Olen tässä keskustellut muuan parin kanssa että saisin panna miehen vaimoa kahdestaan joko omassa kodissani tai jossain muualla (ei olla vielä sovittu milloin) niin alko jännittää tämä tuleva kokemus. Voiko kukaan samaistua?
Mua alkoi jännittää
15
533
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvii jännittää. Annat himolle vaan vallan
- Anonyymi
Kiitos 👌
- Anonyymi
Ryhmäseksiä kahdestaan..
Mikä panemisessa jännittää- Anonyymi
No se että panee toisen miehen muijaa niin on mulle uusi kokemus. Idea on jännittävää
- Anonyymi
Tuo on kunnia kun saa rouvan pantavaksi!
Onnea tulevaan panoon.
Minulla on kaveri välillä komennuksella jopa parikin viikkoa kerrallaan ja saan panna kaverin vaimoa tällä aikaa.
Kaverin ollessa kotona pannaan rouvaa kimpassa.
Ei muuta kun panet rouvaa täysin niin pääset jatkossakin panemaan.- Anonyymi
Tämä👍
- Anonyymi
Koitetaan, kiitos rohkaisusta 👌
- Anonyymi
Kerro sitten miten kävi saitko kunnon panon?
- Anonyymi
Eikö se jo kiihoita kun pääset panemaan toisen miehen vaimoa?
Minua kiihoitti melkein eniten juuri se kun nainen oli toisen oma ja mies tiesi minun panevan hänen vaimoa.
Olemme edelleen hyviä ystäviä ja parina viikonloppuna kuukaudesza saan panna rouvaa kimpassa ja välillä rouvan kanssa kahdestaankin.
Anna mennä kun on lupa.
Vai onko molemmilta?- Anonyymi
Lupaa piti kysyä mieheltä ja hän antoi sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaa piti kysyä mieheltä ja hän antoi sen
Silloin ei muuta kun rouva nussittavaksi.
Itselläkin tekisi mieli kun ajattelee asiaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin ei muuta kun rouva nussittavaksi.
Itselläkin tekisi mieli kun ajattelee asiaa!Kiitti! 👌 Toivota onnea 😁
- Anonyymi
"... on kunnia kun saa rouvan pantavaksi!"
Noin minäkin sen koin. Kuorossa ja harrastelijanäytelmäkerhossa tutustuin aviopariin, joka ehdotti minulle tuota. Mies oli sillä tavalla bi, että kiihottui miehistä, joiden kanssa harrasti vaimon jakamista, siinä syntyvää yhteistä kokemusta. Täytyihän se kerran kokea, antaa toisen miehen kiihottua minua katsellessaan, katsoessaan kuinka hyvää vieras kulli tekee hänen vaimolleen. Olihan se aluksi outoa, mutta kun miehellä seisoi, rentouduin minäkin omaan nautintooni. Se nautittiin isäntäparin aviovuoteessa, ja siinä vaiheessa rouvakin kävi kuumana kuin kekäle. Mies pyysi luvan tunnustella naidessa kiveksiäni, ja luvan annoin. Erikoisella tavalla kiihottavaa se olikin. - Anonyymi
Olemme pari vuosia vaimolle haettu vieras mies sänkyyn. Pari miestä ollut ekaa kertaa varatun naisen kanssa, joutunut rohkaisee heitä aluksi et yhdessä tuumin vaimon kanssa vastattu heidän ilmoitukseen. Molemmilla kerroilla kahvittelun jälkeen lähdin kaupunkille, sanoin lähtiessä kaverille nauti kunnolla vaimosta. Molemmat vaimon mieleen tosi kiimaisia ja kestäviä sänkyssä. T. Pari 50v
- AnonyymiUUSI
Miten tämä rouva onko hän halukas panemaan sun kansa?
Haluatko sinä panna tätä rouvaa?
Jos vastasit kyllä molempiin kysymyksiin niin mene ja pane sitä rouvaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223071
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1922786Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1691775Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2561456- 1101253
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs411088Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461027- 138924
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32914- 43804