Mitenkäs Ylen mielestä kommunistisissa maissa suhtaudutaan homoihin?
Ei varmaan ole mitään ongelmia? Ainoastaan natsien kanssa homoilla oli ongelmia?
Joopa joo on se jännää tuo idealismi siinä totuus sumenee ihan täysin.
Ylen kommunistinen linja se pitää
13
256
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä typerä persu voisit tukkia suusi ja opetella vähän tunnistamaan poliittiset alueet, Yle EI OLE kommunistinen!! Et varmaan edes tiedä mitä kommunismi oikeasti on.
- Anonyymi
Mistä likakaivosta aloittaja on nostettu. Happanutta nestettä pää täynnä.
- Anonyymi
Onko isi kertonut ap:lle että yle on kommunistinen. Ylessä toki on liikaa LGBTQ ohjelmistoa, mutta se ei tee yleä kommunistiseksi. Yle on nykyisin kokoomuksen talutusnuorassa, pelkkä rahankäyttö tuhlailevasti ja salaillen (varastamista) kertoo kokoomuslaisuudesta
- Anonyymi
Persujen mielestä kaikki mikä on heitä vähänkin vasemmalla on heti kommunismia! Ovat niin putkinäköisiä ja suppeakatseisia.
- Anonyymi
Lisään lusikkani soppaan. Lyhyt ketju vielä, mutta sananvapautta ei saisi olla. Kommarit Ylessä ovat vähissä, mutta vohermoskaa työnnetään tyrkyttäen. Persuviha paistaa läpi, mutta kokkareet saavat olla hiukan rauhassa. Ilman minkään puolueen jäsenkirjaa voi tätäkin palstaa hyvin seurata.
- Anonyymi
Eikös se suvaitsevaisuus juurikin ole sitä länsimaista hapatusta, jota kommunisti-, fasisti-, kleptokratia, mafiadiktatuurit eivät missään siedä?
Eikös sun mieleen ole koskaan tullut,että meillä kannatetaan moniarvoista demokratiaa eikä haluttais syrjiä ketään. Rikolliset, barbaarit tappajat, raiskaajat jne tulee kuitenkin saattaa vastuuseen.
Sulla on joku ajatuskatkos tässä asiassa. Ei diktaruuria, kyllä demokratiaa! - Anonyymi
Koska Yle suitsii kansalaisten keskusteluja uutisten ja artikkeleiden kommenttiketjuissa, johto ei ole vasemmalle kallellaan. Ei voi olla, koska omakohtainen kokemukseni on ollut joutua syrjityksi ja olen vasemmistoa. Mielipiteeni poistetaan jos niiden sävy on yhteiskunnallinen ja vähäosaisia puolustava.
- Anonyymi
Yhä laajeneva joukko on alkanut kuuntelemaan muita kanavia ylen yksipuolisuuden vuoksi. Esillä on jatkuvasti vihervasemmistolaista ilmasto, äääärioikeisto ja rasismia, vaikka suurenpi ongelma on mm mamujen ja islamin aiheuttama alkuperäissuomalaisten raiskaamiset tapot ja jengiytyminen. Suomen kansa on unohdettu ja monikulttuurisuudesta kerätään vain parhaat osat. Kristillisyys on myös unohdettu. Tosin perussuomalaisten hyvä henki paistaa vähän jo läpi, vaikka heihin suunnattua vihaa pursuaakin aivan liikaa. Seuraavissa vaaleissa äänestän suomen kansaa puolustavia PERUSSUOMALAISIA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhä laajeneva joukko on alkanut kuuntelemaan muita kanavia ylen yksipuolisuuden vuoksi. Esillä on jatkuvasti vihervasemmistolaista ilmasto, äääärioikeisto ja rasismia, vaikka suurenpi ongelma on mm mamujen ja islamin aiheuttama alkuperäissuomalaisten raiskaamiset tapot ja jengiytyminen. Suomen kansa on unohdettu ja monikulttuurisuudesta kerätään vain parhaat osat. Kristillisyys on myös unohdettu. Tosin perussuomalaisten hyvä henki paistaa vähän jo läpi, vaikka heihin suunnattua vihaa pursuaakin aivan liikaa. Seuraavissa vaaleissa äänestän suomen kansaa puolustavia PERUSSUOMALAISIA.
Ei äänestä, persut petti näissä vaaleissa vaalilupauksensa jonka mukaan köyhiltä ei tulisi leikata!!
- Anonyymi
Ylen yksipuolisesta uutisoinnista saatiin tänään typeryyden huippu. Useassa uutislähetyksessä kerrottiin maailman, euroopan ja joidenkin valtioiden mitanneen ulkolämpötilojen ennätyksiä kesäkuussa. Mutta Suomen kesäkuun lämpötiloja ei kerrottu. Olisihan siihen loppuun voinut kertoa kesäkuu Suomessa oli hyvin kylmä verrattuna lähivuosiin. Totuus on kylläkin kaikkien tiedossa, mutta vihervassarien toiminta Ylen henkilöstössä ärsyttää. Yksipuolinen propaganda ei nyt uppoa kansaan.
- Anonyymi
Pakko heidän on jankuttaa ilmaston lämpenemisestä, koska muutoin kaikki huomaisi että se kylmeni ainakin Suomen osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko heidän on jankuttaa ilmaston lämpenemisestä, koska muutoin kaikki huomaisi että se kylmeni ainakin Suomen osalta.
Ai kylmeni? Minusta täällä on vähän liiankin kuuma tällä hetkellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kylmeni? Minusta täällä on vähän liiankin kuuma tällä hetkellä!
Kesäkuun lämpötiloista oli kyse ja Ilmatieteenlaitoksen välittämää tietoa. Kylmä alkuvuosi ei ole kaikkien mieleen. Propaganda ei onnistunut. Huolissaan ilmastosta tietysti kaikki ovat, mutta totuudessa tulee pysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675