilmnapiiri on rasistinen ?
- Anonyymi
Mitä suotta, kyllä taakaleet hoitaa homman kuin homman.
Ovat joka alan asiantuntijoita. - Anonyymi
Kunta palkkaa kaikki mamut. Ainoa edellytys on kepun jäsenyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä suotta, kyllä taakaleet hoitaa homman kuin homman.
Ovat joka alan asiantuntijoita.Mitenkä taakaleista on tullutkaan niin erinomaisia?
Onkohan se loistavista geeneistä johtuvaa?
- Anonyymi
Aloittajaa kyllä puhuu täytä asiaa, R kioskin ja smarketin oven edustalla haahuilee outoa porukkaa, näyttävät laitapuolen kulkijoita, välillä v... aa nuo töllistelijät. Kas kun eivät kerjää rahaa.
- Anonyymi
Onkos niitä Oodineita näkyny tantteeraamas kylällä?
Se oli tosi isämmmmaaallisen näkööstä.
Ja kiihoittavaa. - Anonyymi
Kaikesta sä kiihotut?
Mun mielestä niissä persaukisissa hampeissa ei ole mitään kiihottavaa. - Anonyymi
R-kioskin edessä jotka istuu näkökin kertoo, että ovat työttömiä/eläkeläis persuja.
Pitää niillä olla paikka missä tapaavat kavereita, muuten syrjäytyvät.
Ei ne huuhtele ihmisille, hyvin käyttäytyvät.- Anonyymi
Elämänkoululaisia? Eläkeläiskyyliä, joilla ei muuta tekemistä kuin pieniä tyttöjä pelotella.
- Anonyymi
Ilmajoen keskustassa. R kioski ja S market
- Anonyymi
Persuilla lupa istua r-kioskin edessä. Ovat r-kioskin käyntikortti, istu sinäkin niin et kadehdi
- Anonyymi
Kukaan siinä mitään kyttää praatikoovat ja parantavat maailmaa kaikesta sitä jaksetaan nykyään vetää vihineet nenähän
- Anonyymi
Neste lopetti,Absi lopettaa,missäs vanhatpojat sitten istuisivat.
- Anonyymi
Toistensa sylis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistensa sylis.
Joo vaikka sokkarin takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vaikka sokkarin takana.
Taitat sokkarintakana jo vähä orotella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitat sokkarintakana jo vähä orotella
Taitan taitaen...oppittele puhimaan
- Anonyymi
Korvan Seon lössi vahtaa tulevat asiakkaat kuoliaiksi :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593775Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun232469Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152010Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141665Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4261591Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t481578Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2911517- 171334
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631136- 201091