Olen menettänyt elämässäni kaiken! Lapset, perheen, mieheni,ystäväni, mielenterveyteni, raha-asiat päin persettä aivan kaikki. Yhden virheen takia uhkapelaamisen mikä on saatanasta! Kukaan ei enään soita tai kysy kuulumisia tai kerro rakastavansa minua. En kyllä halua tavata ihmisiä sillä ketkä pelaamisesta tietää sättivät asiasta vaikka siitä on jo kolme vuotta ja olen korjannut asioita. Mitään muuta ei ole enään kun työ jota olen tehnyt miltei tauotta loppuun palamiseen asti. En jaksa enää.Olen aivan valmis painumaan helvettiin täältä maapallolta. Apua olen hakenut ja sitä saanutkin mutta nykyisin nauretaan ulos kun sitä tarvitsisi. Ei minulla ole enää mitää annettavaa. Huomenna on se päivä kun kävelen viimeisen kerran yhdelle sillalle ja en kävele sitä päästä päähän vaan heitän itseni sillan yli ja toivon ja tiedän että se on sellainen paikka mistä minua ei ihan heti löydetä. Se on mitä haluan ja se on kaikille parempi niin.
Paska olo!
2
78
Vastaukset
Hei,
Hyvä, että kirjoitit tänne. Tilanteesi vaikuttaa raskaalta.
Itsetuhoiset ajatukset kannattaa ottaa uudestaan puheeksi ammattilaisen kanssa. On olemassa myös monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.
- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.
Joka viikko ma ja to klo 15-21 sekä ti ja ke klo 15-19 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
- MIELI Kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.
- Kriisikeskukset
Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/
Akuutissa tilanteessa soita 112.
Voimia tilanteeseesi!
Lämpimin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
Auringonvalokin auttaa ihmismieltä pysymään jotenkin ruodussa. Ilman rahaa on vaikeampi tulla toimeen. Pienellä palkalla tai eläkkeellä sinnittelevät ovat niin monen tahon riistaa.
Erinäiset terveyteen liittyvät vaikeudet kyyläävät iglun nurkan takana. Näin itelläkin.
Onhan se vaan yritettävä omin voimin niin kauan kuin mahdollista.
. Reporanganmäki,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1772086Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561447Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2121289Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561162Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801130Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391069- 64988
- 68986
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125974Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy223925