Pahoin velkaantuneet pohjoiskarjalaiset hakivat alkuvuonna velkajärjestelyä aiempaa harvemmin.
Pohjois-Karjalan käräjäoikeuteen jätettiin tammi-kesäkuussa 67 hakemusta velkajärjestelystä. Enemmistö eli 60 prosenttia hakijoista on miehiä.
Pahoin velkaantuneet pohjoiskarjalaiset
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Pahoin velkaantuneet pohjoiskarjalaiset hakivat alkuvuonna velkajärjestelyä aiempaa harvemmin.
Pohjois-Karjalan käräjäoikeuteen jätettiin tammi-kesäkuussa 67 hakemusta velkajärjestelystä. Enemmistö eli 60 prosenttia hakijoista on miehiä.
Hakemusten määrä on 17 prosenttia vähemmän kuin vuosi sitten samalla aikavälillä. Tuolloin hakemuksia tehtiin alkuvuonna 81 ja koko vuonna 142 kappaletta.
Koko Suomessa suunta on ollut päinvastainen. Yksityishenkilöiden velkajärjestelyhakemukset ovat lisääntyneet viime vuodesta yhdeksän prosenttia, yli 200 hakemuksella.
Kaikkiaan suomalaiset jättivät alkuvuonna 2 724 hakemusta päästäkseen velkajärjestelyyn. Miehiä oli hakijoista hieman yli puolet.
Käräjäoikeus voi myöntää velkojen järjestelyn, jos velkojat suostuvat, hakijan elämäntilanne on vakiintunut ja suuria velkoja on jo hoidettu ulosoton kautta. - Anonyymi
Pohjois karjalaiset ja Joensuulaiset ovat persaukkisia ihmisiä Suomessa. Me tehdään rahaa, että voidaan jäädä nykyään eläkkeelle vaikka alle 40-vuotiaana. Köyhät tietäkää paikkanne täällä maailmassa. Sit the fck down. Losers.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273