Näin se takki sitten kääntyi Usalla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6eeb03dc-1265-4c8c-ba65-fd0d5b2859e0
Usa vaihtamassa puolta Ukrainan sodassa
41
202
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdysvallat on jo kaikessa hiljaisuudessa poistanut Venäjälle kohdistettuja pakotteita.
- Anonyymi
Mutta ne on tulossa takaisin entistä kovempana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ne on tulossa takaisin entistä kovempana.
Eppäillä soppii jos Trump saa asoasta päättää.
- Anonyymi
Ei yllätä.
Sillä Trump ja Putin ovat kavereita keskenään.- Anonyymi
Oli, ei ole enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli, ei ole enää.
MIksi valehtelet?
- Anonyymi
Yksi Venäjän propagandan tehokkaimmista levittäjistä on Yhdysvaltain Lähi-idän erikoislähettiläänä toimiva Steve Witkoff.
- Anonyymi
Suomen taloudellinen tuki Ukrainan roisto hallinnolle on tuhonnut Suomesta nopeasti noin 100 000 työpaikkaa.
- Anonyymi
No laitapa sitten se linkki niihin todisteisiin. Ai ei musikka löydä moisia...? No voi voi.... Russakka valehtelee taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laitapa sitten se linkki niihin todisteisiin. Ai ei musikka löydä moisia...? No voi voi.... Russakka valehtelee taas.
Lyödääs lyötyä nyt hiukan kovempaa.
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/af0147bc-000a-4f57-986d-ee88b81fa9e7 - Anonyymi
Suomen taloudellinen tuki Ukrainan roisto hallinnolle on tuhonnut Suomesta nopeasti noin 100 000 työpaikkaa.
Mene hoitoon-ÄÄLIÖ - Pysy kaukana tervejärkisten asioista- näistä kun ymmärrät yhtään mitään- Puhut roisto hallinnosta- perustele väitteesi!
- Anonyymi
Niin, USA on vihdoinkin asettumassa tukevasti Ukrainan puolelle, loppuu soutaminen ja huopaaminen.
- Anonyymi
Äitiskö sano?
- Anonyymi
No siltä tosiaan näyttää joo ääliöt! 😄
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011355216.html - Anonyymi
New York Timesin mukaan Trumpin hallinto ei ole sen sijaan asettanut uusia pakotteita.
- Anonyymi
Trump on ollut alusta asti Putinin taskussa. Syy olisi mielenkiintoista tietää.
Vai onko kysymys vain "velasta" eli Putin rahoittanut valtavilla summilla
Trumpin valtaannousua. Ponivideot on toinen vaihtoehto.- Anonyymi
Millähän asialla Putin kiristää Trumpia?
Kun Trump näyttää nyt tekevän juuri niin kuin Putin haluaa ja käskee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Trump näyttää nyt tekevän juuri niin kuin Putin haluaa ja käskee.Putinilla on olemassa jonkinlaista uskottavaa näyttöä Trumpin irstailuista mitä hän harrasti aikoinaan Moskovassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinilla on olemassa jonkinlaista uskottavaa näyttöä Trumpin irstailuista mitä hän harrasti aikoinaan Moskovassa.
Trump on tunnetusti naisten suosiossa, ei siinä ole mitään salailtavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Trump näyttää nyt tekevän juuri niin kuin Putin haluaa ja käskee.Kiristää? Mitä ihmettä.
Onko suomalaiset tosiaan niin karmeissa pelkopsykooseissa ettei keksi mitään muuta syytä kuin joku kiristys?
Valtaosa maailmasta kun ei näe tilannetta lainkaan samanlaisena kuin peloissaan tärisevät EU:n itärajavaltiot. Iso osa jopa symppaa Venäjää ja näkee sen olevan oikeassa tässä sodassa. Ja tämä täysin vapaaehtoisesti, ilman minkäänlaista lahjontaa tai kiristystä. Minkä vuoksi tämä ei muka voisi toimia myös Trumpin USA:n kohdalla, joka ei ole sentinkään vertaa kiinnostunut jostain Bidenin USA:n aloittaman turhan sodan jatkamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla NE- "Päivät olla ohi" 80-Vuotiaalta -mikäs siinä jos kieli vielä toimii- 👈🤣🤏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiristää? Mitä ihmettä.
Onko suomalaiset tosiaan niin karmeissa pelkopsykooseissa ettei keksi mitään muuta syytä kuin joku kiristys?
Valtaosa maailmasta kun ei näe tilannetta lainkaan samanlaisena kuin peloissaan tärisevät EU:n itärajavaltiot. Iso osa jopa symppaa Venäjää ja näkee sen olevan oikeassa tässä sodassa. Ja tämä täysin vapaaehtoisesti, ilman minkäänlaista lahjontaa tai kiristystä. Minkä vuoksi tämä ei muka voisi toimia myös Trumpin USA:n kohdalla, joka ei ole sentinkään vertaa kiinnostunut jostain Bidenin USA:n aloittaman turhan sodan jatkamisesta.osa jopa symppaa Venäjää ja näkee sen olevan oikeassa tässä sodassa. Ja tämä täysin vapaaehtoisesti, ilman PROPAGANDAA!! 👈🤣🤏
Venäjä "näkee" vain hulluuden! Kansainvälinen pidätysmääräys- Laiton sota Ukrainassa- Kuin myös kansanmurha!! Lasten pakkosiirrot Venajälle ( VOI FITTU VAI ON VENÄJÄ OIKEASSA) Kyllä nyt on pää sekaisin postaajalla! Luulisi hävettävän -tuskin koska syy on selvä-
https://fi.wikipedia.org/wiki/Heikkolahjaisuus Anonyymi kirjoitti:
Kiristää? Mitä ihmettä.
Valtaosa maailmasta kun ei näe tilannetta lainkaan samanlaisena kuin peloissaan tärisevät EU:n itärajavaltiot. Iso osa jopa symppaa Venäjää ja näkee sen olevan oikeassa tässä sodassa. Ja tämä täysin vapaaehtoisesti, ilman minkäänlaista lahjontaa tai kiristystä. Minkä vuoksi tämä ei muka voisi toimia myös Trumpin USA:n kohdalla, joka ei ole sentinkään vertaa kiinnostunut jostain Bidenin USA:n aloittaman turhan sodan jatkamisesta."Kiristää? Mitä ihmettä.
Onko suomalaiset tosiaan niin karmeissa pelkopsykooseissa ettei keksi mitään muuta syytä kuin joku kiristys?"
Se ei ole suomalaisten keksintö, vaan peräisin Neuvostoliiton turvallisuuspalveluilta ja selittäisi tuon Trumpushkan mielistelyn venäläisiä kohtaan.
"Kazakstanin tiedustelun johtajana työskennellyt Alnur Musajev väitti, että KGB värväsi Trumpin tämän vieraillessa Neuvostoliitossa vuonna 1987.
Mussajev on entinen KGB-agentti. Hänen mukaansa KGB käytti tuolloin 40-vuotiaasta Trumpista koodinimeä ”Krasnov”."
"Valtaosa maailmasta kun ei näe tilannetta lainkaan samanlaisena kuin peloissaan tärisevät EU:n itärajavaltiot. Iso osa jopa symppaa Venäjää ja näkee sen olevan oikeassa tässä sodassa. Ja tämä täysin vapaaehtoisesti, ilman minkäänlaista lahjontaa tai kiristystä."
Vain diktatuureissa, joissa kansoille ei jaeta oikeaa tietoa.
"Minkä vuoksi tämä ei muka voisi toimia myös Trumpin USA:n kohdalla, joka ei ole sentinkään vertaa kiinnostunut jostain Bidenin USA:n aloittaman turhan sodan jatkamisesta."
Haha. Pikkaisen kun tiltua rapsuttaa, niin alta paljastuukin täysin sekaisin oleva lahkolainen, joka yrittää puolustaa messiastaan kiistämällä messiaan syyllisyyden rikoksiinsa ja syyttää niistä kaikkia muita, paitsi itse messiastaan.- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
"Kiristää? Mitä ihmettä.
Onko suomalaiset tosiaan niin karmeissa pelkopsykooseissa ettei keksi mitään muuta syytä kuin joku kiristys?"
Se ei ole suomalaisten keksintö, vaan peräisin Neuvostoliiton turvallisuuspalveluilta ja selittäisi tuon Trumpushkan mielistelyn venäläisiä kohtaan.
"Kazakstanin tiedustelun johtajana työskennellyt Alnur Musajev väitti, että KGB värväsi Trumpin tämän vieraillessa Neuvostoliitossa vuonna 1987.
Mussajev on entinen KGB-agentti. Hänen mukaansa KGB käytti tuolloin 40-vuotiaasta Trumpista koodinimeä ”Krasnov”."
"Valtaosa maailmasta kun ei näe tilannetta lainkaan samanlaisena kuin peloissaan tärisevät EU:n itärajavaltiot. Iso osa jopa symppaa Venäjää ja näkee sen olevan oikeassa tässä sodassa. Ja tämä täysin vapaaehtoisesti, ilman minkäänlaista lahjontaa tai kiristystä."
Vain diktatuureissa, joissa kansoille ei jaeta oikeaa tietoa.
"Minkä vuoksi tämä ei muka voisi toimia myös Trumpin USA:n kohdalla, joka ei ole sentinkään vertaa kiinnostunut jostain Bidenin USA:n aloittaman turhan sodan jatkamisesta."
Haha. Pikkaisen kun tiltua rapsuttaa, niin alta paljastuukin täysin sekaisin oleva lahkolainen, joka yrittää puolustaa messiastaan kiistämällä messiaan syyllisyyden rikoksiinsa ja syyttää niistä kaikkia muita, paitsi itse messiastaan.Hehehe Nato Tiltu se epätoivoissaan uskoo jo kaikkien"stanien" entisten tiedustelupomojen "todistuksia", joita nämä tehtailevat saadakseen vähän dollareita surkean eläkkeensä lisukkeeksi:-D
Anonyymi kirjoitti:
Hehehe Nato Tiltu se epätoivoissaan uskoo jo kaikkien"stanien" entisten tiedustelupomojen "todistuksia", joita nämä tehtailevat saadakseen vähän dollareita surkean eläkkeensä lisukkeeksi:-D
"Mussajev on entinen KGB-agentti"
Hänen uskottavuutensa on hieman toista kuin tiltusen.- Anonyymi
"Mussajev on entinen KGB-agentti"
Hänen uskottavuutensa on hieman toista kuin tiltusen.Hehehe ikävä kyllä Nato Tiltun kannalta Mussajev perustaa väitteensä "nimettömiin lähteisiin" eli keksii ne itse:-.D
Anonyymi kirjoitti:
Hehehe ikävä kyllä Nato Tiltun kannalta Mussajev perustaa väitteensä "nimettömiin lähteisiin" eli keksii ne itse:-.D
"Hehehe ikävä kyllä Nato Tiltun kannalta Mussajev perustaa väitteensä "nimettömiin lähteisiin" eli keksii ne itse:-.D"
Höpsis. Ei hän nyt sentään tiltu ole.
"Myös useat muut länteen päätyneet entiset KGB-agentit ovat esittäneet väitteitä Trumpin KGB-yhteyksistä.
Esimerkiksi aiheesta kirjoitetussa American Kompromat -kirjassa haastateltujen tiedustelulähteiden mukaan narsistinen ja helposti manipuloitava kiinteistömoguli oli erinomainen kohde hyväksikäytettäväksi.
Kirjan mukaan Trump oli pikemminkin KGB:n käyttämä ”tiedusteluhyödyke” (asset) kuin varsinainen vakooja."
https://yle.fi/a/74-20150875- Anonyymi
"Hehehe ikävä kyllä Nato Tiltun kannalta Mussajev perustaa väitteensä "nimettömiin lähteisiin" eli keksii ne itse:-.D"
"Myös useat muut länteen päätyneet entiset KGB-agentit ovat esittäneet väitteitä Trumpin KGB-yhteyksistä.
Esimerkiksi aiheesta kirjoitetussa American Kompromat -kirjassa haastateltujen tiedustelulähteiden mukaan narsistinen ja helposti manipuloitava kiinteistömoguli oli erinomainen kohde hyväksikäytettäväksi.
Kirjan mukaan Trump oli pikemminkin KGB:n käyttämä ”tiedusteluhyödyke” (asset) kuin varsinainen vakooja."
https://yle.fi/a/74-20150875"Höpsis. Ei hän nyt sentään tiltu ole."
Hhehehe, no osoita nämä lähteet, jos pystyt, muuten VALEHTELET" - Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20150875J a ei sitten auta satuilla jostain muista kirjoista!
Anonyymi kirjoitti:
J a ei sitten auta satuilla jostain muista kirjoista!
Minä sanoin, ettei hän ole tiltu, joka keksisi väitteensä itse, en sitä, että hänen väitteensä ei perustuisi nimettömiin lähteisiin.
- Anonyymi
Minä sanoin, ettei hän ole tiltu, joka keksisi väitteensä itse, en sitä, että hänen väitteensä ei perustuisi nimettömiin lähteisiin.
HeHe kun jäät häviölle niin alat heti poistatteleen viestejä 😂
- Anonyymi
Eipä taida mennä länsimaissa läpi oikeus istuimessa KGB agentin nimettömiin lähteisiin perustuvat todistukset 🤪
- Anonyymi
Eli KEKSI ITSE!
Anonyymi kirjoitti:
HeHe kun jäät häviölle niin alat heti poistatteleen viestejä 😂
Ai sinulla on sellaisiakin harhoja. Paranemisia.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida mennä länsimaissa läpi oikeus istuimessa KGB agentin nimettömiin lähteisiin perustuvat todistukset 🤪
Ei varmaankaan ja vielä vähemmän tiltun väitteet.
Anonyymi kirjoitti:
Eli KEKSI ITSE!
Niinhän sinä nimetön tiltu väität, vaikka tuo entinen KGB:n agentti esitti omansa omalla nimellään.
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20150875Spämmipete havaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehe ikävä kyllä Nato Tiltun kannalta Mussajev perustaa väitteensä "nimettömiin lähteisiin" eli keksii ne itse:-.D
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehe Nato Tiltu se epätoivoissaan uskoo jo kaikkien"stanien" entisten tiedustelupomojen "todistuksia", joita nämä tehtailevat saadakseen vähän dollareita surkean eläkkeensä lisukkeeksi:-D
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi
Kiinan ulkoministeri Wang Yi sanoi viime viikolla Brysselissä EU:n ulkopoliittiselle edustajalle Kaja Kallakselle, ettei Kiina ei halua nähdä Venäjän häviävän Ukrainassa, koska silloin Yhdysvallat kääntäisi kaiken huomionsa Kiinaan.
Britannialaisen Royal United Services Institute -ajatushautomon Kiina-tutkija Sari Arho Havrén arvioi viestipalvelu X:ssä, että Yin esittämä lausunto ei todennäköisesti ollut vahinko.
- Ensinnäkin Wang Yi on kokenut diplomaatti ja todennäköisyys, että hän olisi vahingossa paljastanut totuuden on minimaalinen, Arho Havrén kirjoittaa.
Arho Havrén arvioi, että Kiinan hallinto on tyytymätön siihen, että Eurooppa lisää puolustusmenojaan ja antaa näin Yhdysvalloille mahdollisuuden keskittyä Intian ja Tyynenmeren alueeseen. Tästä syystä Yin lausunto oli Arho Havrénin mukaan kohdistettu juuri länsimaisille päättäjille.
Arho Havrén lisää, että Kiina on todennäköisesti valmis tukemaan Venäjää vielä enemmän. Lisäksi Arho Havrén toteaa, että Pohjois-Korea ei todennäköisesti olisi valmistelemassa arviolta noin 30 000 sotilaan lisäjoukon lähettämistä Venäjän avuksi, jos se ei olisi saanut tähän lupaa Kiinan hallinnolta. - Anonyymi
Jos vihollista ei voi sodassa voittaa, tulee sen kanssa liittoutua.
Vanha viisaiden sananlasku.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803