Haluaako 70v naiset vielä peppupanoa? Itse himoitsen, kun saan naida naista peppuun. 72v leski kutsui mökilleen viikonlopuksi ja haluaisin käyttää myös lesken peppua.
Vanhemmat naiset ja peppupano
11
402
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko halukasta naista 50-65v peppu leikkeihin olen ensikertalainen 65v hoikka terve mies.Kiinnostaisi kokeilla miltä tuntuu. 02AL.
- Anonyymi
Ei taida olla halukasta naista.
- Anonyymi
Wau! Olipa kiinnostava esitys, "naista peppupanoon" ...
Ja kypsä mies asialla...ei huono!
Olisitpa kiinnostunt myös miesseurasta näissä merkeissä!?
Terv. Kypsissä kymmenissä...myös.
🤪😜 - Anonyymi
Ei oikein miehet kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Noo älä ny viitti vitkastella...saisit musta luotettavan seksikumppanin ja kaverin...uskoisin. Riippuu myös toisesta, ja kohtaamisesta ihan kuin missä muussa suhteessa tahansa.
- Anonyymi
Anoppi 85v ja antaa panna peppuun ja onkin tosi tiukka, sanoi kerran että minulle että saat tehdä ihan mitä haluat ja arvasin että haluaa kokeilla peppu panoa, olin eka kuka sai panna sitä peppuun, liukuvoidetta oli jo hankkinut valmiiksi ja nautittiin molemmat ja nautitaan aina välillä salaa kun vain voimme...
- AnonyymiUUSI
Oliko tiukka pylly vanhalla naisella...
- AnonyymiUUSI
Eli kysymys oli haluaako 70v naiset vielä saada peppuun?
Voiko kalu olla iso vai käykö vain pienet?- AnonyymiUUSI
Haluaa isoa leskiukon kyrpää tottkai, kuka kieltäytyisi?!
- AnonyymiUUSI
Kyllä tekis hyvää.
- AnonyymiUUSI
Olisiko halukasta naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675