Joku kirjoitti IP-lehdessä näin viesti osiossa....
Asun 300 - 400 m päässä Provinssista eikä kuullut mitään....harmi .
Olisiko syytä käydä korvalääkärin paketilla, kuulukoe ei ole häpeäksi. Itse asun Ilmajoki Ahonkylä ja jumputus kyllä kuului ilman kuulolaitettakin.
Provinssista meluhaittaa vai ei ....
10
274
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja kuuluu provinssin järjestäjiin.
- Anonyymi
Itse asun 2km linnuntietä ja TO oli saatanallinen meteli mutta onneksi PE ja LA paljon hiljiaempaa. Olikohan joku tehnyt meluvalituksen.
- Anonyymi
Itse asun 5 kilsannpääs ja kuuluu
- Anonyymi
Jos häirittöö, niin kannattaa muuttaa johonkin korpeen. Jurvas on paljon korpimaata, ja vanhan talon saa halvalla, muuttakaa Jurvaan niin ei kuulu melua. Jos päätätte kuitenkin asua Seinäjoella, niin melusta on silloon aivan turha itkeä ja parkua.
- Anonyymi
Onko sinulla lukemiseen ymmärtämisessä ongelmia? Kukaan ei ole valittanut..on todettu että melu kuuluu! Siitä on aloituskin että joku kuuro ei kuule mitään vaikka vieressä asuu.
Jotkut vain toteaa että ääni kuuluu kilometrien päähän.
- Anonyymi
SE on muuten MELUSAASTETTA ei melu haittaa!
Luonnon eläimetkin kärsii, kun jatkuvalla syötöllä kuuuu melusaastetta( jums', jumps' pam pam Jne..)
Mutta, nuo juopot ei kärsi, muuta kuin aamulla rapulasta ja akat oksennuksesta sängyssä Jne.. ja kakaroilla on hauskaa, kun vanhemmat on räkäposkella - Anonyymi
Kyllä lauantaina jumputti musiikki todella kovaa, 21.30 myöhälle yöhön. Taisi olla joku ulkomaalainen bändi ensin. En ole vuosien varrella moista kuullut. Tuntui että ikkunat helisee pirstaleiksi.
- Anonyymi
Muuttakaa Kauhavalle, siellä pittää olla hiliaa.
- Anonyymi
Seinäjoen avaruuden keskustassa on kesäisin kuurojen kokoontumisajot.
- Anonyymi
Tervemenoa kuulo ja tervetuloa tinnitus. Nämä ovat odotettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun483299Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5121993Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171940Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821877- 181542
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431488- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1271263UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121192