No maksoihan NMT-puhelimetkin markka-aikana kymmeniä tuhansia.
Esim. Galaxy Z Fold7, 1 Tt – 2 649 euroa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uutuusluurin-hinta-hirvittaa-nain-vastaa-maajohtaja/9187892
Alkaa kännykkä maksamaan lähemmäs 3 tonnia
14
92
Vastaukset
- Anonyymi
Ökyä olla pitää ettei köyhäksi luulla. Ja onhan tiedonhankinta aina maksanut
- Anonyymi
Saahan niitä satasellakin. Ei ole pakko ostaa kalliilla.
- Anonyymi
No sellaista köyhän luuria ilkeä ihmisten ilmoilla käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sellaista köyhän luuria ilkeä ihmisten ilmoilla käyttää.
Maksa älä valita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksa älä valita
Mulla on melkein 2 tonnin iipone.
Mistäs sulle saataisiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on melkein 2 tonnin iipone.
Mistäs sulle saataisiin?Mulla henkilökunta hoitaa nuo juoksevat asiat.
- Anonyymi
>> Esim. Galaxy Z Fold7, 1 Tt – 2 649 euroa
Tuo Fold-juttu on aika yli-hypetettyä. Minä en keksi mitään hyötyä sille, että nykyinen 6 inchin näytöllä varustettu puhelimeni taittuisi keskeltä kahtia.
Jos taas 6 inchin puhelimeni aukeaisikin tuplasti leveämmäksi, niin semmoinen alkaisi jo kiinnostaa. Semmosia ei kuitenkaan ole tarjolla.
On vaan vain niitä puolikkaiksi taittuvia Galaxý-foldeja.- Anonyymi
Samsung Galaxy Z Fold7
Dimensions
Unfolded: 158.4 x 143.2 x 4.2 mm
Folded: 158.4 x 72.8 x 8.9 mm
Kyllähän tuo tuplasti suuremmaksi näyttäisi aukenevan.
Display Type Foldable Dynamic LTPO AMOLED 2X, 120Hz, HDR10+, 2600 nits (peak)
Size 8.0 inches, 204.2 cm2 (~90.0% screen-to-body ratio)
Resolution 1968 x 2184 pixels (~368 ppi density)
Resoluutio yllättävän pieni. Tosin tuossahan on vielä toinenkin näyttä.
Cover display:
Dynamic LTPO AMOLED 2X, 120Hz, Corning Gorilla Glass Ceramic 2
6.5 inches, 1080 x 2520 pixels, 422 ppi - Anonyymi
Millä ihmisen hermot kestää noita kynnellä naputettavia viestejä muita touch screen -kummajaisia.
Mulla on WhatsApp Windowsin sovelluksena läppärissä.
Täytyy itellä olla oikea mek. näppis ja kunnon näyttö - Honor 10 on tukiasemana.
Tässä 10" pikku DELLissä on kosketusnäyttö, mutten ikinä juuri käytä.
Paitsi kun se on autossa, diagnostiikkaohjelma käytössä OBDII -kaapelissa kiinni - hiiri ei pelitä hyvin.
- Anonyymi
Pyyhin älypuhelimella sinun pers vakoasi.
Minun
gsm- puhelimessani on
Yle- sovellus
jolla pääsen Moskovan
duumaan. - Anonyymi
Ei se tyhnä ole, joka pyytää, vai miten se menikään.
- Anonyymi
Se on tyhmä joka maksaa.
- Anonyymi
Minkä verran maksaa Eriksonnin kierrettäbä lankapuhelin?
- Anonyymi
"No maksoihan NMT-puhelimetkin markka-aikana kymmeniä tuhansia."
Nykyään on kuitenkin edullisia päälle sadan euron kännyköitäkin tarjolla joiden toimivuus lähes yhtä sujuvaa uutena kuin lippulaivamalleilla.
1980-luvulla ei valikoimaa edullisissa hintaluokissa ollut lähellekään niin runsas kuten nykyään.
Tekniikka tosin kehittyi nopeasti ja käytettynä itsekin ostin ensimmäisen matkapuhelimen 1500 markalla (nmt-900) joskus 1990 paikkeilla, semmoinen pari vuotta vanha tiiliskivimalli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803