Päivi Räsänen kirjoitti Facebookissa, että harkitsee nyt kirkosta eroamista. Se olisi esimerkillistä ja rehellistä toimintaa. Hänen eroamisensa kirkosta saisi aikaan muidenkin uskossa olevien silmien avautumista, ja johtaisi suurten joukkojen eroamiseen sieltä.
Linkissä perusteluni siihen, miksi vilpittömien uskossa olevien PITÄÄ erota kirkosta:
https://youtu.be/f00mSXt0cMw
Päivi Räsäsen kirkosta eroaminen
40
339
Vastaukset
- Anonyymi
Tehkää oma valtakunnan sali uima altaalla. Ja veisatkaa ja kaatuilkaa niin vitusti. Jossain muista kaukana.
- Anonyymi
Niin- kaatuilkaa, kertoo suusi tunnustuksen kautta, ketä kumarrat. Ja kas, varsinkin pe- ilta ja yö, kertoi aina töissäni sen, mikä porukka kaatuili, konttasi jne. Osa oli jenkkapaikassa kuluttanut ilta, jossa se henki kuljetti häntä- tarkoitushakuisesti.
Ja kyllä se veisuu virsi kuului- "Vippaa - mulle vitonen" ja vanhanviinileilin humaltuneet, peräkammarin uskossa veisasivat- "Hummani, HEI, hummani hei, huputiti hummani, HEI!
Juokse sinä humma, kun taivas on niin tumma ...jne.
Valtakunnan sali on aika avara- monihenkinen, hampaita kiristäviä - huputiti - humaltuneita viinissä - perisyntiä ylläpitäviä, jotka vielä palstalla jaksavat pitää omaa elämää...
Joku peitehän pitää ottaa harteille, kun vanhasta viinistä juopuneen luokse tulee, kun hän on niin alaston, jossa ei Herran kirkkaus ole pukenut --- olemusta.
Peite, ettei näe sen vanhanviinin humalassa olevan alastomuutta, vaan peite olisi tämä Kristuksen sovitustyön "verinen" nahka. se sovitustyöön peite, - joka peittää veriruskeat synnitkin, kun on ajantiellä rallatellut hengessään,,,,,, - mikä panetttelijan henkeä, niin on ollut sitä sanoitusrakkautta vuodesta toiseen, jopa siellä ojanpohjalla ---- voe noeta hulluntalaisia, eivät ymmärrä viinini makua- tässä väljähtyneessä leilissä, joka ei kestä uutta- Jumalan viiniä, tämän ajan sanoman Hengen ja verensovitusta.
Pakahtuvat- ojanpohjalla, ainut paikka mihin "kaatuvat".....
Tosin - Telppäsniityn Heränneet, 1796- vuonna Jumalan tuuli puhalsi- kaatoi siellä ihmisiä, jotka puhuivat kielillä ja sehän on Korinttilaiskirjessa kerrottu 1- monista armolahjoista, Pyhässä Hengessä. Mutta heillä olikin leilit - joihin Jumala saattoi Uudenviinin tarjoamista...
Mutta, ei sekään näihin vanhoihin peräkammaripoikien leileihin sovi. On oma arvo- mitta-asteikko, johon Jumala ei sovit, mutta kultainen vasikka- kylläkin. Omat kulta- aarteet ja sulatustaito- että vasikka nenärenkaineen näyttää sopivalle.
Jaa'has, Jumalan tuuli puhaltaa- ojanpohjaltakin oma-ääniset voivat kuulla sen huminaa, ymmärtämättä mistä päin tulee, mutta ääntä ja arvostelua piisaa -- vuodesta toiseen- kunnes ovat paaduttaneet itsenssä olevan sielun niinkuin Farao- Sana sanoo, Jumala paadutti, tarkoittaen sitä, että armon avoin ovi suljettiin..... eikä iankaikkisen elämän armolahjaa löydä, koska rienaaja------ sydämessä on IN. ja vanha--- viini---- laulattaa--- on se leili siinä muuten pakahtunut--- kykenemätön ottamaan Sanaa--- pelastushan on Jumalantyö, eikä siinä peräkammarin sanansälilä viinihuuruissa kykene ymmärtämään....
Kirves- ja puun juurella- kertoo sanomaa- sekä karsiminen, kuivat oksat, myös tuli- mikä polttaa tuhkaksi- ja tallattavaksi--- Sanan kertomus- niin, että jotka ovat päässet siihen armolahjan maahan, tallaavat tätä tuhkaa--- iankaikkisesti- peräkammarin olkiukkojen tuhkaa- joissa vain vanha viini oli sitä, mikä ei heitin leileissään kestänyt ---uudistumista----
Suunsahan heidän todistuksessaan sen kertoo--- hulluntalaiset- olsenit jne. se on vanhanviiniläisten pöytälauluja, kun elämää eivät ole saaneet--- uudistumiseen.
Alaston viinipää- vailla Pyhyyttä- joka pyhittää ja pyhittää Hengen johdossa.
Getsemanen sovitustyö on korvausopin hapattama hukassa. - Anonyymi
Luterilainen Kirkko on nykyään kuin vanha hoo.
Lähtee kenen tahansa matkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilainen Kirkko on nykyään kuin vanha hoo.
Lähtee kenen tahansa matkaan.Räsänen on aina tervetullut Lähdetyshiippakuntaan.
- Anonyymi
Päivi saa aikaan joukkopaon kirkosta. Tämä on kannatettavaa.
- Anonyymi
Kristityt lähtevät, tilalle tulee punavihreitä setalaisia.
Itse läksin välttääkseni kirkollisveron. Sitten tulin uskoon. Jeesus pelasti minut. Nyt lähtisin kirkon jumalattomuuden takia.
Räsänen on ansiokkaasti yrittänyt puhdistaa saastaa kirkosta. Mielestäni hänen olisi nyt jo parempi jättää porttokirkko oman onnensa nojaan. Elämme viimeisiä päiviä ennen uskovien ylöstempausta. Huorakirkon papittaret jäävät höpöttämään homotustaan, kun Päivi ja muut uskovat pääsemme taivaaseen. Maan päällä alkaa ahdistuksen aika, jollaista ei ole koskaan ennen ollut. Homoluterilaisetkin voivat sitten pelastua, mutta siihen vaaditaan omia tekoja. Pitää kieltäytyä pedon merkistä ja olla valmis kuolemaan Jumalan kunniaksi. Onko heistä siihen? Vielä tänään on helppo pelastua, koska Jeesus teki koko sovitustyön puolestamme.
- Anonyymi
Ap.t.13:36-37 Sillä kun Daavid oli aikanansa Jumalan tahtoa palvellut, nukkui hän ja tuli otetuksi isiensä tykö, ja näki katoavaisuuden. Mutta hän, jonka Jumala herätti, ei nähnyt katovaisuutta. 1Kun.2:10. Ap.t.2:29-31
- Anonyymi
Sieltä haudan kuolemanunesta herätetään, Nyt on Tekijä siellä tekemässä sijaa- ja kun toimenkuva on kesken, ei taivisiin ihan vielä vilahdella, omin lupineen.
Vaan on aika- kun kuolema kohtaa Herran oman, hän nukahtaa- Henki palaa Elämänantajalle takaisin, sielu jakaantuu ruumiista ja ruumis kuolee- koska ei peri iankaikkisuutta, se on ajallinen, mutta.... sielu--- se nukkuu- kuten Tessalonikalaiskirjeessä kehotetaan lohduttamaan hetkessä, kun joku on nukahtanut. Myös Jeesus - luettaen JOH. viides ja kuudesluku- kertoo- kuinka Hän saapuu takaisin ja Hänessä on tämä- iankaikkisen Elämän armolahja.
Hän on Elämänleipä ja joka täällä syö- ymmärtäen sovituksen Jumalantyön, syö elämäksi.
Ja hänet Jeesus herättää viimeisen-- pasunan-- soidessa ja Ylienkelin äänen kuuluessa- haudat avautuvat---- se on yhtä---- aikainen herätys.... Kristuksessa kuolleitten kohdalla.
Heränneet ovat Jumalan muistissa- Elämänkirjassa, ja saavat armolahjan, joka kattaa iankaikkisen elämän ja ylösnousemuskeho- eli ruumis saa se sielun johon yhdistetään Herran kansa- iankaikkisuutta varten ja he- jotka siinä H-hetkessä on ajassa --elopellolla töissään, tahi lepäävät uutta tehtäväpäivää odottaen, he lähtevät ylösnousemukseen mukaan ja hääjuhla on IN. siinä hetkessä. Kyse on autuaiden kohtaamisen hetki...
Siksi- uskovat- joilla ei ole maallimassa isejä ja äitejä. He ovat Hengellisesti saaneet isejä ja äitejä, nämä ovat myös nukkuneet- h-hetkeä odotellen, ovat sielun unessa tavallaan isien tykönä, katoavaisuus on ajallinen- Herran omilla, se on yöpuu, vanhurskauden puku - yöpuku yllä, jossa Kristus ei heitä unhoita. Siellä ei ole --iankaikkista katoavaisuutta, mutta ajallisesti meillä on elämä rajattu - sukupolvesta toiseen.... nukutaan vain tässä eri aikakauden elämäntoiminnan keskellä...
ts. hyvää armonpäivää. Jeesus Elää- Ylimmäisenä Pappina- Taivaissa- rukoilee tässä hetkessä kunkin puolesta, kertoo siitä, että Hän on meidän elämämme hetkessä läsnä ja me uskomme siihen tulevaan sijaan--- se on Jumalantyö...
Kari laulaa-- aiheesta.
https://www.youtube.com/watch?v=j1eQHX5BZn0
minä - menen--- Jumalan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä haudan kuolemanunesta herätetään, Nyt on Tekijä siellä tekemässä sijaa- ja kun toimenkuva on kesken, ei taivisiin ihan vielä vilahdella, omin lupineen.
Vaan on aika- kun kuolema kohtaa Herran oman, hän nukahtaa- Henki palaa Elämänantajalle takaisin, sielu jakaantuu ruumiista ja ruumis kuolee- koska ei peri iankaikkisuutta, se on ajallinen, mutta.... sielu--- se nukkuu- kuten Tessalonikalaiskirjeessä kehotetaan lohduttamaan hetkessä, kun joku on nukahtanut. Myös Jeesus - luettaen JOH. viides ja kuudesluku- kertoo- kuinka Hän saapuu takaisin ja Hänessä on tämä- iankaikkisen Elämän armolahja.
Hän on Elämänleipä ja joka täällä syö- ymmärtäen sovituksen Jumalantyön, syö elämäksi.
Ja hänet Jeesus herättää viimeisen-- pasunan-- soidessa ja Ylienkelin äänen kuuluessa- haudat avautuvat---- se on yhtä---- aikainen herätys.... Kristuksessa kuolleitten kohdalla.
Heränneet ovat Jumalan muistissa- Elämänkirjassa, ja saavat armolahjan, joka kattaa iankaikkisen elämän ja ylösnousemuskeho- eli ruumis saa se sielun johon yhdistetään Herran kansa- iankaikkisuutta varten ja he- jotka siinä H-hetkessä on ajassa --elopellolla töissään, tahi lepäävät uutta tehtäväpäivää odottaen, he lähtevät ylösnousemukseen mukaan ja hääjuhla on IN. siinä hetkessä. Kyse on autuaiden kohtaamisen hetki...
Siksi- uskovat- joilla ei ole maallimassa isejä ja äitejä. He ovat Hengellisesti saaneet isejä ja äitejä, nämä ovat myös nukkuneet- h-hetkeä odotellen, ovat sielun unessa tavallaan isien tykönä, katoavaisuus on ajallinen- Herran omilla, se on yöpuu, vanhurskauden puku - yöpuku yllä, jossa Kristus ei heitä unhoita. Siellä ei ole --iankaikkista katoavaisuutta, mutta ajallisesti meillä on elämä rajattu - sukupolvesta toiseen.... nukutaan vain tässä eri aikakauden elämäntoiminnan keskellä...
ts. hyvää armonpäivää. Jeesus Elää- Ylimmäisenä Pappina- Taivaissa- rukoilee tässä hetkessä kunkin puolesta, kertoo siitä, että Hän on meidän elämämme hetkessä läsnä ja me uskomme siihen tulevaan sijaan--- se on Jumalantyö...
Kari laulaa-- aiheesta.
https://www.youtube.com/watch?v=j1eQHX5BZn0
minä - menen--- JumalanSillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt. Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan
herätän heidät viimeisenä päivänä.
Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja
minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
(Joh 6:38-40)
Totisesti, totisesti minä sanon teille:
joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä. Minä olen elämän leipä. (Joh 6:47-48)
Herran muistopöytä, ehtoollisella: ...... Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. (Joh 6:54)
ja jotka nukahtavat siihen kuoleman>>>>uneen<<<< --- Kristuksessa.
Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja
Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; -------- sitten meidät, jotka olemme elossa, -----jotka olemme jääneet tänne, >>>>>temmataan yhdessä <<<<<
heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja
>>>>>niin me saamme aina olla Herran kanssa. <<<<
Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
(1Te 4:13-18) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt. Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan
herätän heidät viimeisenä päivänä.
Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja
minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
(Joh 6:38-40)
Totisesti, totisesti minä sanon teille:
joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä. Minä olen elämän leipä. (Joh 6:47-48)
Herran muistopöytä, ehtoollisella: ...... Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. (Joh 6:54)
ja jotka nukahtavat siihen kuoleman>>>>uneen<<<< --- Kristuksessa.
Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja
Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; -------- sitten meidät, jotka olemme elossa, -----jotka olemme jääneet tänne, >>>>>temmataan yhdessä <<<<<
heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja
>>>>>niin me saamme aina olla Herran kanssa. <<<<
Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
(1Te 4:13-18)Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme, yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen. Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu".
(1Ko 15:50-54)
"Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?" Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki.
Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta! Sentähden, rakkaat veljeni, olkaa lujat, järkähtämättömät, aina innokkaat Herran työssä, tietäen, että teidän vaivannäkönne ei ole turha Herrassa.
(1Ko 15:55-58) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme, yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen. Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu".
(1Ko 15:50-54)
"Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?" Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki.
Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta! Sentähden, rakkaat veljeni, olkaa lujat, järkähtämättömät, aina innokkaat Herran työssä, tietäen, että teidän vaivannäkönne ei ole turha Herrassa.
(1Ko 15:55-58)Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista. Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa, että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
(Rom 8:1-6)
sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
(Rom 8:7-8)
Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa. Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden. Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.
(Rom 8:9-12)
Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää. Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!" Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme. Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan, koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
(Rom 8:13-21) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista. Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa, että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
(Rom 8:1-6)
sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
(Rom 8:7-8)
Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa. Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden. Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.
(Rom 8:9-12)
Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää. Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!" Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme. Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan, koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
(Rom 8:13-21)Jospa se Päivi on lukenut Sanaa, vaikka näistä kohdin, niin ymmärrämme hänen ajatuksensa siitä, mitä haluaa edustaa tässä ajassa, sekä elämässä.
Hän valitsee- ja itse, ilman meidän tuomarointia- on kerran meidän kaikkien kanssa Valkean todistuksen majassa olevan istuimen edessä---
Siellähän meidän mitataan. ... Tunteeko Jumala meidät, ja miksi Hän tuntisi, Sana sen opettaa, kuinka päästä Elämänkirjaan sisälle, tunnetuksi.
Kumpi on tärkeämpää- Taivaan Isän tuntemus- joka kohtaa meitä, vai se, että olemme vain täällä ajassa - jänkhä- tunnettuja, mutta Isä ei tunne- koska olemme ajassa alastomia, ja juopuneet vanhasta viinistä, eikä leili kestä--- Jumalan työtä sydämissämme.
Jäämme peräkammariin vain pussihousuissa oman leipämme varaan, - jota olemme kylväneet leiväksemme.
- Anonyymi
Päiville neuvoksi: kun kärsii ummetuksesta, laksatiivi auttaa.
- Anonyymi
Suomessa on kaksi ryhdikästä kirkkoa:
Katolinen kirkko ja ortodoksinen kirkko.
Kumpikaan ei vehtaa pride- kulkueissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikaan ei vehtaa pride- kulkueissa.Ei kirkko ketään pelasta.
”Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.”
Johannes 17:3 FB38
”Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä. Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta. Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.”
1. Johanneksen kirje 2:15-17 FB38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikaan ei vehtaa pride- kulkueissa.Katolinen kirkko on erinomainen suojatyöpaikka kaappihomo- sekä pedofiilipappien veljeskunnalle, joille ajatuskin heteroseksistä aikuisten naisten kanssa nostaa tuskan hien pintaan. Siellä hurskas papisto pääsee kaikessa rauhassa toteuttamaan todellisia pyhiä taipumuksiaan muiden ahkeroidessa jälkeläisten tuottamisessa loispappien elättäjiksi sekä leikkikaluiksi.
- Anonyymi
Nythän kaikki liittyy kirkkoon, jotka ovat Räsäsen takia eronneet.
Vain amerikan homoja herjaavat eroavat kunovat Räsäsen vankkumattomia kannattajia. Menevät vaikka helvettiin Räsäsen kanssa. - Anonyymi
Näin se kehitys kehittyy.
Uskovista aidoimmat ja oikeaoppisimmatkin eroavat kirkosta. Kovan kipuilu ja huudon kera mutta kuitenkin.
Enimmäkseen kirkosta erotaan mitään meteliä pitämättä mutta hyvähän se on, että joku pitää meteliä omasta aitoudestaan.
Eihän se kaikkitietävä Jumala muuten tietäisi, että on luonut näinkin erinomaisia yksilöitä, kädellisiä ihmisapinoita. - Anonyymi
Kyllä Räsäsen ero vetää kirkkoon väkeä.
Häntähän fanittaa vain amerikan homojen herjaajat, eikä heillä tietenkään ole paikkaa kirkossa. Tai heidän takiaan väki juuri eroaa kirkosta.
Oikean kirkkoväen mielestä herjaaminen ei kuulu kirkkoon. - Anonyymi
Päivi Räsänen on ainut Lut.Kirkon mies.
Muut ovat pelkureita. - Anonyymi
Mikäli Päivi Räsänen eroaa ev.-lut.-kirkosta, minä liityn siihen😁
- Anonyymi
lienet rotta syntihyväksyjä jumalaton. joten miksi kirkkoon haluat? et pelastu sillä tavalla vaan päädyt sinne minne olet matkallakin, helvettiin ilman Jeesusta pelastajanasi.
- Anonyymi
Siinä Päivi on kyllä oikeassa, että amerikan homot ansaitsevat herjansa ja homot yleensä, mutta ei kaikkien ole heitä pakko herjata.
Jotkut voi pitää siitä itsensä puhtaana. - Anonyymi
Taas laitettu otsikko Helluntailaisuus. Luulen, että Räsäselle sopivin kirkko olisi Vapaakirkko tai ehkä vielä paremmin One Way seurakunta. Saas kattoo.
Toisten synteihin osaliseksi, hyväksymällä heidän tekonsa, päivä ei siinä suhteessa ole samalla linjalla ei hyväksy sellaista mitä kirkko tekee.
- Anonyymi
Homot kuulitteko. Käsky takaisin. Äkkiä liittymään kirkkoon takaisin.
Jos olette järkeviä, niin saatte nyt sen mitä halusittekin. Ajoitus on tässä.- Anonyymi
Niin onkin ja sitten voi vähän lieventää amerikan homoherjoja kun eivät voi kehitystä muuttaa.
Tuomitsee vaikka sotarikokset ja kansanmurhat, kun tosi syntejä, jota ei kukaan täysjärkinen voi puolustaa.
- Anonyymi
Luterilaisuus on kohta marttakerho.
- Anonyymi
Martat ei onneksi ole tappamisen asialla kuten jotkut harhaoppiset.
- Anonyymi
Aloituksen videossa on vastaan sanomaton opetus Päiville ja muillekin:
- Anonyymi
5Moos.32:15 Ja Israel lihoi, tuli vikuriksi, lihavaksi ja väkeväksi, ja hylkäsi Jumalan, joka hänen teki, ja katsoi autuutensa kallion ylön. Biblia (1776)
- Anonyymi
Ellette pukeudu Snellmanin pilkulliseen joudutte myymään olympiakesän kullit.
- Anonyymi
Joh.5:28-29 Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.
- Anonyymi
Mitä Räsänen jahkailee! Eroaisi ja jättäisi uppoavan porttolaivan!
- Anonyymi
Tätä kaikki kristityt odotamme.
- Anonyymi
Joh.7:34 Teidän pitää minua etsimän, ja ei löytämän, ja missä minä olen, ette taida sinne tulla. Biblia (1776) Joh.8:21. Joh.13:33
- Anonyymi
Hyvä on suuntaus Suomessa. Se on taas uusi uskonto syntymässä.
- Anonyymi
Miten jaottelet vilpittömästi oikeasti uskovat. Kuppikuntia on miljoona ja eri kriteerit tälle
- Anonyymi
Hyvä kysymys.
Aito kristillisyys määritellään Raamatun opetuksilla.
Linkissä uskoontulemisen ensimmäiset askeleet, joiden ymmärtäminen avaa armon oven:
https://jeesuspelastaa.com/2021/07/05/et-tarvitse-uskontoa/
Ottamalla vastaan Jeesuksen pelastajaksesi pääsee Jumalan Elämä virtaamaan sisimpääsi. Näin tulet uskoon. 2 Kor. 6:1,2.
”Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!” Joh. 1:29. Hänellä on valta siirtää sinut kuolemasta Elämään. ”Eikä ole pelastusta kenessäkään toisessa, sillä ei ole taivaan alla ihmisille annettu muuta nimeä, jossa meidän tulisi pelastua.” Apt. 4:12. ”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9.
Jumala sovitti syntimme ristillä.
Jeesus, Taivaan Kuningas, ”Immanuel, Jumala meidän kanssamme”, tuli maailmaan syntyen neitsyt Marian kautta ihmiseksi, yhdeksi meistä. Jes. 7:14. / Matt. 1:23. Hän tuli maailmaan yhtä ainoaa tarkoitusta varten, sovittaakseen syntimme kärsimällä meille kuuluvan rangaistuksen. ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut ihmisille heidän rikkomuksiaan, ja Hän uskoi meille sovituksen sanan. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläitä, ja Jumala kehottaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.” 2 Kor. 5:19-21.
– Kiitos Jeesus, että otit päällesi syyllisyytemme ja kärsit kaikki synnin aiheuttamat tuskat verta hikoillen Getsemanessa. Ja sieltä jatkui matkasi ristiä kohti: ”Silloin sotilasosasto, sen komentaja ja juutalaisten palvelijat ottivat Jeesuksen kiinni. He sitoivat Hänet ja veivät Hänet ensin Hannaksen luo, sillä tämä oli Kaifaksen appi, ja Kaifas oli sinä vuonna ylipappina.” Joh. 18:12,13.
Tunteja kestävien pilkkaamisten, häpäisemisen ja kidutuksien kautta Jeesus kulki kuolemaan tuomittuna ja ruoskittuna ristille, jossa vuodatti verensä ja kuoli meille kuuluvalla paikalla. Hän vei syntimme ruumiissaan ristin puulle. ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä olisi rauha.” Jes. 53:5.
Hän oli sijaisuhri!
KIITOS HERRALLE! Hän voitti kuoleman ja nousi ylös kuolleista.
Jeesus on elävä Vapahtaja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Aito kristillisyys määritellään Raamatun opetuksilla.
Linkissä uskoontulemisen ensimmäiset askeleet, joiden ymmärtäminen avaa armon oven:
https://jeesuspelastaa.com/2021/07/05/et-tarvitse-uskontoa/
Ottamalla vastaan Jeesuksen pelastajaksesi pääsee Jumalan Elämä virtaamaan sisimpääsi. Näin tulet uskoon. 2 Kor. 6:1,2.
”Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!” Joh. 1:29. Hänellä on valta siirtää sinut kuolemasta Elämään. ”Eikä ole pelastusta kenessäkään toisessa, sillä ei ole taivaan alla ihmisille annettu muuta nimeä, jossa meidän tulisi pelastua.” Apt. 4:12. ”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9.
Jumala sovitti syntimme ristillä.
Jeesus, Taivaan Kuningas, ”Immanuel, Jumala meidän kanssamme”, tuli maailmaan syntyen neitsyt Marian kautta ihmiseksi, yhdeksi meistä. Jes. 7:14. / Matt. 1:23. Hän tuli maailmaan yhtä ainoaa tarkoitusta varten, sovittaakseen syntimme kärsimällä meille kuuluvan rangaistuksen. ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut ihmisille heidän rikkomuksiaan, ja Hän uskoi meille sovituksen sanan. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläitä, ja Jumala kehottaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.” 2 Kor. 5:19-21.
– Kiitos Jeesus, että otit päällesi syyllisyytemme ja kärsit kaikki synnin aiheuttamat tuskat verta hikoillen Getsemanessa. Ja sieltä jatkui matkasi ristiä kohti: ”Silloin sotilasosasto, sen komentaja ja juutalaisten palvelijat ottivat Jeesuksen kiinni. He sitoivat Hänet ja veivät Hänet ensin Hannaksen luo, sillä tämä oli Kaifaksen appi, ja Kaifas oli sinä vuonna ylipappina.” Joh. 18:12,13.
Tunteja kestävien pilkkaamisten, häpäisemisen ja kidutuksien kautta Jeesus kulki kuolemaan tuomittuna ja ruoskittuna ristille, jossa vuodatti verensä ja kuoli meille kuuluvalla paikalla. Hän vei syntimme ruumiissaan ristin puulle. ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä olisi rauha.” Jes. 53:5.
Hän oli sijaisuhri!
KIITOS HERRALLE! Hän voitti kuoleman ja nousi ylös kuolleista.
Jeesus on elävä Vapahtaja.Parempaa opetusta saa hakea, eikä sittenkään löydy.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2113354Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461364Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601296Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231049Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882