ennakkoluuloihin on lääke -tieto ei lisää tuskaa tässä tapauksessa, vaan ymmärrystä
10
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se moottoripyöräily kuule oikein sovi tänne Vimpeliin, täällä ei ole ennenkään ajettu.
Olisi parempi jos vaan myisit sen pyörän pois.- Anonyymi
En minä ajattele sitä sopiiko se tänne. Täällä on kyllä muitakin motoristeja, vaan katsotko vaan pesäpalloa?
- Anonyymi
"Täällä ei ole ennenkään ajettu" Taidat olla aika tietämätön ja ymmärtämätön. Voisin luetella tässä heti viisi tuntemani harrastajaa. On täällä ollut kerhokin. Pari Harrikan ajajaakin.
- Anonyymi
Tuu keskusteemaan asiasta. Mulle ei Sievissä 20 vuoden aikana kukaan tällaista paskaa laukonut.
- Anonyymi
En kuule myy.
- Anonyymi
Ja mitä se muuten Teille kuuluu. Hyvä harrastus. Hyvä vaihtoehto VIINAN käytölle.
- Anonyymi
En harrasta häiriköivää ajoa, vaan tämä on urheilumoottoripyöräilyä. Ei kannata alkaa leimailemaan kun et tiedä asioista. Kun tällaisia laukoo niin se kertoo aika paljon ihmisestä.
- AnonyymiUUSI
Pitäisikö sinunkin alkaa pelaamaan vain pesäpalloa ja lopetat sen pärisemisen.
- AnonyymiUUSI
Olen pelannut....ja ollut puheenjohtajakin urheiluseurassa....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen pelannut....ja ollut puheenjohtajakin urheiluseurassa....
Hyvä... no nyt et enään pärise tässä Opintiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541698- 161544
- 1741386
- 821383
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3021306- 201255
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845