Onko Lloyd Evans entinen JT vanhin? Miksi hän erosi järjestöstä?
Lloyd Evans
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
JT pelastuu, sinä et!
- Anonyymi
Se joka tuomitsee on JT
- Anonyymi
Tuli järkiinsä.
- Anonyymi
Huomasi JT-uskonnon humpuukiksi ja oli rehellinen itseään ja muita kohtaan.
Nykyään ei enää kerrota lavalta, onko erotettu vai itse eronnut, mutta ennen se kerrottiin. Minun oli vaikeaa ymmärtää etenkin, jos vanhin erosi. Vanhin, eihän sellaisen pitäisi erota? Mutta nyt ymmärrän.
- Anonyymi
" Vanhin, eihän sellaisen pitäisi erota? "
Niin, yksi edellytys vanhemmaksi pääsylle on, ettei tiedetä koskaan esittäneen kritiikkiä lahkoa kohtaan.
Tässä vanhin William Bowenin eroamiskirje
12-31-00
Watchtower
25 Columbia Heights
Brooklyn, NY 11201
Dear Brothers,
I am writing to resign as an elder and Presiding Overseer effective the date of this letter.
jatkuen https://silentlambs.org/resignation-letter
...ja suomeksi syynä on pedofileja koskevien tietojen pitäminen salaisena, kun uhrit kärsivät hiljaisuudessa tai saavat rangaistusia osakseen.
Mutta on oletettava kaikkien vanhimpien tietävän ja jotuneen noudattamaan tuota asiaa minkä Bowen ilmoittaa eroamisensa syyksi. Suomessakin.
-------------
11-vuotias Josefina katsoo arkana edessään seisovia iäkkäitä miehiä. Josefinan on kerrottava heille, mitä tapahtui, kun perheen tuttavamies käytti häntä seksuaalisesti hyväkseen.
Komitean kuulustelu oli nuorelle tytölle ahdistava ja nolo, mutta tunne muuttui lopulta järkytykseksi. Hänen kertomustaan ei uskottu.
– Kuitenkin he painottivat, että jos jotain olikin tapahtunut, kenellekään ei saanut kertoa. Ei poliisille, ei edes terveydenhoitajalle, vaikka oireilin koulussa pahasti.
Josefina Pakomaan nöyryytyksen huipentuma oli, että hänen käskettiin antaa miehelle anteeksi. Anteeksiannon osoituksena hänen piti tarjota miehelle kotonaan pullakahvit “koska maailmanlopun jälkeen tulevassa paratiisimaassa vanhoja ei muistella”.
https://yle.fi/a/3-10106328
Australian tutkintakomissio: Jehovan todistajat salannut tuhannen lapsen hyväksikäytön https://yle.fi/a/3-8183532
Nuo pedofiilijututkin kerrotaan valtakunnansalilla, että ne ovat luopioiden valheita, rivi-jt ei niitä tiedä, eikä usko, mitä nyt saman perheesta joku jäsen. Saatana vei häneltä kyvyn laskea Peräilmaa. Hän häpesi sitä niin, että meni Juudaksen tavoin jalopeuran luolaan häpeämään . Mutta kyseinen karvainen petoelikkopa nautti hänet aamupalaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834