Aloitetaan näin, että ajan ammatikseni yhdistelmää. Kokemusta on kymmeniltä vuosilta. Nyt olen viime vuosina laittanut merkille, että nuorten naisten välinpitämättömyys on kasvanut liikenteessä. Puhutaan puhelimessa ajaessa, ohitellaan törkeästi, otetaan selfieitä ajaessa ja ajetaan huomattavia ylinopeuksia. Ei tytöt ennemmin kaahanneen tuolla tavoin, mitä nykyään, se oli nuorten poikien juttu, joten mikähän tyttöihinkin on nyt mennyt. Nykyään usein vaaratilanteen aiheuttanut on juurikin nuori tyttö, mitä olen merkille pannut. Tullaan punaisia päin puhelin korvassa, ratin takana nuori nainen. Ohitetaan sulkuviivalla, ratin takana nuori nainen. Turvavälejä ei pidetä, ja yleensä perässä roikkuu juurikin nuori nainen, joka sitten viuhahtaa ohi kovaa vauhtia ja seuraavassa mutkassa palaa jarruvalot. Muutamaan kolariinkin olen tullut nyt ensimmäisenä paikalle, ja niissä kuljettajana ollut nuori nainen. Aiemmin oli usein nuori mies, mutta ei enää. Onko nuorille naisillekin iskenyt jo joku tarve todistella, että he osaavat ajaa autolla? Ennemminhän tätä tekivät pojat, ja kyllä edelleenkin tekevät.
Nuorten naisten kaahailu ja välinpitämättömyys lisääntynyt
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Nurmijärvellä nämä pikkutytöt isiltä lainatuilla premiumeilla tai vanhoilla premiumriiskuilla osaavat kaahata peräkonttiin kiinni. Järkyttävää Klaukkalatouhua, kortti noilta pois ja heti
- Anonyymi
Tuo välinpitämättömyys ja ylimielisyys on nuorilla lisääntynyt ihan kaikkialla ja kaikessa. Hyvä itsetunto on ihan ok, mutta nuorilla monellakaan se ei ole enää terveellä tavalla hallussa ja siksi näitä netistä tietoja kaivava sukupolvi on pihalla kun koulut ei kiinnosta ja netistä löydetty tietoa ei ymmärretä.
- Anonyymi
Asennevamma leviää ja leviää.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/85c6f311-55e4-4720-81e1-b1faec586593
Alkaa tuntua kukkarossa niin kyllä nopeudet tasaantuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25910962
- 1286942
- 955623
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334950- 524211
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303769- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323422Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222908- 582680