Koska saan sillä tavalla aiheutettua kiukkua absolutisteissa raivohihhuleissa. Toivottavasti hoitoni tulevaisuudessa tulevat kalliiksi yhteiskunnalle, niin saa hihhuli kaivaa kuvettaan veroja maksaessa.
Minä vaan makailen letkuissa, kun kiukkuhihhuli raataa ja maksa veroja. Nautin täysillä silloinkin, vaikka lääkehoureissa olenkin.
Mukava ryypiskellä tänäänkin Kelan rahoilla
19
126
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Krapulan tavoittelu ei siis olekaan ensisijainen syy litkiä alkoholia?
- Anonyymi
Ei tietenkään, vaan verovarojen maksimaalinen hyväksikäyttö. Kommunistina minä en kapitalistin eteen hikeäni vuodata.
- Anonyymi
Krapula on itseaiheutettu talvisota, kun tuo naapurikin ei uskalla hyökätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Krapula on itseaiheutettu talvisota, kun tuo naapurikin ei uskalla hyökätä.
Ensimmäinen hörppy on Mainilan laukaus, josta se sitten lähtee täyteen juopotteluun.
- Anonyymi
Avaukses on niin sairas ja äIytön, että siitä ei herää muuta tunnetta kuin tyhjyys ja suuri kysymysmerkki. Ei voi kuin ihmetellä, mitä tuollaisten kirjoitusten roiskijan päässä liikkuu😯
- Anonyymi
Hänhän kertoi, mikä siellä liikkuu: alkoholi.
- Anonyymi
Tällä hetkellä liikkuu suunnitelma juomaostoksille siirtymisestä.
- Anonyymi
Eihän se kelan kuukauden rahamäärä riitä edes viikon juomiin?
- Anonyymi
Jos keittelee ja tislaa itse, niin eikö riitä? En tiedä, kun en ole kokeillut.
Nuoriso on taloustietoista ja kasvattaa itse kannabiksensa. Äidiltä saa kukkaruukun ja isältä siemenet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos keittelee ja tislaa itse, niin eikö riitä? En tiedä, kun en ole kokeillut.
Nuoriso on taloustietoista ja kasvattaa itse kannabiksensa. Äidiltä saa kukkaruukun ja isältä siemenet.Varmasti riitää mutta aloitukseta ei puhuta mistään tuollasesta tislailuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti riitää mutta aloitukseta ei puhuta mistään tuollasesta tislailuista.
Laitontahan se tislailu onkin. Sainkin aloittajasta käsityksen, että hän on lakiakunnoittavat rehellinen kansalainen, eikä mikään oikeistolainen.
- Anonyymi
Joo, aika raitis poika täytyy olla jos vain Kelan rahoilla ryypiskelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitontahan se tislailu onkin. Sainkin aloittajasta käsityksen, että hän on lakiakunnoittavat rehellinen kansalainen, eikä mikään oikeistolainen.
Rehellinen juoppo on hyvä kansalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelan rahat voi laittaa ensin poikiin.
Esim. pitkävetoon. Ne saa sillain multiploitumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelan rahat voi laittaa ensin poikiin.
Esim. pitkävetoon. Ne saa sillain multiploitumaan.Juuri näin eka vähän peliogelmaa ja sitten vähän alko ongelmaa perään hyvä siitä tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän voi olla esim. Anssin rahoja.
- Anonyymi
Kiristä nyt porvareilta rahat lopulliseen katkaisuun. Minnesota- tai myllyhoito kestävät vaan noin 4-6 viikkoa. Saat terapiaa ja täysihoitoa koko ajan!
- Anonyymi
Voi raukkaa.
- Anonyymi
Et sinä loikoile Kelan rahoilla etkä yhteiskunnan rahoilla, vaan veronmaksajien rahoilla!!!! Toivottavasti olet onnellinen kyykyttäessäsi työssäkäyviä ihmisiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576