Eräässä osakeyhtiössä oli ainainen ongelma

Anonyymi-ap

Kuinka saada niskoittelevat bussit tien päälle pakkasaamuina...

9

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyseistä ongelmaa esiintyi myös kesäisin.

• Anonyymi

Kyllä tuota ongelmaa esiintyy edelleenkin jopa kesälläkin.
      Valkeakosken Liikenne Oy ja Onnibus Oy ovat tunnettuja noista vaivoista.
      Onnibusilla on vielä sellainen lisäongelma, että jos saavat auton tien päälle, niin jäävät sinne pitemmäksi aikaa odottamaan hinuria.

• Anonyymi

Kuuleman mukaan Valkeakosken Liikenteellä on tätä esiintynyt paljonkin Oriveden suunnan liikenteessä. Koululaiset ovat saaneet paljon ylimääräisiä lomapäiviä kun bussi ei ole aamulla käynnistynyt. Monien lasten vanhemmat ovat ilmaisseet suuren huolensa liikenteen epävarmuudesta. Vanhempien mukaan aikaisemmin saattoi kellonsa tarkistaa bussien kulkiessa niin täsmällisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuleman mukaan Valkeakosken Liikenteellä on tätä esiintynyt paljonkin Oriveden suunnan liikenteessä. Koululaiset ovat saaneet paljon ylimääräisiä lomapäiviä kun bussi ei ole aamulla käynnistynyt. Monien lasten vanhemmat ovat ilmaisseet suuren huolensa liikenteen epävarmuudesta. Vanhempien mukaan aikaisemmin saattoi kellonsa tarkistaa bussien kulkiessa niin täsmällisesti.

Minä en kyllä tämän mukaan kelloani säätäisi

https://www.kmvlehti.fi/uutiset/art-2000006810410.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kyllä tämän mukaan kelloani säätäisi

https://www.kmvlehti.fi/uutiset/art-2000006810410.html

Tämä on aika vanha uutinen, joten pitäisikö päivittää uutisarkistoasi? Nosta kärkeen esim. Aamulehden uutinen Valkeakosken Liikenteelle oikeuden määräämistä tuntuvista korvauksista työsyrjinnän vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on aika vanha uutinen, joten pitäisikö päivittää uutisarkistoasi? Nosta kärkeen esim. Aamulehden uutinen Valkeakosken Liikenteelle oikeuden määräämistä tuntuvista korvauksista työsyrjinnän vuoksi.

Irtisanotulla oli jatkuvia ongelmia autojen kanssa. Ei Heini sellaista kauaa katsele!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irtisanotulla oli jatkuvia ongelmia autojen kanssa. Ei Heini sellaista kauaa katsele!

Eiköhän ne ongelmat johdu suurelta osin VL:n vanhentuneesta ja huoltamattomasta kalustosta. Mutta niillä on pärjättävä, uusiin ei ole varaa eikä pankki anna lainaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne ongelmat johdu suurelta osin VL:n vanhentuneesta ja huoltamattomasta kalustosta. Mutta niillä on pärjättävä, uusiin ei ole varaa eikä pankki anna lainaa.

Vanhentunutta ja huoltamatonta kalustoa oli Salmelallakin. Ehkä se oli riittävän wanhaa niin ei haitannu. Kertaakaan ei jääny koulu kyydit ajamatta vaikka pikkutiet oli kuin kaljapullon kylki. Myöhässä toki saatettiin olla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1485
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe