Moi!
Minulla on pitkään vanhemampaan naisee fantasia ns äiti fantasia oisko tääl halukasta mammaa totetuttaa niitä
äitifantasia
16
614
Vastaukset
- Anonyymi
On ollut pitkään tämä fantasia mielessä saisi imeä äitin tissiä äiti pitäisi muutenkin hyvää huolta pojasta. Poika 58v Eteläsuomi.
- Anonyymi
Ja tietenkään ei voi tarkemmin kertoa mistä fantasioista on kyse. Mitä oikein haluat tehdä sen äidin ("äidin") kanssa? Leikkiä kotia, panna, saada piiskaa??? Jotain muuta?
- Anonyymi
Olen tämä 58vpoika äidillistä huolenpitoa kasvatusta jos pahoja tehnyt käydä pesulla äidin kanssa äiti pesee pojan minä pesen äidin selän ehkä kokonaan joka paikan sellaista äidillistä huolenpitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tämä 58vpoika äidillistä huolenpitoa kasvatusta jos pahoja tehnyt käydä pesulla äidin kanssa äiti pesee pojan minä pesen äidin selän ehkä kokonaan joka paikan sellaista äidillistä huolenpitoa.
Olisko sinulla kik oisi mukavampi jutella.
- Anonyymi
Mitäs olet pikkukikkeli. Miksi täällä kerrot siitä.
- Anonyymi
Kyllä olis mukava leikkiä kotia äidin kanssa.Myös kuri kuuluu asiaan.02al
- Anonyymi
Mitäs olet. Miksi et ole jo mennyt hoitos tarpeen tiedät.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä tälläistä! Siis tottakai joku 16v ikäinen voi miettiä 25v vanhempaa naista, mutta miksi sen pitää olla oma äiti.
- Anonyymi
Olet käsittänyt väärin. Ei tässä kukaan omasta äidistä haaveile.
- Anonyymi
Mitäs olet delaa.
- Anonyymi
Niin olisko mahdollista järjestää tälläinen äiti mamma suhde olisko halukasta naista.Saisi imeä tissiä pesuhommat yhdessä myös pieniä työ hommia myös kasvatus jos kuriton joutuu äidin polvelle alastomana.Kaiken laista kun leikitään kotia.Hoikka siisti 56v mies.Eteläsuomi.
- Anonyymi
Olisi hienoa olla äidin opissa.
- Anonyymi
Ikävä äidin huolenpitoa ja jämäkkyyttä kaikenlainen sopii.Mies 02AL.
- Anonyymi
Tosiaan sopii.
- Anonyymi
Ei ole äitiä.
- Anonyymi
Olisiko mammaa.Leikittäis kotia touhuttais koti askareita yhdessä päivän päätteeksi saunottais yhdessä poika pesisi mamman selän mamma taas pojan joka paikan pesun jälkeen poika hieroisi mamman paikat huolellisesti olisi molemmilla mukavan raukea olo.Mamma myös nuhtelee poikaa jos kuriton voi joutua polvelle kuritettavaksi.Menemme nukkumaan poika saa imeä tissiä nänniä 02al
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1337310Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142670Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2721319- 1001069
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729421711010Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih73961En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137950Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79794Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13773Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18761