Aloitetaan näin, että ajan ammatikseni yhdistelmää. Kokemusta on kymmeniltä vuosilta. Nyt olen viime vuosina laittanut merkille, että nuorten naisten välinpitämättömyys on kasvanut liikenteessä. Puhutaan puhelimessa ajaessa, ohitellaan törkeästi, otetaan selfieitä ajaessa ja ajetaan huomattavia ylinopeuksia. Ei tytöt ennemmin kaahanneen tuolla tavoin, mitä nykyään, se oli nuorten poikien juttu, joten mikähän tyttöihinkin on nyt mennyt. Nykyään usein vaaratilanteen aiheuttanut on juurikin nuori tyttö, mitä olen merkille pannut. Tullaan punaisia päin puhelin korvassa, ratin takana nuori nainen. Ohitetaan sulkuviivalla, ratin takana nuori nainen. Turvavälejä ei pidetä, ja yleensä perässä roikkuu juurikin nuori nainen, joka sitten viuhahtaa ohi kovaa vauhtia ja seuraavassa mutkassa palaa jarruvalot. Muutamaan kolariinkin olen tullut nyt ensimmäisenä paikalle, ja niissä kuljettajana ollut nuori nainen. Aiemmin oli usein nuori mies, mutta ei enää. Onko nuorille naisillekin iskenyt jo joku tarve todistella, että he osaavat ajaa autolla? Ennemminhän tätä tekivät pojat, ja kyllä edelleenkin tekevät.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ainakin Nurmijärvellä nämä pikkutytöt isiltä lainatuilla premiumeilla tai vanhoilla premiumriiskuilla osaavat kaahata peräkonttiin kiinni. Järkyttävää Klaukkalatouhua, kortti noilta pois ja heti
- Anonyymi
Tuo välinpitämättömyys ja ylimielisyys on nuorilla lisääntynyt ihan kaikkialla ja kaikessa. Hyvä itsetunto on ihan ok, mutta nuorilla monellakaan se ei ole enää terveellä tavalla hallussa ja siksi näitä netistä tietoja kaivava sukupolvi on pihalla kun koulut ei kiinnosta ja netistä löydetty tietoa ei ymmärretä.
- Anonyymi
Asennevamma leviää ja leviää.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/85c6f311-55e4-4720-81e1-b1faec586593
Alkaa tuntua kukkarossa niin kyllä nopeudet tasaantuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49541
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398