Kuinka saada niskoittelevat bussit tien päälle pakkasaamuina...
Eräässä osakeyhtiössä oli ainainen ongelma
9
276
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseistä ongelmaa esiintyi myös kesäisin.
- Anonyymi
Kyllä tuota ongelmaa esiintyy edelleenkin jopa kesälläkin.
Valkeakosken Liikenne Oy ja Onnibus Oy ovat tunnettuja noista vaivoista.
Onnibusilla on vielä sellainen lisäongelma, että jos saavat auton tien päälle, niin jäävät sinne pitemmäksi aikaa odottamaan hinuria.- Anonyymi
Kuuleman mukaan Valkeakosken Liikenteellä on tätä esiintynyt paljonkin Oriveden suunnan liikenteessä. Koululaiset ovat saaneet paljon ylimääräisiä lomapäiviä kun bussi ei ole aamulla käynnistynyt. Monien lasten vanhemmat ovat ilmaisseet suuren huolensa liikenteen epävarmuudesta. Vanhempien mukaan aikaisemmin saattoi kellonsa tarkistaa bussien kulkiessa niin täsmällisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleman mukaan Valkeakosken Liikenteellä on tätä esiintynyt paljonkin Oriveden suunnan liikenteessä. Koululaiset ovat saaneet paljon ylimääräisiä lomapäiviä kun bussi ei ole aamulla käynnistynyt. Monien lasten vanhemmat ovat ilmaisseet suuren huolensa liikenteen epävarmuudesta. Vanhempien mukaan aikaisemmin saattoi kellonsa tarkistaa bussien kulkiessa niin täsmällisesti.
Minä en kyllä tämän mukaan kelloani säätäisi
https://www.kmvlehti.fi/uutiset/art-2000006810410.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kyllä tämän mukaan kelloani säätäisi
https://www.kmvlehti.fi/uutiset/art-2000006810410.htmlTämä on aika vanha uutinen, joten pitäisikö päivittää uutisarkistoasi? Nosta kärkeen esim. Aamulehden uutinen Valkeakosken Liikenteelle oikeuden määräämistä tuntuvista korvauksista työsyrjinnän vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on aika vanha uutinen, joten pitäisikö päivittää uutisarkistoasi? Nosta kärkeen esim. Aamulehden uutinen Valkeakosken Liikenteelle oikeuden määräämistä tuntuvista korvauksista työsyrjinnän vuoksi.
Irtisanotulla oli jatkuvia ongelmia autojen kanssa. Ei Heini sellaista kauaa katsele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtisanotulla oli jatkuvia ongelmia autojen kanssa. Ei Heini sellaista kauaa katsele!
Eiköhän ne ongelmat johdu suurelta osin VL:n vanhentuneesta ja huoltamattomasta kalustosta. Mutta niillä on pärjättävä, uusiin ei ole varaa eikä pankki anna lainaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne ongelmat johdu suurelta osin VL:n vanhentuneesta ja huoltamattomasta kalustosta. Mutta niillä on pärjättävä, uusiin ei ole varaa eikä pankki anna lainaa.
Vanhentunutta ja huoltamatonta kalustoa oli Salmelallakin. Ehkä se oli riittävän wanhaa niin ei haitannu. Kertaakaan ei jääny koulu kyydit ajamatta vaikka pikkutiet oli kuin kaljapullon kylki. Myöhässä toki saatettiin olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32099Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831485Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996