Ilmajoki, ihmeellinen paikka

Anonyymi-ap

R kiskalle ei viitti mennä ku sielä on joku kyttäporukka ovella kyyläämäs. Samat käyttää osulan pihas ja ärrällä. Eikö niillä oo muuta tekemistä? 💩💩
Absi on joku kepulaisten tietotoimisto, huuhaa ukkoja joilla eturauhanen vuotaa, vessan lattia kusta täynnä.
Korvan Seo, jos ei tuntisi niin vois luulla M-talon etäispesäkkeeksi.
Ei ihme että kaikki loppuu, aikuuset miehet juo vettä jos sitä ilman saa.

42

952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa ihmetellyt miksi R kiskan edessä se porukka saa kuolata pikkutyttöjä. Ei uskalla laittaa lapsia paketteja hakemaan.

• Anonyymi

Ne on vakiasiakkaita jotka ostaa paljon ja tuo rahaa kassaan?

• Anonyymi

Hyväksyttyyn peruskyttäämiseen kuuluu terve epäluulo. Kaikkia, jotka ovat asuneet kunnassa alle 4 vuotta, kannattaa vahtia tarkasti, mulkoilla vihaisesti ja moittia herkästi. On kuitenkin olemassa valtavirrasta poikkeava vaihtoehtotyyli, niinkutsuttu lipevyys. Tämän erikoisen tyylin esittelee meille tässä -Suomen Keskustakyttääjien ry:n kunniajäsen Phyllis Kankkunen.

Lipevä kyttääminen perustuu tuttavallisiin väleihin naapureiden kanssa. Se voi kuulostaa hullulta, mutta tulokset ovat hurmaavia. Minun ei esimerkiksi tarvitse kytätä käytännöllisesti katsoen lainkaan — naapurit tulevat itse kertomaan kaiken! Avainsana on luottamus. Ihmiset paljastavat mitä merkillisimpiä yksityisasioita niille, joita luulevat ystävikseen.

• Anonyymi

Varoitus:
      Lipevä kyttääminen on tarkoitettu vain taitaville veteraaneille. Jos et ole varma kyvyistäsi, on viisainta tyytyä perinteiseen vihaiseen mulkoiluun, huuteluun ja nimettömien lappujen kirjoittamiseen.

• Anonyymi

Ne on järjen jättiläisiä.

• Anonyymi

Kyttääminen kuuluu perusoikeuksiin.

• Anonyymi

Mitä vainoharhaiset persut täällä valittaa, Suomi on länsimainen demokratia, reilu oikeusvaltio ja avoin yhteiskunta. Tarkoittaa sitä että kaikilla on avoimet oikeudet saada tietoja ja päästä kenenkään estämättä käsiksi tietoihin, ei kunnon kansalaisilla ole mitään salattavaa.

• Anonyymi

Mä mikää persu ole, en kepuli enkä sossu, mua vaan ihmetyttää tuo kyttäysvimma.

• Anonyymi

Ilmeisesti joka päivä samat naamat ja samat kolloot siinä uteliaisuuttaan päivystää.
      Häiriköi ja huutee.

• Anonyymi

Ilmajoki on kuin joku kylä kauhu leffasta jossa Ku Klux Klan ajaa kaikki paikkakunnalle pysähtyvät pois. Sen ohi kannattaa vaan ajaa nopeasti. Elävät vielä menneisyydessä ja ihannoivat sen paluusta kun kaikki oli silloin toisin eikä ilmajoella näkynyt yhtäkään ulkomaalaista :)))

• Anonyymi

Ilmajoella on järkeviä ihmisiä pääosin ahonkylässä ja tuomikylässä.

• Anonyymi

Tämä täysin totta

• Anonyymi

🤣🤣🤣 korjaus!! Ahonkylä on tuomikylää!!!voi Jeesus koittakaa nyt jo tajuta!tuomikylän ahonkylän asunto-alue!!! Ja siellä ne viisaat asuu🫣🫣🫣just joo

• Anonyymi

Varmaan näin voi olla? Pääosin nämä kyylät on paikallisia uteliaita oman surkean elämänsä muiden syyksi laittavia luuseridemareita.

• Anonyymi

Kunta voisi rakentaa keskustaan paikalliskyylääjille "lintutornin" josta ne näkis koko kylänraitin. Nyt voi jäädä jotain näkemättä ja kuulematta.

• Anonyymi

Tulis armoton kilpailu parhaista paikoista :-)

• Anonyymi

Ihan vain maailmaa parantavat,istu mukaan ja ota osaa keskusteluun,ettei noin happi huippaaasi

• Anonyymi

Koka se ABC sulejetaan vai onko jo lopetettu?

• Anonyymi

En tiedä. En todellakaan tiedä.

• Anonyymi

ABC loppuu kun siellä istuu samat naamat eikä ne osta mitään.

• Anonyymi

Suolistokaasuja päästelevät joka paikassa

• Anonyymi

Miten ne voikin kaikki olla niin sikoja. Kaljupää, iso maha ja aina naama norsunvitulla

• Anonyymi

Rasvanen tukka ja kaljamaha, linnun luut ja perse auki, mennä nyt juomaan ilmaista vettä ABC:lle
      Sellasia ne sosialistit on.

• Anonyymi

Hyvin sanottu. :-)

• Anonyymi

Kannattako töinhin tulevan ulkomaalaisen koulutetun hakea ilmajoelta töitä jos ilmnapiiri on rasistinen ?

• Anonyymi

Mitä suotta, kyllä taakaleet hoitaa homman kuin homman.
        Ovat joka alan asiantuntijoita.

• Anonyymi

Kunta palkkaa kaikki mamut. Ainoa edellytys on kepun jäsenyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä suotta, kyllä taakaleet hoitaa homman kuin homman.
        Ovat joka alan asiantuntijoita.

Mitenkä taakaleista on tullutkaan niin erinomaisia?
        Onkohan se loistavista geeneistä johtuvaa?

• Anonyymi

Aloittajaa kyllä puhuu täytä asiaa, R kioskin ja smarketin oven edustalla haahuilee outoa porukkaa, näyttävät laitapuolen kulkijoita, välillä v... aa nuo töllistelijät. Kas kun eivät kerjää rahaa.

• Anonyymi

Onkos niitä Oodineita näkyny tantteeraamas kylällä?
      Se oli tosi isämmmmaaallisen näkööstä.
      Ja kiihoittavaa.

• Anonyymi

Kaikesta sä kiihotut?
      Mun mielestä niissä persaukisissa hampeissa ei ole mitään kiihottavaa.

• Anonyymi

R-kioskin edessä jotka istuu näkökin kertoo, että ovat työttömiä/eläkeläis persuja.
      Pitää niillä olla paikka missä tapaavat kavereita, muuten syrjäytyvät.
      Ei ne huuhtele ihmisille, hyvin käyttäytyvät.

• Anonyymi

Elämänkoululaisia? Eläkeläiskyyliä, joilla ei muuta tekemistä kuin pieniä tyttöjä pelotella.

• Anonyymi

Ilmajoen keskustassa. R kioski ja S market

• Anonyymi

Persuilla lupa istua r-kioskin edessä. Ovat r-kioskin käyntikortti, istu sinäkin niin et kadehdi

• Anonyymi

Kukaan siinä mitään kyttää praatikoovat ja parantavat maailmaa kaikesta sitä jaksetaan nykyään vetää vihineet nenähän

• Anonyymi

Neste lopetti,Absi lopettaa,missäs vanhatpojat sitten istuisivat.

• Anonyymi

Toistensa sylis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistensa sylis.

Joo vaikka sokkarin takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo vaikka sokkarin takana.

Taitat sokkarintakana jo vähä orotella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitat sokkarintakana jo vähä orotella

Taitan taitaen...oppittele puhimaan

• Anonyymi

Korvan Seon lössi vahtaa tulevat asiakkaat kuoliaiksi :D

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      3775
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      23
      2469
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2010
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1665
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      426
      1591
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      48
      1578
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      291
      1517
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1334
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1136
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      20
      1091
    Aihe