Varsinkin multa hävinnyt stringejä monesti likakorista ja kerran löysin likakorissa olleet stringit varmaan sperma peitossa.
Samoin monesti kun äiti ei kotona se istuu mussa melkein ihan kiinni pyyhe vaa päällä ja pari kertaa on muka vahingossa tiputtanut sen!
Monesti myös muka vahingossa meinannut tulla suihkuun kun muka ei oo tiennyt että mä oon siellä.
Mä epäilen että isäpuoli varastelee mun pikkareita
24
470
Vastaukset
- Anonyymi
haistavittu
- Anonyymi
Sinä lapsonen et olekaan päässyt haistamaan.
- Anonyymi
Aika pedo on isäpuoli.
- Anonyymi
Pedot ovat kiinnostuneita esimurrosikäisistä lapsista, joten tuskin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pedot ovat kiinnostuneita esimurrosikäisistä lapsista, joten tuskin on.
Minkä ikäinen sinä sitten olet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen sinä sitten olet?
Minä en ole aloittaja, kunhan kerroin miten pedofiili määritellään.
- AnonyymiUUSI
Mä olen kuusitoista..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kuusitoista..
Siinä iässä alat olla jo naisellinen muodoiltasikin joten miehiä alkaa kiinnostaa ulkoisestikin.
Mutta outoa on jos kuvailemallasi tavalla on käynyt. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä iässä alat olla jo naisellinen muodoiltasikin joten miehiä alkaa kiinnostaa ulkoisestikin.
Mutta outoa on jos kuvailemallasi tavalla on käynyt.Alituksen on ihan totta..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alituksen on ihan totta..
Mites se sinuun vaikuttaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alituksen on ihan totta..
Kiihoittaisko vai ärsyttää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kuusitoista..
Suojaikäraja suomessa mu silti jää vie vanhemmalle oikeus nostaa syyte jos kokee että lasta on käytetty hyväksi siinä kohti kun toinen on täysi-ikäinen edes laki kun ei katsele idiootinkaan kehitystasoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suojaikäraja suomessa mu silti jää vie vanhemmalle oikeus nostaa syyte jos kokee että lasta on käytetty hyväksi siinä kohti kun toinen on täysi-ikäinen edes laki kun ei katsele idiootinkaan kehitystasoa
Ketä sinä kutsut idiootiksi?
- AnonyymiUUSI
Jaa taittasin isänä tuollaselta isäpuolelta niskat kyselemättä ei ole kun ajan kysymys koska tekee jotain ilman lupaa
- AnonyymiUUSI
Sen varmaan tekis mieli nussia sua 😉
- AnonyymiUUSI
Tunne on varmasti molemminpuolinen.
- AnonyymiUUSI
Jätä sille oikein pillumehussa uineet pikkarit ens kertaa varten pyykkikoriin mutta asenna joku kamera nauhoittamaan salaa vessaan niin saat selvyyden mitä siellä tapahtuu. Jos ja kun se ottaa ne haistelua ja runkkaamista varten niin sulla on sitten hieno tilaisuus kiristää äijältä rahaa ym tai nauhoitteen näkee ensin äitisi ja sitten poliisi 😆
T. M54 v - AnonyymiUUSI
Jätä kunnon mehuisat stringit pyykkikoriin ja laita lappu sinne ja kirjoita että mitä haluaisit. Haluaa esitellä sinulle kun pyyhe putoaa,jos vaikka kiinnostuisit
- AnonyymiUUSI
Jos minulla olisi tytärpuoli aivan varmasti vakoilisin häntä kun hän pukeutuisi ja olisi suihkussa. Ja kyllä nuuhkisin pikkuhousuja samalla runkaten.
Yrittäisin ehdottaisin kyllä seksiä tytön kanssa- AnonyymiUUSI
Minkä ikäisistä haaveilet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäisistä haaveilet?
Kyllä malttaisin mieleni kunnes täyttää 18. Siihen asti vaan nuuhkisin pikkareita ja tirkistelisin runkaten
- AnonyymiUUSI
Varasta sinä isäpuolesi kaikki kalsarit 😂
- AnonyymiUUSI
Pervo isäpuoli, kerroppa sen touhuista äitilles ja lempatkaa ukko pihalle
- AnonyymiUUSI
Ehkä otin ehkä en mitä väliä sen, kunhan kulli vaan kovaksi kasvaa.
Ehkä otin ehkä en mitä väliä sen . Pilluas kohta mä rassaan
😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751