Olen elävä esimerkki että me persut puolustamme isämmaatamme kaikin keinoin!!
Tulin just armeiasta lomalta ja olen persu!
34
184
Vastaukset
- Anonyymi
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
Aloittaja voisi myös opetella kirjoittamaan suomea, jos on olevinaan niin suomalainen.
- Anonyymi
Se onkin nykyään lomaleiri. Minun aikanani alokkaat pääsivät ensimmäisille lomillensa kolmenviikon jälkeen ja nykyään jo neljänpäivän jälkeen.
- Anonyymi
Jos olisin lähtenyt kolmessa viikossa, olisin joutunut raukkiin.
- Anonyymi
Jep, miten ne vois olla sotimassa, kun muutaman päivän päästä on jo äitiä ikävä = kuka petaa sängyn, kuka pesee pyykin, kuka pyyhkii kakkapyllyn, miksi en saa polttaa sähköröökiä tuvassa, miksi pitää nukkua "tuvassa", eikö ole omaa "huonetta", miksi mennää samaan aikaan aamupalalle/ruokailuun/ iltapalalle, miksi pitää olla vartiossa?, sotaakaan suomi EI käy, miksi pitää käydä "intissä" jos ei HALUA!
Pitäiskö olla tekemättä mitään, antaa putinin ottaa, minkä milloinkin haluaa?, onko ns. "talvisodan" meininki kadonnut, joo, suomessa niin paljon "elättelä" ettei raha riitä . . . . Ite teen kahta duunia, että elätän itseni ja kaksi lastani ilman sossun tukea, koville ottaa, mutta olen hengissä, purralle terkkuja: nauti laatupunaviineistä vapaa-ajallasi, minulla ei siihen rahat riitä ja toisaaltaan, alkoholi tuhoaa elimistöäsi, joten juo shitä aiwan helvetisti, päästään susta eroon.!!
Stnn yläpurenta kusipää!!!! - AnonyymiUUSI
Se oli kyllä 6 vi!
- Anonyymi
Olet elävä esimerkki paskanjauhajasta:))
On helppoa ottaa selvää kotiuttamispäivät 2025.
Sinä et ottanut selvää:) - Anonyymi
Wagner loikkari on persun kaveri.
- Anonyymi
"armeiasta"
Oletko vielä saanut apukouluasikaan suoritettua loppuun? - Anonyymi
Kuten Halla-Aho, miten sivari sen tekee, kerro koska onhan sinulla jonkin lainen käsitys.
- Anonyymi
Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.
- Anonyymi
Kalju sivari joka ei osaa muuta kuin käyttää "sanallista"peistä, miksi on eduskunnan puhemies?, tämä ilkifasisti, joka kusettaa jopa omaa puoluettaan?, uhrasi purran kokkeli orpon alttarilla, ettei itse tarvinnut olla HÄVIÄJÄ!!!, PASKAHOUSU HÄLLÄ-VÄLI ON!!!
tiukan paikan tullen naamioituu eduskunnan puhemiehen PÖNTÖN taakse, fckn vesipää.
- Anonyymi
Jos stubille käy jotain, Mestari on armeijan yli-päällikkö, repikää siitä demukit hahahaa!
- Anonyymi
No siinähän sitä vasta irvikuva olisikin. Sivarimestari ylipäällikkönä 🤣
- Anonyymi
Mestarilla jo mittojen mukaan räätälöity Reichsführer-uniformu ja kiillotetut saappaat tilaisuutta varten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestarilla jo mittojen mukaan räätälöity Reichsführer-uniformu ja kiillotetut saappaat tilaisuutta varten?
FACK!!
- AnonyymiUUSI
Persujen tietotoimiston tyypillistä disinformaatiota.
Tässä on tarkempaa tietoa presidentin sijaisuudesta:
Pääministeri sijaistaa:
Suomen perustuslain mukaan pääministeri toimii presidentin sijaisena, kun presidentti on estynyt hoitamasta tehtäviään.
Pääministerin sijainen sijaistaa:
Jos myös pääministeri on estynyt, häntä sijaistaa se ministeri, joka on asetettu pääministerin sijaiseksi.
Esteellisyys:
Tasavallan presidentin pysyvä este todetaan valtioneuvoston yleisistunnossa, ja esteestä annetaan tieto Suomen säädöskokoelmassa.
Uudet vaalit:
Jos presidentti on pysyvästi estynyt, järjestetään uudet presidentinvaalit niin pian kuin mahdollista.
Sijaisuuden kesto:
Pääministeri tai pääministerin sijainen hoitaa presidentin tehtäviä siihen asti, kunnes uusi presidentti aloittaa virassaan.
- Anonyymi
Eikö sotilasura maistunut?
- Anonyymi
Pelkäsi aseita ja niitten "tappavaa tehoa , eli: MAMMANPOIKA!"
- Anonyymi
Heh. Tulit juuri lomalle ja heti Suomi 24 palstalle.
Onko vaikea tunnustaa että Persuna olet homo etkä ole intissä pysty olemaan.
No ymmärrän aloituksen kun oikeat Persut tiedetään.- Anonyymi
Persulla keulii aina aamu- ja iltatoimien aikaan sekä silloin, kun leirillä haisee hiki ja paska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persulla keulii aina aamu- ja iltatoimien aikaan sekä silloin, kun leirillä haisee hiki ja paska?
Kuka Persu on edes käynyt intin tai normaalissa parisuhteessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt heitit pahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI KUKAAN!!
- AnonyymiUUSI
Persut ne vain lomailevat varusmiespalvelusaikana sanoen sen olevan Suomen puolustamista. Se on kuulkaatten lusmuilua ja pinnaamista tuollainen lomailu sillä siellä opitaan aivan muita taitoja kuin kaljaloittelu persumaiseen tapaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut ne vain lomailevat varusmiespalvelusaikana sanoen sen olevan Suomen puolustamista. Se on kuulkaatten lusmuilua ja pinnaamista tuollainen lomailu sillä siellä opitaan aivan muita taitoja kuin kaljaloittelu persumaiseen tapaan.
Persut viihtyvät puntiksella !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut viihtyvät puntiksella !
Persu puntiksella?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011358425.html
- Anonyymi
Ihanko noin?, laita "laatan" tiedot tänne, voidaan puoluetoimistossa varmistaa, että olen oikeasti perse, etkä kokkeliperse, joohan. . . .
- Anonyymi
Sinutkin siis potkittiin ulos armeijasta immos-päävian takia?
- AnonyymiUUSI
aina voi sanoa niin , mutta kun totuus tulee esiin niin paetaan
- AnonyymiUUSI
"Sinustakin tulee vielä sotilasarvoton immoslainen kumipää?"
- AnonyymiUUSI
Olet siis ARMEIASSA sotkurakettina, vai kenties oikein saunan lämmittäjänä ?
- AnonyymiUUSI
Demari ei käy intissä kuin täytemaaksi.
- AnonyymiUUSI
Jos vielä tunustaa kannattavansa petospersuja! Ei ole kaikki muumi kotona!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675