Haluaako 70v naiset vielä peppupanoa? Itse himoitsen, kun saan naida naista peppuun. 72v leski kutsui mökilleen viikonlopuksi ja haluaisin käyttää myös lesken peppua.
Vanhemmat naiset ja peppupano
12
681
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko halukasta naista 50-65v peppu leikkeihin olen ensikertalainen 65v hoikka terve mies.Kiinnostaisi kokeilla miltä tuntuu. 02AL.
- Anonyymi
Ei taida olla halukasta naista.
- Anonyymi
Wau! Olipa kiinnostava esitys, "naista peppupanoon" ...
Ja kypsä mies asialla...ei huono!
Olisitpa kiinnostunt myös miesseurasta näissä merkeissä!?
Terv. Kypsissä kymmenissä...myös.
🤪😜 - Anonyymi
Ei oikein miehet kiinnosta.
- Anonyymi
Noo älä ny viitti vitkastella...saisit musta luotettavan seksikumppanin ja kaverin...uskoisin. Riippuu myös toisesta, ja kohtaamisesta ihan kuin missä muussa suhteessa tahansa.
- Anonyymi
Anoppi 85v ja antaa panna peppuun ja onkin tosi tiukka, sanoi kerran että minulle että saat tehdä ihan mitä haluat ja arvasin että haluaa kokeilla peppu panoa, olin eka kuka sai panna sitä peppuun, liukuvoidetta oli jo hankkinut valmiiksi ja nautittiin molemmat ja nautitaan aina välillä salaa kun vain voimme...
- Anonyymi
Oliko tiukka pylly vanhalla naisella...
- Anonyymi
Eli kysymys oli haluaako 70v naiset vielä saada peppuun?
Voiko kalu olla iso vai käykö vain pienet?- Anonyymi
Haluaa isoa leskiukon kyrpää tottkai, kuka kieltäytyisi?!
- Anonyymi
Kyllä tekis hyvää.
- Anonyymi
Olisiko halukasta naista.
- Anonyymi
Ei, 65 vuotta on raja peppupanolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681797- 1361655
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321328MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581175
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923