Vapareilla antivapariongelma

Anonyymi-ap

Vapari hermostuu heti, kun näkee hiemankin poikkipuolista kirjoittelua. Joten totta kai antivapariksi nimittely on hyvä keino estää se jatkossa. Vai onko?

25

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti palstalla on ilmeisesti kolme eri ihmistä, jotka eivät halua koskaan keskustella va-liiton tavoitteista vaan vain mollata va-liittoa. Yksi on joka ketjuun tunkeva "komusossudemlaputinisti"-kirjoittaja, toisen mielestä va-liitto sorsii naisia ja se mielipide ei muutu, kolmas sitten kirjoittelee vaihdellen muutamaa eri aihetta.

      Siksi tämä on vähän hankala, tai no, oikeastaan mahdoton, paikka esittää oikeaa kritiikkiä va-liittoa kohtaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        No onko antivapariksi nimittäminen auttanut asiassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onko antivapariksi nimittäminen auttanut asiassa?

        Ei mikään auta. Esimerkiksi liiton taloudesta välillä ei ole kerrottu, välillä on lueteltua aika tarkkaankin liittokokouksen kulut tms., mutta ei auta: keskustelu ei siltikään siirry liiton tavoitteisiin tai mihinkään mielenkiintoiseen.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Ei mikään auta. Esimerkiksi liiton taloudesta välillä ei ole kerrottu, välillä on lueteltua aika tarkkaankin liittokokouksen kulut tms., mutta ei auta: keskustelu ei siltikään siirry liiton tavoitteisiin tai mihinkään mielenkiintoiseen.

        Miksi liiton taloudesta ei saisi keskustella? Jotain salattavaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi liiton taloudesta ei saisi keskustella? Jotain salattavaa?

        Ei, mutta siitä keskustelu ei edistä asiaa. Keskustelu yritetään aina ohjata vapaa-ajattelijoiden tavoitteista oikeastaan mihin tahansa muuhun. Liiton talous on niistä yleisin, mutta on täällä "keskusteltu" mm. Ylikosken housujen väristä.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Ei mikään auta. Esimerkiksi liiton taloudesta välillä ei ole kerrottu, välillä on lueteltua aika tarkkaankin liittokokouksen kulut tms., mutta ei auta: keskustelu ei siltikään siirry liiton tavoitteisiin tai mihinkään mielenkiintoiseen.

        Silti sitä pitää jatkaa? Kyllähän joku vaikutus varmasti täytyy olla?


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Ei, mutta siitä keskustelu ei edistä asiaa. Keskustelu yritetään aina ohjata vapaa-ajattelijoiden tavoitteista oikeastaan mihin tahansa muuhun. Liiton talous on niistä yleisin, mutta on täällä "keskusteltu" mm. Ylikosken housujen väristä.

        Miten niin talous ei vaikuttaisi tavoitteisiin? Ilman rahaa ei tule lehteä jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin talous ei vaikuttaisi tavoitteisiin? Ilman rahaa ei tule lehteä jne.

        Toki vaikuttaa, mutta kun keskustelu ei koskaan etene niihin tavoitteisiin. Päinvastoin, "keskustelijat" oikein erikseen välttävät ottamasta mitään kantaa niihin.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Toki vaikuttaa, mutta kun keskustelu ei koskaan etene niihin tavoitteisiin. Päinvastoin, "keskustelijat" oikein erikseen välttävät ottamasta mitään kantaa niihin.

        Otetaan nyt vaikka viime kesän Köpiksen matka. Vieläkään ei ole kerrottu ketkä liitto maksoi sinne ja paljonko rahaa upposi. Ei ole myöskään kerrottu, maksoiko yhdistykset ihmisiä niihin pippaloihin.

        Kun nämä tiedot kerrottaisiin, voisi keskustella, miten ko. summalla edistettiin tavoitteita. Mutta ensin tarvitaan faktat ja niitä ette juuri koskaan kerro. Keskustelu muuttuu mahdottomaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan nyt vaikka viime kesän Köpiksen matka. Vieläkään ei ole kerrottu ketkä liitto maksoi sinne ja paljonko rahaa upposi. Ei ole myöskään kerrottu, maksoiko yhdistykset ihmisiä niihin pippaloihin.

        Kun nämä tiedot kerrottaisiin, voisi keskustella, miten ko. summalla edistettiin tavoitteita. Mutta ensin tarvitaan faktat ja niitä ette juuri koskaan kerro. Keskustelu muuttuu mahdottomaksi.

        Oikein hyvä esimerkki. Muistaakseni viime liittokokous puolestaan oli sellainen, josta kulurakennetta avasin täällä julkisesti. Mitään tulosta sillä ei ollut. Nyt kysytään uudesta asiasta, ja sitten taas uudesta jne. loputtomasti.

        Vastaatko rehellisesti: Aiotko missään tilanteessa keskustella esimerkiksi siitä, miten kahden valtionkirkon verotusoikeus saataisiin pois, tai siitä, onko se tavoittelemisen arvoinen asia lainkaan?


    • Anonyymi

      Tavoitteina ehkä tuhkanviskaaminen ja pridekirmaus ei kiinnosta?

      Sen sijaan sosialistien ja tulonsiirtojenkyttääjien pitäminen liitossa on jopa pelottavaa, islamin ja venäläi sortodoksismin vastaisen toiminnan puute on lopullinen niitti marginaaliporukan leimalle, selviä hyysäreitä

      Vähän rahaakin virtuaalisesti menetitte, koska punapääomaporukat eivät osaa sijoittaa

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17917096/#comment-135446054

    • Anonyymi

      Antivaparille on tyypillistä valheellista väittäminen laittaminen otsikkoon ja avaukseen. Usein antivaparin kirjoitus on myös aggressiivisen sävyinen.

      • Anonyymi

        Joo, no ei kaikki ole välttämättä valheellista vain siksi, että joku niin sanoo.


    • Anonyymi

      Aggressiivista Ylikoskea ei ole potkittu ulos Valiitosta vaikka tämä vaati oikeuksia venälälsille miehittäjille Ukrainassa ottamatta huomioon että venäläiset ovat poistaneet ukrainan kielen miehitysalueiltaan itä-Ukrainasta ja Krimiltä ja suomen kielen Karjalasta ja Viipurista

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17675027/#comment-118154115

    • Anonyymi

      Valtioissa kielellisten ja katsomuksellisen ryhmien oikeuksien leikkaaminen tunnetusti ruokkii ja aiheuttaa sortoa ja sisällissotia, joihin tyypillisesti myös ulkovallat sotkeentuvat. Suomessakin ruotsinkielisen opetuksen poistaminen aihettaisi ainakin ison parkua Se olisi laadullisesti aivan eri juttu kuin se että ruotsin kieli on pakollinen peruskoulussa kaikille.

      • Anonyymi

        Laadullinen aggressiivinen Ylikoski on venäläismiehittäjien oikeuksien tukija Kiovassa ja Viipurissa

        et ottanut huomioon että venäläiset ovat kieltäneet ukrainan kielen miehitysalueillaan itä-Ukrainassa ja Krimillä ja tuhonneet kukoistavat alueet Karjalassa ja suomen kielen eli ei sellaisia raakalaisia rationaalinen tue, eli mäkeen ja nopsaan Valiitosta


    • Anonyymi

      Antivaparilla on paha vapariongelma. Vakava riippuvuus.

      • Anonyymi

        No ilmeisesti, tulee tosiaan käytyä tällä palstalla lähes päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmeisesti, tulee tosiaan käytyä tällä palstalla lähes päivittäin.

        Antivapari käy nostelemassa monta kertaa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antivapari käy nostelemassa monta kertaa päivässä.

        No en nyt kyllä nostele murto-osaakaan siitä mitä vaparit. *tuhahdus*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt kyllä nostele murto-osaakaan siitä mitä vaparit. *tuhahdus*

        Tämä on vapaa-ajattelun palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on vapaa-ajattelun palsta.

        Niin? Vapaa-ajatteluun liittyy monenlaisia asioita, ei vain niitä, joista he haluavat "keskustella".


    • Anonyymi

      Antivapari maksaa potut pottuina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      69
      949
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      592
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe