Kuinka tämä on voinut tapahtua? Onko naapurit olleet tietoisia?
Turkistarhauksen viimeiset taistot käydään leivättömän pöydän ääressä
9
651
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki uutiseen: https://yle.fi/a/74-20171493
- Anonyymi
Miksei noita eläinten rääkkääjiä ja ympäristön turmelijoita tuomittu vähintään viideksi vuodeksi ehdottomaan vankeusrangaistukseen.
Oikeudenkäynnin asiakirjoista käy ilmi, että turkiseläinten laiminlyönti on ollut laajamittaista ja osoittanut täyttä piittaamattomuutta tarhaeläinten hyvinvoinnista niin, että tarhahäkkeihin ahdetut eläimet ovat kuolleet ruuan ja veden puuttuessa! Kyllä on ollut hirvittävää!
Kun tähän eläinten hoidon täydelliseen laiminlyöntiin vielä lisätään ympäristön turmeleminen, niin herää kysymys, minkälaiset ihmiset tuon kaiken hirvittävyyden takana ovat olleet! Ketkä tuollaiseen eläinsuojelirikokseen voi syyllistyä. Tuosta laajamittaisesti ja kertakaikkisen kuvottavasta eläinrääkkäyksestäkö ne sitten selviävät ehdollisella tuomiolla??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei noita eläinten rääkkääjiä ja ympäristön turmelijoita tuomittu vähintään viideksi vuodeksi ehdottomaan vankeusrangaistukseen.
Oikeudenkäynnin asiakirjoista käy ilmi, että turkiseläinten laiminlyönti on ollut laajamittaista ja osoittanut täyttä piittaamattomuutta tarhaeläinten hyvinvoinnista niin, että tarhahäkkeihin ahdetut eläimet ovat kuolleet ruuan ja veden puuttuessa! Kyllä on ollut hirvittävää!
Kun tähän eläinten hoidon täydelliseen laiminlyöntiin vielä lisätään ympäristön turmeleminen, niin herää kysymys, minkälaiset ihmiset tuon kaiken hirvittävyyden takana ovat olleet! Ketkä tuollaiseen eläinsuojelirikokseen voi syyllistyä. Tuosta laajamittaisesti ja kertakaikkisen kuvottavasta eläinrääkkäyksestäkö ne sitten selviävät ehdollisella tuomiolla???Ilman muuta olisi pitänyt olla edotonta vankeutta.
- Anonyymi
Ja nämä ovat esiintyneet suurina rahamiehinä....
- Anonyymi
Tässä taas kerran esimerkki siitä kun pienessä pitäjässä joku luulee voivansa tehdä mitä vain tahtoo. Kun minä olen minä ja voin päättää ja tehdä mitä vain. Ulkokuoren kiilloittaminen ja tyhjä koheltaminen on tärkeintä.
Turkistarhaus on esimerkki siitä kuinka ihmiseltä katoaa vähäkin ymmärrys maailmasta, syyn ja seurauksen jatkumosta. Joutaakin loppumaan, kun siellä tuollaista tapahtuu. Evijärven häpeä!
- Anonyymi
Tarhaus lopetettava suomesta. Se on jäänne viime vuosituhannelta.
- Anonyymi
Niinhän sitä luulis...
https://yle.fi/a/74-20067593
Kyseessä toki käytetyt, mutta minä en kuuna päivänä laittais päälleni.
- AnonyymiUUSI
Eipä pullistele tarhaajat enää kun konkka koputtaa
- AnonyymiUUSI
Olitko kateellinen? heh heh heh.:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981825- 1221819
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987