Naisjalkapalloilijoiden rinnat?

Anonyymi-ap

Em-Kisat naisten jalkapallossa. Oletteko seuranneet ja huomanneet että kaikilla näillä rintavarustus on pieni? Miksi asia on noin?

23

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota itse kaksi melonia käsiisi, paina molemmat rintaasi vasten ja ala juoksemaan pallon perässä kuin futari.

      Kuins kävi, et olisi jaksanut, et pystynyt. Ja vaikka olisit, tasoitus hoikille ja urheilullisille naisille olisi valtava Olet saattanut kuulla, että muhkeat muodot estävät jopa hölkkäilyn...

      Wilma Murtokin alkoi pärjäämään maailmalla, kun ymmärsi sulattaa makkarat lanteiltaan.

      Rakettitiedettä?

      MIkä olikaan pointtisi?

    • Anonyymi

      Mitä sitten, nättejä naisia ne ovat.

    • Anonyymi

      Ne käyttää sellaisia tissinlitistämis korsettia futiksessa, nyrkkeilyssä ja juokdussa ja monessa muussakin lajissa.

      • Anonyymi

        Eikä urheilijoilla yleensä ole rasvakerroksia kropassaan. Harvoin ylipainoiset pomppii ja pelaa urheilukentillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä urheilijoilla yleensä ole rasvakerroksia kropassaan. Harvoin ylipainoiset pomppii ja pelaa urheilukentillä.

        Olisikin näky, kun siiderivalaista koottu joukkue temmeltäisi kentällä.


    • Anonyymi

      Kiinteät pakaratkin heillä on, pitäis tietty olla reilusti laardia perseessä ja reisissä vai mitä.

    • Anonyymi

      Johtuu pienestä rasvaprosentista. Isotissisillä on aina iso rasvaprosentti.

    • Anonyymi

      Niin, ja miksi kelaloisilla on isot rinnat sekä ahteri?

    • Anonyymi

      Johtuu siitä, että isorintaiset naiset harvemmin lähtevät suuntamaan urheilulajeihin, joissa juostaan ja hypitään. Muutenkin esim. jalkapalloilevilla naisilla on pienempi rasvaprosentti, mikä vaikuttaa rintojen kokoon. Lisäksi juoksu- ja hyppylajeissa naiset käyttää tukevia urheiluliivejä, jotka puristaa rintoja kehoa vasten. Isorintaiset naiset hakeutuu herkemmin Onlyfansiin ja somen poseerauspalstoille.

      • Anonyymi

        Isotissille sopiivia lajeja on myös esim. moukari.


    • Anonyymi

      Myös miehet saavat rasvasta rinnat!

    • Anonyymi

      Olisihan sitä mukava katsella mikäli pelaajilla olisi mahtava peräsin ja pulleat purjeet. Valitettavasti sellainen joukkue ei voita.

      • Anonyymi

        voittaa se jos kaikki on samasta muotista.


    • Anonyymi

      Ne on teipattu littanoiksi, ettei haittaa urheilemista.

      • Anonyymi

        Naisten tissit on suurmalta osin rasvaa sen määrästä koot johtuu ja moni varmaan arvaa että paloilioilla on pieni rasvaprosentti.


    • Anonyymi

      Asiaan tulisi selvyys, kun naisten jalkapallo-ottelut pelattaisiin jatkossa pelkissä housuissa.

    • Anonyymi

      Myös testosteronin käyttö pienentää rintoja ja se on naisurheilijoilla yleistä.

    • Anonyymi

      Hehheh, kattokaas ny Anisimovan tisuleita, onko pienet 😲

      • Anonyymi

        Siis parhaillaan tenniksessä.


    • Anonyymi

      kun äiti ei rintaruokkinut naista, eikä geeneissä ole tisseja, sellaisia kelpuutetaan enää vain urheiluun ja armeijaan

      • Anonyymi

        tissitön nainen ei anna itsestään mitään muille, se on huono antamaan, mutta sen sijaan se on hyvä ottamaan muilta

        siksi tissittömät naiset on pantu juoksemaan pallon perässä kun se on ainoa päämäärä elämässä, saada se pallo vain ja ainoastaan itselleen

        ja tissitön nainen on hyvä imemään miehen kyrpää kun se vain ottaa muilta eikä anna itsestään

        varjopuoli, että se ei anna pillua niin paljon jos kokee antavansa enemmän kuin ottavansa

        nainen yrittää ottaa ja sisimmissään kasvattaa tissit poppakonstein, mutta epäonnistuu, koska ei osaa jakaa muille


    • Nykyään niin monilla naisilla on silikonirinnat, että normaalit rinnat näyttävät jopa pieniltä. Silikonirinnat laittaneen luulisi olevan hankalaa juosta ja pomppia harjoituksissa ja peleissä.

      Kaikenkokoisiin naisten rintoihin kyllä heruu riittävästi maitoa vauvalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe