Jotka lähettivät Jasmin Voutilaisen kotiin, vaikka hänellä oli itsetuhoisia ajatuksia?
Saivatko ne lääkärit syytteet?
11
543
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Olis ainakin kuulunut . Niin ihana Jasmin ja niin nuori. Hän oli tosi herttainen
- Anonyymi
Hiukan vanhemmaksi eli kuin James Dean, mutta silti kuoli liian nuorena.
- Anonyymi
Jasmin oli kaunis ja näytteli hyvin Ainon roolin salkkareissa, surullinen loppu.
- Anonyymi
HALLITTU TAPPO ON SUOMESSA SALLITTU.
- Anonyymi
ESKO EERIKÄINE OLI SE LUONA KUN SE KUOLI MIKSEI TÄTÄ LINJAA TUTKITA SYÖTTIKÖ KOLUBIALINEN HUUME KURIIRI SILLE VIIMÄSET AINEKSET,,
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Oliko sama lanttumaakari joka tappo Tapio Suomisen ja Miki Liukkosen. Ssri lääkkeillä ne tapettiin, jotka ajaa itsemurhaan.
Oliko klotsapiinisurmaaja? - Anonyymi
Mutki on lähetetty kotiin vaikka oon ollut tappamassa itteeni.
- Anonyymi
Mutkien kautta kotiin
- Anonyymi
Kaikkia ei voi ottaa hoitoon, resurssit eivät riitä. Ollu jo monesti hoidossa, sairaala ei ole lepokoti, jossa ajatuksia pystyy muuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1594554Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1452173Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet321307- 701184
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen681019En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391013- 53943
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies115920