Neljän vuoden salasuhde

Anonyymi-ap

Olin naimisissa 15 vuotta miehen kanssa joka petti minua koko suhteen ajan useiden naisten kanssa. Rakastin häntä niin paljon, mutta terapian avulla pääsin lopulta hänestä eroon ja löysin itseni jälleen. Olin avioliitossani täysin uskollinen puolisolleni enkä koskaan edes halunnut muita. Aloittaessani uuden elämän olin äärettömän vapautunut ja onnellinen, enkä ajatellut enää koskaan sitoutuvani keneenkään. Nautin seksistä uudella tavalla ja minulla oli useita seksikumppaneita. Halusin olla avoin kumppaneilleni ja löysinkin ihmisiä jotka ajattelivat samalla tavalla ja tiesivät toisistaan. Sain valtavasti itseluottamusta ja halusin kokeilla kolmen kimppaa. Ehdotin tätä yhdelle kumppaneistani ja hän suostui tähän todella mielellään. Hän kertoi järjestävänsä asian ystävänsä kanssa ja tapaisimme hänen luonaan. Tämä kumppanini oli kuitenkin rakastunut minuun ja toivoi että en jatkaisi tämän tapaamisen jälkeen hänen ystävänsä kanssa seksisuhdetta vaan se jäisi yhteen kertaan. Suostuin tähän ennen tapaamista koska kunnioitin hänen tunteitaan. Jännitin tapaamista suunnattomasti mutta päätin kuitenkin kokeilla jotta voisin toteuttaa pitkäaikaisen fantasiani. Kun vihdoin h-hetki koitti ja menin kumppanini luokse, näin hänen ystävänsä. Olin aivan myyty. Hän oli uskomattoman komea ja hän naulitsi heti minut katseellaan. Tunsin suunnatonta himoa häntä kohtaan ja aloitimme seksipuuhat välittömästi mitään sanomatta. Hänen varustuksensa oli todella upea ja hän osasi käsitellä minua paremmin kuin kukaan toinen koskaan. Katsoimme toisiamme silmiin koko session ajan, hän nuoli minulle ensimmäisen orgasmin alle minuutissa ja jatkoi hellästi suudellen koko vartaloani laskematta katsettaan. Jatkoimme siten että ratsastin katse häneen päin ja kumppanini tuli takaapäin kakkoseen yhtäaikaa. Huusin nautinnosta ja kerroin että halusin tulla yhtäaikaa kaikkien kanssa. Miehet tulivat sisääni molempiin reikiin ja olin täynnä heidän spermaansa. Huusimme kaikki nautinno

4

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkuu...

• Anonyymi

...sta ja olin aivan taivaissa kohtaamisestamme. Menimme hetkeksi kumppanini kanssa sohvalle makaamaan ja hänen ystävänsä istui nojatuolille viereemme. Hänen katseensa oli nauliintunut minuun ja pian hän ehdotti uusintaa minun kanssani kahdestaan. Kumppanini kertoi että tämä sopii hänelle ja poistuimme kahdestaan jatkamaan. Hän nuoli minua jälleen, jonka jälkeen työnsi rajusti kalunsa sisääni. Tulin nopeasti ja halusin hänen spermaansa naamaani ja rinnoilleni joten imin hänen kulliaan siihen saakka että hän huusi tulevansa ja ruutasi spermansa päälleni. Olimme molemmat aivan taivaissa. Hän kertoi minulle ettei ymmärrä mitä välillämme tapahtuu ja tunne on uskomattoman voimakas. Hän otti minut syliinsä ja suuteli hellästi. Hän kertoi että haluaa tavata vielä uudestaan mutta jouduin sanomaan hänelle että tein lupauksen kumppanilleni. Hän kysyi nimeäni mutta en kertonut. Voi kuinka olisinkaan halunnut.
      Tapaamisen jälkeen kerroin kumppanilleni kuinka paljon nautin seksistä yhdessä ja kerroin myös kemiasta jota tunsimme hänen ystävänsä kanssa. Hän kertoi että emme tapaa enää yhdessä ja hän ei halua minun tapaavan ystäväänsä. Koin tämän rajoittamisen suhteellemme haitallisena sillä alunperin olimme aloittaneet seksisuhteen ja hänen tunteensa tulivat nyt sen tielle. Jatkoimme kuitenkin yhdessä kuten aiemmin mutta etäännyimme hieman tämän seurauksena. Pari viikkoa kolmen kimpan jälkeen sain viestin hänen ystävältään jossa hän kertoi etsineensä minua ja ei kykene unohtamaan minua ja kohtaamistamme. Sovimme tapaamisen. Jatkuu...

• Anonyymi

...hänen luokseen. Sovimme että kerron tapaamisesta kumppanilleni ja kertoessani tämän hän sanoi asian olevan ok mutta ei pitänyt siitä. Menin kuitenkin hänen luokseen ja harrastimme seksiä usean tunnin ajan. Tämän tapaamisen jälkeen hän kertoi että haluaa aloittaa kanssani suhteen ja toivoi että en olisi muiden kanssa sillä hän ei kykene jakamaan ihmistä johon on rakastunut. Kerroin miettiväni asiaa enkä ollut täysin varma haluanko aloittaa vakavaa suhdetta vaikka tunteeni olivatkin voimakkaat häntä kohtaa.
        Jatkoimme tapaamisia muutaman päivän välein ja viestittelimme jatkuvasti. Tunteeni voimistuivat ja kerroin kumppanilleni tästä. Hän otti asian raskaasti ja kertoi että ei halua menettää minua. Hänestä oli tullut myös minulle tärkeä mutta jouduin tekemään päätöksen hänen ystävänsä vuoksi ja kerroin että emme voi enää tavata muuten kuin ystävinä. Hän suuttui ja en kuullut hänestä useaan viikkoon. Kun hän vihdoin otti yhteyttä, hän kertoi että hänen ystävänsä jonka kanssa aloitimme suhteen, on naimisissa ja hänen vaimonsa on juuri kuullut miehellään olevan salasuhde. Hän pahoitteli ettei kertonut asiasta sillä oli luvannut tämän ystävälleen mutta nyt hänen ystävänsä vaimo oli soittanut hänelle ja kysynyt asiasta sillä oli nähnyt viestejä sekä minulta että häneltä miehensä puhelimessa. Ja pian soikin myös oma puhelimeni jossa raivoava vaimo huoritteli ja huusi minulle perheen rikkomisesta ja miehensä viemisestä. Olin aivan järkyttynyt enkä voinut sanoa mitään. Jäin odottamaan miehen soittoa.
        Parin päivän kuluttua hän soitti ja kertoi olevansa pahoillaan kaikesta. Olin raivoissani sillä en olisi koskaan aloittanut mitään jos olisin tiennyt hänen vaimostaan. Kerroin hänelle että emme tapaa enää koskaan ja hänen pitää unohtaa minut. Hän vakuutteli ettei rakasta vaimoaan ja on niin rakastunut minuun ettei voi lopettaa suhdettamme. Hän kertoi lähteneensä kotoa ja muuttaneensa ystävänsä luokse, eli asuntoon jonka kuvittelin olevan hänen asunto tapaamisillamme mutta tämä olikin hänen ystävänsä asunto. Lopetin puhelun ja estin hänet.
        Hyvin pian hän kuitenkin sai yhteyden minuun somen kauttabja estoistani huolimatta aina uudelleen. Olin todella surullinen ja särkynyt, sillä olin tuntenut häntä kohtaan sellaisia tunteita joita en tiennyt olevan minussa enää. En kuitenkaan tavannut häntä useaan kuukauteen. Hän laittoi minulle viestiä säännöllisesti ja vannoi rakkauttaan. Hän kertoi ongelmistaan avioliitossa ja toivoi minun antavan hänelle mahdollisuuden korjata kaiken kanssani. En kuitenkaan suostunut tapaamaan häntä vaikka sydämeni huusi toista. Yritin unohtaa hänet ja tapailin muita. Aloitin etäsuhteen ulkomailla asuvan miehen kanssa ja lähdin tapaamaan häntä hänen kotimaahansa. Hän oli komea, luotettavan ja rehellisen oloinen mies ja meillä oli todella hauskaa yhdessä. Vietin rentouttavan ja upean loman hänen kanssaan vaikka ajatukseni olivatkin ajoittain toisaalla. Viimeisenä lomapäivänä hän kosi minua. Suostuin, sillä ajattelin että hän on mies jonka kanssa voisin tuntea oloni turvalliseksi ja olimme hyvin samanlaisia, olimme ehtineet myös viesteilyn kautta tutustua toisiimme hyvin ja ajoimme samanlaiset elämänarvot.
        Palattuani Suomeen, jatkoin arkeani ja syvensimme suhdettamme kihlattuni kanssa. Hän kävi vierailulla Suomessa ja matkustimme yhdessä eri maihin ja vietimme ihania hetkiä yhdessä. Mutta sydämessäni oli vielä toinen mies jota en voinut unohtaa. Hän viesteili minulle edelleen säännöllisesti ja toivoi että tapaamme vielä yhden kerran ennen kuin menemme naimisiin kihlattuni kanssa. Suostuin tähän koska ajattelin sen olevan kuin päätös kaikelle yhdessä koetulle ja vakuuttelin itselleni tarvitsevani sen ennen naimisiin menoa jotta voin jatkaa elämääni ilman tätä miestä...jatkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...hänen luokseen. Sovimme että kerron tapaamisesta kumppanilleni ja kertoessani tämän hän sanoi asian olevan ok mutta ei pitänyt siitä. Menin kuitenkin hänen luokseen ja harrastimme seksiä usean tunnin ajan. Tämän tapaamisen jälkeen hän kertoi että haluaa aloittaa kanssani suhteen ja toivoi että en olisi muiden kanssa sillä hän ei kykene jakamaan ihmistä johon on rakastunut. Kerroin miettiväni asiaa enkä ollut täysin varma haluanko aloittaa vakavaa suhdetta vaikka tunteeni olivatkin voimakkaat häntä kohtaa.
        Jatkoimme tapaamisia muutaman päivän välein ja viestittelimme jatkuvasti. Tunteeni voimistuivat ja kerroin kumppanilleni tästä. Hän otti asian raskaasti ja kertoi että ei halua menettää minua. Hänestä oli tullut myös minulle tärkeä mutta jouduin tekemään päätöksen hänen ystävänsä vuoksi ja kerroin että emme voi enää tavata muuten kuin ystävinä. Hän suuttui ja en kuullut hänestä useaan viikkoon. Kun hän vihdoin otti yhteyttä, hän kertoi että hänen ystävänsä jonka kanssa aloitimme suhteen, on naimisissa ja hänen vaimonsa on juuri kuullut miehellään olevan salasuhde. Hän pahoitteli ettei kertonut asiasta sillä oli luvannut tämän ystävälleen mutta nyt hänen ystävänsä vaimo oli soittanut hänelle ja kysynyt asiasta sillä oli nähnyt viestejä sekä minulta että häneltä miehensä puhelimessa. Ja pian soikin myös oma puhelimeni jossa raivoava vaimo huoritteli ja huusi minulle perheen rikkomisesta ja miehensä viemisestä. Olin aivan järkyttynyt enkä voinut sanoa mitään. Jäin odottamaan miehen soittoa.
        Parin päivän kuluttua hän soitti ja kertoi olevansa pahoillaan kaikesta. Olin raivoissani sillä en olisi koskaan aloittanut mitään jos olisin tiennyt hänen vaimostaan. Kerroin hänelle että emme tapaa enää koskaan ja hänen pitää unohtaa minut. Hän vakuutteli ettei rakasta vaimoaan ja on niin rakastunut minuun ettei voi lopettaa suhdettamme. Hän kertoi lähteneensä kotoa ja muuttaneensa ystävänsä luokse, eli asuntoon jonka kuvittelin olevan hänen asunto tapaamisillamme mutta tämä olikin hänen ystävänsä asunto. Lopetin puhelun ja estin hänet.
        Hyvin pian hän kuitenkin sai yhteyden minuun somen kauttabja estoistani huolimatta aina uudelleen. Olin todella surullinen ja särkynyt, sillä olin tuntenut häntä kohtaan sellaisia tunteita joita en tiennyt olevan minussa enää. En kuitenkaan tavannut häntä useaan kuukauteen. Hän laittoi minulle viestiä säännöllisesti ja vannoi rakkauttaan. Hän kertoi ongelmistaan avioliitossa ja toivoi minun antavan hänelle mahdollisuuden korjata kaiken kanssani. En kuitenkaan suostunut tapaamaan häntä vaikka sydämeni huusi toista. Yritin unohtaa hänet ja tapailin muita. Aloitin etäsuhteen ulkomailla asuvan miehen kanssa ja lähdin tapaamaan häntä hänen kotimaahansa. Hän oli komea, luotettavan ja rehellisen oloinen mies ja meillä oli todella hauskaa yhdessä. Vietin rentouttavan ja upean loman hänen kanssaan vaikka ajatukseni olivatkin ajoittain toisaalla. Viimeisenä lomapäivänä hän kosi minua. Suostuin, sillä ajattelin että hän on mies jonka kanssa voisin tuntea oloni turvalliseksi ja olimme hyvin samanlaisia, olimme ehtineet myös viesteilyn kautta tutustua toisiimme hyvin ja ajoimme samanlaiset elämänarvot.
        Palattuani Suomeen, jatkoin arkeani ja syvensimme suhdettamme kihlattuni kanssa. Hän kävi vierailulla Suomessa ja matkustimme yhdessä eri maihin ja vietimme ihania hetkiä yhdessä. Mutta sydämessäni oli vielä toinen mies jota en voinut unohtaa. Hän viesteili minulle edelleen säännöllisesti ja toivoi että tapaamme vielä yhden kerran ennen kuin menemme naimisiin kihlattuni kanssa. Suostuin tähän koska ajattelin sen olevan kuin päätös kaikelle yhdessä koetulle ja vakuuttelin itselleni tarvitsevani sen ennen naimisiin menoa jotta voin jatkaa elämääni ilman tätä miestä...jatkuu

...mutta kävikin niin että tapaamisella kaikki piilotetut tunteeni vyöryivät päälleni kuin tulivuoren purkaus. Katsoimme toisiamme silmiin ja itkin kuin pieni lapsi. Tunsin todella voimakasta vetovoimaa ja rakkautta häntä kohtaan. Rakastelimme useita tunteja ja nukuin yön hänen kainalossaan. Aamulla rakastelimme uudestaan ja teimme yhdessä aamupalaa. Kävimme läpi suhdettamme ja totesimme että emme voi jatkaa elämäämme ilman toisiamme. Minulla oli kuitenkin kihlattu ja hääpäivä oli jo lyöty lukkoon. Kihlattuni suunnitteli muuttoa Suomeen ja kaikki oli valmiina yhteistä elämäämme varten. Olin aivan lukossa mutta mies kertoi kaiken järjestävän eikä meidän tarvitse miettiä tässä hetkessä mitään.
        Jatkoimme tapailuja ja sitten tulikin päivä jolloin lähdin ulkomaille viettämään häitämme kihlattuni kanssa. Häät olivat suuret, satoja vieraita ja kaikki oli täydellistä itseäni lukuunottamatta. Itkin häissäni, en ilosta vaan surusta. Olin aivan rikki enkä olisi koskaan uskonut itsestäni että teen jotain niin karmeaa puolisolleni ja samaan aikaan kaikki tunteeni toista miestä kohtaan olivat aitoja ja voimakkaita. Häät kuitenkin vietettiin ja paluu Suomeen koitti pian häiden jälkeen. Aviomieheni jäi vielä kotimaahansa odottamaan oleskelulupaa ja järjestämään muuttoa. Minä palasin suhteeseen toisen miehen kanssa.
        Kun aviomieheni muutti Suomeen, tapaamiset toisen miehen kanssa harvenivat mutta jatkuivat. Ja jatkuvat edelleen, neljän vuoden jälkeen. Rakastan häntä mutta rakastan myös aviopuolisoani. Hän on rakentanut Suomeen hyvän elämän ja on aviopuolisona rakastava ja luotettava. Toisin kuin minä. Minusta tulikin pettäjä kuten ex-aviopuolisoni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe