Joku kirjoitti IP-lehdessä näin viesti osiossa....
Asun 300 - 400 m päässä Provinssista eikä kuullut mitään....harmi .
Olisiko syytä käydä korvalääkärin paketilla, kuulukoe ei ole häpeäksi. Itse asun Ilmajoki Ahonkylä ja jumputus kyllä kuului ilman kuulolaitettakin.
Provinssista meluhaittaa vai ei ....
10
288
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja kuuluu provinssin järjestäjiin.
- Anonyymi
Itse asun 2km linnuntietä ja TO oli saatanallinen meteli mutta onneksi PE ja LA paljon hiljiaempaa. Olikohan joku tehnyt meluvalituksen.
- Anonyymi
Itse asun 5 kilsannpääs ja kuuluu
- Anonyymi
Jos häirittöö, niin kannattaa muuttaa johonkin korpeen. Jurvas on paljon korpimaata, ja vanhan talon saa halvalla, muuttakaa Jurvaan niin ei kuulu melua. Jos päätätte kuitenkin asua Seinäjoella, niin melusta on silloon aivan turha itkeä ja parkua.
- Anonyymi
Onko sinulla lukemiseen ymmärtämisessä ongelmia? Kukaan ei ole valittanut..on todettu että melu kuuluu! Siitä on aloituskin että joku kuuro ei kuule mitään vaikka vieressä asuu.
Jotkut vain toteaa että ääni kuuluu kilometrien päähän.
- Anonyymi
SE on muuten MELUSAASTETTA ei melu haittaa!
Luonnon eläimetkin kärsii, kun jatkuvalla syötöllä kuuuu melusaastetta( jums', jumps' pam pam Jne..)
Mutta, nuo juopot ei kärsi, muuta kuin aamulla rapulasta ja akat oksennuksesta sängyssä Jne.. ja kakaroilla on hauskaa, kun vanhemmat on räkäposkella - Anonyymi
Kyllä lauantaina jumputti musiikki todella kovaa, 21.30 myöhälle yöhön. Taisi olla joku ulkomaalainen bändi ensin. En ole vuosien varrella moista kuullut. Tuntui että ikkunat helisee pirstaleiksi.
- Anonyymi
Muuttakaa Kauhavalle, siellä pittää olla hiliaa.
- Anonyymi
Seinäjoen avaruuden keskustassa on kesäisin kuurojen kokoontumisajot.
- Anonyymi
Tervemenoa kuulo ja tervetuloa tinnitus. Nämä ovat odotettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst306417- 2164389
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1503856Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1433319PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija273061Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58291979Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191708Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.601694Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251425Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368