Jesajan kirja 8:20
"Pysykää laissa ja todistuksessa!" Elleivät he näin sano, ei heillä aamunkoittoa ole."
Jumala ei hyväksy laittomuutta.
Ihminen valehtelee mutta Jumala ei
31
172
Vastaukset
- Anonyymi
Matteuksen mukaan 7:23
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
23:28
Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta. - Anonyymi
Henki on systeemien ja sääntöjen yläpuolella eläkää Hengessä kirjain kuolettaa mutta Henki tekee eläväksi.
Näin eläkää: Gal: 5:22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
5:23 Sellaista vastaan ei ole laki.
Room: 7:6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa. - Anonyymi
Hän sanoi: 'Minä peitän heiltä kasvoni, minä katson, mikä heidän loppunsa on; sillä he ovat nurja suku, lapsia, joissa ei ole uskollisuutta.'
- Anonyymi
"Jos he viisaita olisivat, niin he käsittäisivät tämän, he ymmärtäisivät, mikä heidän loppunsa on."
- Anonyymi
et sinä itsekään käsitä, äläkä yritä esittää, että käsityksesi olisi todenperäinen.
Siiä kuitenkin on perinneopin ja läksykirjan sivujen painatusta-- matkassa.
- Anonyymi
"Eikö ole niin? Kuka tekee minut valhettelijaksi ja saattaa sanani tyhjiksi?"
- Anonyymi
Vihaa laittomuutta!
"Sinä rakastit vanhurskautta ja vihasit laittomuutta; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä, enemmän kuin sinun osaveljiäsi."- Anonyymi
Vihaa sinäkin omaa laittomuuttasi, koska olet hyvän ja pahantiedonpuulla leikkimässä jumalaaa ja hedelmäkorisi on luulokypsiä omenoita joita ole kypsytellyt ja ojentelet...
Jokäpäiväisen armon kansalaisena ollaan kilvoittelemassa Kristuksessa hyvän uskon kilvoitusta ja se on sitä iloöljyn - Taivaallista öljyä Kristuksessa.
- Anonyymi
Siinäpä se lakkitehtaan edustaja, pyrkii sovittamaan erinäköisiä lakkeja, että mieltyisimme pipon, tahi baskerin pitämisestä ja otettaisiin käsky- käskynpäälle, ja otetaan lakki päähän.
Israelista juutalaisen kanssa asuva- liittolainen- viranomaisenakin siellä palveleva -
niin, onhan hänen saadessa kansalaisuuden jotain tiedettävä asioita,. Hän ei lähde tuollaisten lakkitehtailijoiden esittelykäynneille - heitin lakkitehtaaseen, koska se on pakanallinen tulkinta, käsky- käskynpäälle.
Eli - ei kiitos, pakanan yrittäessä laittaa meitä - tapansa mukaan.... lakki päähän.
Se ei ole Hengellistä opetusta...
Tuskin hän edes pääsisi lakittaja juutalaisuudessa mihinkään, kun ei ole edes otsalla merkkiä, eikä käsivarren nauhoituksessa mitään esitettävää - vaan harhaista - ehkä Ellenimäistä jokeltamista--- Paka on mennen tullen pakana, vaikka mitenkä ottaisi korvausopillisesti kaiket lakkikaavat pöydälle, ,,..... ei kannata yrittää sijaisuhrin arvoa leikkiä palstalla. - Anonyymi
5Moos.32:20 Ja sanoi: minä peitän kasvoni heidän edestänsä, ja katson mitä heidän viimeiseltä tapahtuu; sillä se on nurja suku ja senkaltaiset lapset, joissa ei ole uskoa. Biblia (1776) 5Moos.31:17-18
- Anonyymi
Eikö täällä ole kuin turmion julistajia, eikä kaipaa pelastuksen tietä
- Anonyymi
Pelastus vaatii kasvamista Jumalan Sanan kautta.
Ensimmäinen Pietarin kirje 2:2
Halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen, - Anonyymi
"Oikeus työnnetään takaperin, ja vanhurskaus seisoo kaukana, sillä totuus kompastelee torilla, suoruus ei voi sisälle tulla."
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi!
- Anonyymi
Eiköhän Jumalan Sana ole tarkoitettu kaikille.
Näin oikeat kristityt uskovat. - Anonyymi
Harhaoppisuus on sitä,että ei lueta Raamattua siten kuten kirjoitettu on, vaan selitellään asiat oman pään mukaan.
- Anonyymi
Matt.24:36 Vaan siitä päivästä ja hetkestä, ei tiedä kenkään, ei taivaan enkelitkään vaan minun Isäni yksinänsä. Biblia (1776) Ap.t.1:7-8. 1Tess.5:1-2
- Anonyymi
Lepoon pääsykin mainittu. Ensin on tosin väsyttävä tavanomaista enemmän.
- Anonyymi
Mooseksen kirjojen mukaan. "Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja kaltaisekseen."
-> tästä voimme päätellä, että ihminen on luonut Jumalan. Kulttuurista toiseen on aina kulttuurien mukainen jumala olkoonpa aika mikä tahansa. - Anonyymi
Se Jeesukseksi mainittu lupasi tulla takaisin Maan päälle vielä osan kuulijoistaan henkeä huokuessa, vaan onko sandaalihemmoa sen koomin näkynyt?
Ei ole.
Petkuhuiputusta, elikkäs valehtelua.- Anonyymi
Saattaahan se olla, että Jeesus on jo tullut maan päälle eli heille on Hän ilmestynyt jotka tähän Jeesukseen uskovat.
- AnonyymiUUSI
Ps 119:29:
"Käännä minusta pois valheen tie, ja anna armostasi minulle lakisi."
Jumala on antanut armostaan lain ihmisille sillä muuten eläisimme laittomuuden tilassa.
Lahkolaiset suhtautuvat kielteisesti Jumalan lakiin etenkin hellarit.
He haluavat kulkea valheen tietä. - AnonyymiUUSI
Jeesus täytti lain, että se siitä, uuteen liittoon kuuluu kymmenykset ja Israelin siunaaminen
Kristuksesta oleva rakastaa Jumalaa ja lähimmäistä.- AnonyymiUUSI
Täyttikö Jeesus lain? Taisi olla eri Jeesus joka julisti lain olevan ikuisesti voimassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täyttikö Jeesus lain? Taisi olla eri Jeesus joka julisti lain olevan ikuisesti voimassa.
Laki on asetettu syntiselle!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laki on asetettu syntiselle!
Oletko itse synnitön?
- AnonyymiUUSI
Paavali valehteli, mutta niin tekivät myös apostolit ennen häntä. Evankeliumi perustuu valheeseen ja petokseen.
- AnonyymiUUSI
Tee parannus ja usko evankeliumi:
Juutalaiset kyllä kiivailivat Jumalan puolesta, mutta eivät alistuneet Jumalan vanhurskauden alle 1-3. Tämä saavutetaan ainoastaan uskomalla Kristukseen, joka on lain loppu ja sanassaan aina on meitä lähellä 4-13. Usko tulee evankeliumin saarnasta, mutta juutalaiset eivät olleet evankeliumille kuuliaisia, vaan hylkäsivät heille tarjotun armon, niinkuin heistä oli ennustettukin 14-21.
- AnonyymiUUSI
Gal.2:21 En minä hylkää Jumalan armoa; sillä jos vanhurskas tulee laista, niin on Kristus hukkaan kuollut.Biblia (1776) Hebr.7:11
- AnonyymiUUSI
Jumala on valhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60909
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 11719
- 8712
- 346698
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661