Niin muista tämä.
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Joh 14:6
JOS TAIVAAN KOTIIN HALUAT
12
100
Vastaukset
- Anonyymi
Jesus sanoi hänelle: minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kenkään tule Isän tykö, vaan minun kauttani.
- Anonyymi
Jesus svarade honom: "Jag är vägen och sanningen och livet; ingen kommer till Fadern utom genom mig.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jesus svarade honom: "Jag är vägen och sanningen och livet; ingen kommer till Fadern utom genom mig.”
Jesus saith unto him, I am the way, the truth, and the life: no man cometh unto the Father, but by me.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jesus saith unto him, I am the way, the truth, and the life: no man cometh unto the Father, but by me.
Monille hihhuleille totuus selviää vasta taivaanportilla.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani JA TEKEE NIIDEN MUKAAN, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monille hihhuleille totuus selviää vasta taivaanportilla.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani JA TEKEE NIIDEN MUKAAN, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.Ovatko sinun mielestäsi siis herja ja valehtelu Jumalan TAHDON mukaisia, TS?
- Anonyymi
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön? - Anonyymi
1. Joh. 5:3
Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30] - Anonyymi
Entäs eläimet? Mihin ne laitetaan kuoltuaan? Missä on minun Misse? Enkö näe häntä enää?
- Anonyymi
Leijonat ja lampaat sulassa sovussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
19 Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
20 Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle-ei omasta tahdostaan, vaan alistajan-kuitenkin toivon varaan,
21 koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lampaat on helppo ymmärtää mutta mihin te leijonia tarvitte?
- Anonyymi
Tämä ketju alkoi ilahduttavan ryhdikkäällä sitaattipatteristolla, kunnes epäpuhtaat eläimet ja selkärangattomuus ilmaantuivat 2025-07-08 20:00:00 jälkeen. Myöhemmin aloitetuista ketjuista päätellen aloittaja loi valoa araksi tunnistettuun kohtaan, missä eräs suulas itse itsensä kaikenlaiseksi kaikenlaisille todisteleva juoksukilpailija pyrki voittamaan mahdollisimman monenlaisia. (1 kor 9)
Mutta oppilaat muistivat Jeesuksen sanoneen:
Mitä hyötyä tyypille on, jos voittaa omakseen koko maailman mutta menettää sielunsa? (Mt 16:26)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082655
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521866Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1521447Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3671418Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3571356Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251246Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe611213Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141146- 551006
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23928