Joku kirjoitti IP-lehdessä näin viesti osiossa....
Asun 300 - 400 m päässä Provinssista eikä kuullut mitään....harmi .
Olisiko syytä käydä korvalääkärin paketilla, kuulukoe ei ole häpeäksi. Itse asun Ilmajoki Ahonkylä ja jumputus kyllä kuului ilman kuulolaitettakin.
Provinssista meluhaittaa vai ei ....
10
284
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja kuuluu provinssin järjestäjiin.
- Anonyymi
Itse asun 2km linnuntietä ja TO oli saatanallinen meteli mutta onneksi PE ja LA paljon hiljiaempaa. Olikohan joku tehnyt meluvalituksen.
- Anonyymi
Itse asun 5 kilsannpääs ja kuuluu
- Anonyymi
Jos häirittöö, niin kannattaa muuttaa johonkin korpeen. Jurvas on paljon korpimaata, ja vanhan talon saa halvalla, muuttakaa Jurvaan niin ei kuulu melua. Jos päätätte kuitenkin asua Seinäjoella, niin melusta on silloon aivan turha itkeä ja parkua.
- Anonyymi
Onko sinulla lukemiseen ymmärtämisessä ongelmia? Kukaan ei ole valittanut..on todettu että melu kuuluu! Siitä on aloituskin että joku kuuro ei kuule mitään vaikka vieressä asuu.
Jotkut vain toteaa että ääni kuuluu kilometrien päähän.
- Anonyymi
SE on muuten MELUSAASTETTA ei melu haittaa!
Luonnon eläimetkin kärsii, kun jatkuvalla syötöllä kuuuu melusaastetta( jums', jumps' pam pam Jne..)
Mutta, nuo juopot ei kärsi, muuta kuin aamulla rapulasta ja akat oksennuksesta sängyssä Jne.. ja kakaroilla on hauskaa, kun vanhemmat on räkäposkella - Anonyymi
Kyllä lauantaina jumputti musiikki todella kovaa, 21.30 myöhälle yöhön. Taisi olla joku ulkomaalainen bändi ensin. En ole vuosien varrella moista kuullut. Tuntui että ikkunat helisee pirstaleiksi.
- Anonyymi
Muuttakaa Kauhavalle, siellä pittää olla hiliaa.
- Anonyymi
Seinäjoen avaruuden keskustassa on kesäisin kuurojen kokoontumisajot.
- Anonyymi
Tervemenoa kuulo ja tervetuloa tinnitus. Nämä ovat odotettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5552842Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892552Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691404
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091286Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901173