Veljekset Keskinen pelastaa Alavuden talouden, niin paljon porukkaa taas sillä mäellä, Alavutelaisten onni, että paikkakunnalla on tämmöisiä yrittäjiä!
Veljekset Keskinen pelastaa Alavuden
7
326
Vastaukset
- Anonyymi
Tuurissa on tulevaisuus.
- Anonyymi
Tokmanni tulee Ähtäriin..
Lyhyempi kuin Seinäjoelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokmanni tulee Ähtäriin..
Lyhyempi kuin SeinäjoelleMeinaatko, että kaikki Keskisen asiakkaat menevät tulevaisuudessa Ähtärin Tokmanille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, että kaikki Keskisen asiakkaat menevät tulevaisuudessa Ähtärin Tokmanille?
Tottakai ne menee. Ainoastaan liian pitkä matka on pitänyt Keskisestä kieltäytyjät Keskisen asiakkaana. Nyt tulee dramaattinen muutos. Toivottavasti rakentavat riittävän ison Tokmannin että kaikki sopivat sisään.
- Anonyymi
oletko käyny syömässä vesan ruokapaikoissa.Ihan tutustumisen vuoksi kokeile.Voit yllättyä eikä vaan positiivisesti.Mutta eihän laadulla oo väliä.
- Anonyymi
Kyllä kiva on käydä keskisellä .hyvät ruokapaikat ja muutenkin viihtyisää.on hyvä asia meille Ähtäriläisille , että tokmanni tulee ja uusi k.kauppa.aion jatkossakin käydä tuurissa ,mutta varmasti nämä Ähtärin uudistukset tulevat vaikuttamaan ostoskäyttäytymiseen👍👍.mielestäni on aivan turhaa moittia keskistä tai Ähtäriä sillä molemmat tukevat toisiaan matksilussa.niin se vaan on👍
- Anonyymi
Keskisen Kyläkauppa tunnetaan ja se on mielenkiintoinen paikka.
Kuuluisa mies on Vesa Keskinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101