Nainen mun ruokavalio ollut yli 2kk tämä

Anonyymi-ap

Joka päivä 1 l täysmaitoa, 7l viikossa
Joka päivä 300-400g sika-nauta jauhelihaa, yli 2kg viikossa

Aamusin: kaurapuuro sokerilla ja täysmaidolla
2 kaurapalaa joihin ruokalusikallisen verran molempiin voita tai margariinia kinkku ja juustosiivut
1 iso banaani

Välipala: iso korvapuusti 400 kcal
2 kaurapalaa, sama kuin aamulla

Pääruoka: 6 isoa peuinaa, 2 isoa porkkanaa 3 isoa jauhelihspihviä. Jauhelihan sekaan tulee 7x viikossa kananmuna

2 välipala: 2 kaurapalaa, sama kuin aiemmin

Iltapala: 2 kaurapalaa, sama kuin aiemmin

13

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluatko paksukaiseksi?

• Anonyymi

Juu. Koska nyt oon ohukainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Koska nyt oon ohukainen

Paksuksi tulee helpommin.Hidastat aineenvaihdunnan syöt harvoin ja paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paksuksi tulee helpommin.Hidastat aineenvaihdunnan syöt harvoin ja paljon

Ei onnaa käyn 1-2 krt jöötillä vrk ja jöötit painaa 500-600g vähinyään ku mittaa painon

• Anonyymi

Okei...

Minäkin rupesin lihottamaan itseäni, kun huomasin lääkärissä (vain ensiapuaikoja oli) miten laihoja vanhukset ovat ja kaikilla oli huimausta ja ruokahaluttomuutta. ( Toisten jutut valitettavasti kuulee verhon läpi).

Sitten huomasin että lenkkeily vaikeutuu ja kaikki kun painoa on enemmän.

Nyt yritän taas päästä eroon kiloista.

Painon jojiili jo aiemmin ja jojoilu 52kg- 58 kg ainakin tehnyt minusta vanhan näköisen kasvoista. Iho roikkuu. Tuskin jumppakaan auttaa.

Onneksi olet mies. Naiset eivät niin välitä miesten ulkonäöstä.

• Anonyymi

Noäii no joo... ymmärtän mitä tarkoitat
        Ite kun olen tämmönen nopealla aineenvaihunnalla varustettu pitkäraajainen hongankolistaja, niin saa kyllä aika paljo kiloja tullaki, ennen kun sen huomaa
        No tällä kuurilla nyt tullut sentään 4kg vaikka ei se misdään vielä näy
        Putäs tulla ainakin 14kg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noäii no joo... ymmärtän mitä tarkoitat
        Ite kun olen tämmönen nopealla aineenvaihunnalla varustettu pitkäraajainen hongankolistaja, niin saa kyllä aika paljo kiloja tullaki, ennen kun sen huomaa
        No tällä kuurilla nyt tullut sentään 4kg vaikka ei se misdään vielä näy
        Putäs tulla ainakin 14kg

Syöt mielestäni terveellisesti. Perusruokaa.

Mäkkärin annoksilla ja pitsalla ja sipseillä ja jäätelöllä ja muilla makeilla herkuilla saisit äkkiä painoa.

Mutta hyvä silti kun syöt terveellisesti.

Minun bmi on noin 20.

• Anonyymi

No ihan hyvä missä salaatit, marjat ja hedelmät? Täysmaito hmm. jauheliha No mutta olkaamme onnellisia, että on mitä syödä. Kohta voi olla että ei muuta kuin ylähuulta vua leivän piälle jos leipeekään jos putin tukkii itämeren kulkua ja Mä1c Donald suuttuupi kunnolla. Mulla on hankinnassa keittiö uusi ja vesikasvattamo samoin kuivuri. Ts. Kasvattelen omat tillit ja muua. Kuivattelen mustikoita.

• Anonyymi

Miksi kuvittelet että naista kiinnostaa pätkääkään että aikuinen mies syö kuin ei tietäisi terveellisestä ravinnosta mitään? Kuulostat ihan joltain lapselta.

• Anonyymi

Moi jauhelihamies, eikö toi ruokavalio tuu jo korvista ulos?

• Anonyymi

No eihän tuo ole normaali muutenkaan tuo mies.......

• Anonyymi

Olet tällä viikolla ottanut oikein munatkin ruokavalioon mukaan.
      Hyvä, että edes vähän tulee vaihtelua

• Anonyymi

Etkö kaipaa vaihtelua ruokavalioosi?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe