Olen itse siteerannut sanontaa että "Mahdoton"- termi on pessimistien ja hölmöläisten terminologiaa. Mutta tässä teen poikkeuksen.
Eri valtioilla on eri arvioiden mukaan jopa 20 ei-ihmisperäistä alusta (jotka saattavat olla myös ihmisperäisiä mutta eri ajasta ja tilasta) 
Suurin osa näistä on kaikilla saaduilla tiedoilla USA:lla. On lukuisia UFO crasheja.
Onnettomuuksien syitä voidaan avioida vain ihmisperäisistä näkökulmista kuten:
Materiaalivirheet, komponenttivirheet, suunnitteluvirheet, kuluminen, tiedostovirheet, käyttövirheet, tahalliset virheet, koulutus ja virheelliset ohjeet.
Muuttuvien olosuhteiden aiheuttamat virheet, sähkökatkokset, energiapurkaukset, 
hyökkäykset, törmäykset ja muut vauriot.. lista olisi loputon.
https://www.iltalehti.fi/palat/5941ab61-6d31-42ba-b60a-da63aa7c3cb9
Mutta itse ongelma ei poistu. Täydellisyyttä ei voida saavuttaa koskien tekniikkaa.
Täydellistä tekniikkaa ei voida saavuttaa
3
218
Vastaukset
- AnonyymiVäitteet ovat kaikesta huolimatta spekulatiivisia kunnes todistetaan ei-inhimillisen elämänmuodon alusten hallussapito. - Puhuin siis Epsteinin tapauksesta tuossa tuhannen uhrin ja löytyneen videonauhan tapauksessa. FBI hukkasi tahallisesti isojen pamppujen käskystä muita raskauttavan aineiston ja julisti selvän murhan itsemurhaksi. 
- AnonyymiHeIIäkoukku kirjoitti:Puhuin siis Epsteinin tapauksesta tuossa tuhannen uhrin ja löytyneen videonauhan tapauksessa. FBI hukkasi tahallisesti isojen pamppujen käskystä muita raskauttavan aineiston ja julisti selvän murhan itsemurhaksi. Aloituksessa ei mainita Jeffrey Epsteinia.🤔 

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424945
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302640
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161723
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161566
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011448
- 1521321