nyt on vuoro yökyöpeleiden

yksitypy

Huuhaa jakautuu kahteen ryhmään. Yökyöpeleihin ja meihin (esim. yksitypy) kunnon ihmisiin, jotka menevät ihmisten lailla nu.. nukkumaan :=))))
Mutta hyvät illan -ja yönjatkot kuitenkin teille.
Typy lähtee taas kirjan pariin.
Rakkautta ja erotiikkaa opiskelemaan :=)))))
No.. Nyt on kyllä dekkari kyseessä.

38

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMR-52

,,sie kylymästi jätät miut tän puol-autiol palstal..((( taijan hypätä yöjunnaa,tulla aamuyöst kolistelemaa Ilokavun (69) ikkunoi..)))
      jätä avain sen pelargonia-ruukun alle,sielt löyvän sen..... Hyvää Yötä siihen asti siul...)))

• yksitypy

enpäs vielä mennytkään :=)))
        Jujutin teitä. Tunti vielä aikaa ennen mun nukkuma-aikaa :=))=)

• voimia

että jaksat huomenna juhlia hyvät yöt

• yksitypy

vielä mihinkään lähde. Tässä vielä tovi aikaa huuhailla :=)))
        Kyllä sitä huomenna jaksaa vaikka kymmeneen asti tänään valvoiskin :=)))

• niin kova mimmi
        yksitypy kirjoitti:

vielä mihinkään lähde. Tässä vielä tovi aikaa huuhailla :=)))
        Kyllä sitä huomenna jaksaa vaikka kymmeneen asti tänään valvoiskin :=)))

kuitenkin olet huomenna tilaamassa taksia jo kymmenen aikaa kun niin väsyttää usko minua

• yksitypy
        niin kova mimmi kirjoitti:

kuitenkin olet huomenna tilaamassa taksia jo kymmenen aikaa kun niin väsyttää usko minua

kun se mun nukkuma-aika on kello 22. Ja fillarilla täytyy vielä polkea kotiin 12 km. Mutta ajattelin, jos aloittais juhlimisen jo viiden aikaan iltapäivällä. Eikö se viis tuntia riittäis? :=))))
        Vaikka kyllä mä olen aika kova mimmi :=))))

• ajassa
        yksitypy kirjoitti:

kun se mun nukkuma-aika on kello 22. Ja fillarilla täytyy vielä polkea kotiin 12 km. Mutta ajattelin, jos aloittais juhlimisen jo viiden aikaan iltapäivällä. Eikö se viis tuntia riittäis? :=))))
        Vaikka kyllä mä olen aika kova mimmi :=))))

melkoisen määrän niitä sateenvarjoja hiussuortuville ja kaljat saattaa loppua jo alkuillasta ja muut vieraat istuu kuivin suin sen jälkeen kun lähdet kotiin pyörä taksin peräluukussa

• yksitypy
        ajassa kirjoitti:

melkoisen määrän niitä sateenvarjoja hiussuortuville ja kaljat saattaa loppua jo alkuillasta ja muut vieraat istuu kuivin suin sen jälkeen kun lähdet kotiin pyörä taksin peräluukussa

mulla on periaatteita, joista en tingi.
        Jos fillarilla menen, niin fillarilla poljen myös takaisin. Vaikka meniskin mutkat vähän suoriksi :=))))

• olen minäkin pyörällä
        yksitypy kirjoitti:

mulla on periaatteita, joista en tingi.
        Jos fillarilla menen, niin fillarilla poljen myös takaisin. Vaikka meniskin mutkat vähän suoriksi :=))))

joskus ojien kautta koukkinut kotiin ja ufot taisivat tuoda minut loppu metreillä kotiovelle

• yksitypy
        olen minäkin pyörällä kirjoitti:

joskus ojien kautta koukkinut kotiin ja ufot taisivat tuoda minut loppu metreillä kotiovelle

joskus täytyy ihmetellä aamulla, että miten on kotiin selvinnyt.
        No.. ei ehkä enää nykyään, mutta silloin ennen hyvinä aikoina :=)))

• jolppis

Ai kauheeta, - taas taisin jäädä osattomaksi, kun vastailen tänne miten sattuu ja mitä sattuu. ;(
      Noh, annan periksi ja pidän oman linjani, mikäli se on mahdollista. ;)

• yksitypy

täytyy aina säilyttää Jolppis :=)))
        Eihän me muuten oltais mitään.
        Sinuahan ei ole näkynyt huuhaalla pitkään aikaan.
        Missähän lienet piileksinyt :=))))))

• jolppis
        yksitypy kirjoitti:

täytyy aina säilyttää Jolppis :=)))
        Eihän me muuten oltais mitään.
        Sinuahan ei ole näkynyt huuhaalla pitkään aikaan.
        Missähän lienet piileksinyt :=))))))

Saavutetut ja saavuttamattomat linjat on säilytettävä. ;)
        No eihän minua juurikaan ole näkynyt, kun on tuota niinsanottua tekemistä ollut, - vähän joka saralla ja saran vierestä. ;)

• yksitypy
        jolppis kirjoitti:

Saavutetut ja saavuttamattomat linjat on säilytettävä. ;)
        No eihän minua juurikaan ole näkynyt, kun on tuota niinsanottua tekemistä ollut, - vähän joka saralla ja saran vierestä. ;)

saralla :=)))
        Taitaa olla mukavaa sellainen elämä :=)))
        Mutta hyvät yöt Jolppis ja toivon että sarkaa riittää :=)))

• jolppis
        yksitypy kirjoitti:

saralla :=)))
        Taitaa olla mukavaa sellainen elämä :=)))
        Mutta hyvät yöt Jolppis ja toivon että sarkaa riittää :=)))

Meikäläisen onneksi sitä taitaa riittä. ;)
        Varovaisena kyntäjänä yritän pitää huolen että niin on jatkossakin. ;)

Hyvää yötä sinullekin.

• kippari1

ole ehtinyt tänne pitää olla ulkosalla kun ilmat sallii sen;=)

• yksitypy

Ulkona on tosi hieno ilma ollut, mutta meidän takapihalla kuuma kuin pätsi. Ainoa keino lähtä fillarilla polkemaa, että vähän tuulenvire kävis.
        Mutta huomenna tulee taas paljon kilometrejä :=)))
        Hyvät yöt. Nyt taas se nukkuma-aika :=)))

• kippari1
        yksitypy kirjoitti:

Ulkona on tosi hieno ilma ollut, mutta meidän takapihalla kuuma kuin pätsi. Ainoa keino lähtä fillarilla polkemaa, että vähän tuulenvire kävis.
        Mutta huomenna tulee taas paljon kilometrejä :=)))
        Hyvät yöt. Nyt taas se nukkuma-aika :=)))

täällä ei nyt kauheen kuumaa ole ollut mut kiva keli muuten;=)No fillari on kiva peli kesällä ja kuntokin pysyy kondiksessa:=))No meneppä sinä nukkumaan mun pitää viellä valvoo;=)Et hyvää yötä sinulle:=))

• eijarina
        kippari1 kirjoitti:

täällä ei nyt kauheen kuumaa ole ollut mut kiva keli muuten;=)No fillari on kiva peli kesällä ja kuntokin pysyy kondiksessa:=))No meneppä sinä nukkumaan mun pitää viellä valvoo;=)Et hyvää yötä sinulle:=))

Kippari. Onko täällä viel joku hereillä?

• kippari1
        eijarina kirjoitti:

Kippari. Onko täällä viel joku hereillä?

tuntuu olevan:=(((Mäkin olin liikeellä enkä päässyt tänne aikaisemmin;=)

• eijarina
        kippari1 kirjoitti:

tääl vähän tuntuu olevan. Mä taistelin ton sähkäri puolen kans kun en saa osoitekirjaa toimimaan.

• LonesomeMan
        kippari1 kirjoitti:

Hiljaista näkyy olevan. Minun kiireeni on ollut lähinnä tiedon etsintää ja rankkaa surffailua googlella. Oli kaahaamassa m-pyörällä?

• kippari1
        LonesomeMan kirjoitti:

Hiljaista näkyy olevan. Minun kiireeni on ollut lähinnä tiedon etsintää ja rankkaa surffailua googlella. Oli kaahaamassa m-pyörällä?

aika hiljasta täällä taas;=)Aijaa on jotain hakusessa sulla,tossa tuli ajeltua lähes kokopäivä:=)

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

On sentäs joku viel hereillä.

• kippari1
        eijarina kirjoitti:

tääl vähän tuntuu olevan. Mä taistelin ton sähkäri puolen kans kun en saa osoitekirjaa toimimaan.

24 postissa on ollut vikaa kokoajan ja siksi en mäkään käytä nyt sitä olenkaan kun ei toimi kunnolla ja posti kulkee muuta reittiä;=)

• eijarina
        kippari1 kirjoitti:

24 postissa on ollut vikaa kokoajan ja siksi en mäkään käytä nyt sitä olenkaan kun ei toimi kunnolla ja posti kulkee muuta reittiä;=)

pidän kans varalla.

• LonesomeMan
        kippari1 kirjoitti:

aika hiljasta täällä taas;=)Aijaa on jotain hakusessa sulla,tossa tuli ajeltua lähes kokopäivä:=)

Pitäis rakentaa. Eipä sinne oikein voi kopsata ihan mitä vaan kuviakaan kun voi tulla ongelmia. Tuli galleria sivu täyteen ja ajattelin että tekis oikeen kunnon sivut ja linkkejä. Kun osais rakentaa sellasen toimivan joka olis kans huuhaata. Ideoita otetaan vastaan =)

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

On sentäs joku viel hereillä.

Luulin että menit jo pois

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Luulin että menit jo pois

täs muutakaan tekis. En mä varmaan kauaa viitti kukkua kun on niin hiljaista.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

täs muutakaan tekis. En mä varmaan kauaa viitti kukkua kun on niin hiljaista.

niinkuin lupasin, univelkaa on mutta saa nähdä onko yliväsynyt. Se on tuo kuumuus ja öiden valoisuus vähän sekoittanut rytmiä.

• kippari1
        eijarina kirjoitti:

pidän kans varalla.

on monta niitä jos joku pettää niin ottaa toisen käyttöön;=))

• kippari1
        LonesomeMan kirjoitti:

Pitäis rakentaa. Eipä sinne oikein voi kopsata ihan mitä vaan kuviakaan kun voi tulla ongelmia. Tuli galleria sivu täyteen ja ajattelin että tekis oikeen kunnon sivut ja linkkejä. Kun osais rakentaa sellasen toimivan joka olis kans huuhaata. Ideoita otetaan vastaan =)

sellaista duunaat;=)No koita saada pikkusen huuhaata sinne mukaan ei sellaisia liikaa ole ainakaan:=))

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

niinkuin lupasin, univelkaa on mutta saa nähdä onko yliväsynyt. Se on tuo kuumuus ja öiden valoisuus vähän sekoittanut rytmiä.

tästä vois yrittää mennä nukkumaan kun kans jäi vähiin viime yönä. Sain sen sun osoitteen sinne kirjaan siten kun sanoit kun se testi meili oli viel mulla tallessa.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

tästä vois yrittää mennä nukkumaan kun kans jäi vähiin viime yönä. Sain sen sun osoitteen sinne kirjaan siten kun sanoit kun se testi meili oli viel mulla tallessa.

Se on ihan kätevä. Mulla toimii kyllä hyvin, paitsi ettei se tallenna asetuksia.
        Mun pitää kanssa pohtia että onko itessä vika, joskus jää huomaamatta jotain.

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Se on ihan kätevä. Mulla toimii kyllä hyvin, paitsi ettei se tallenna asetuksia.
        Mun pitää kanssa pohtia että onko itessä vika, joskus jää huomaamatta jotain.

tästä ois aika mennä yrittämään nukkumista. "Nähdään" ehkä huomenna. Hali ja pusu poskelle, Hyvää yötä!

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

tästä ois aika mennä yrittämään nukkumista. "Nähdään" ehkä huomenna. Hali ja pusu poskelle, Hyvää yötä!

Kiitos samat sanat. ;)

• >Rakkautta ja erotiikkaa opiskelemaan :=)))))<

No - meneehän yksi laulukin (sanoittajan tietänet!) näin: "Elämää ja erotiikkaa, luotiin meidät opiskelemaan - tää on totuus ja se koskee joka iikkaa........"

Tämä nyt vaan tuli mieleen, t. MM.

• yksitypy evk

minäkin tuota lausetta lainasin.
        Vaikka täytyy tunnustaa, että siihen tyyliin on omatkin ajatukset. :=)))))
        Junnu oivalsi tosi hyvin elämän tarkoituksen.
        Hänen sanoituksiaan kuuntelee erittäin mielellään :=))))

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2296
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1781
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1439
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1238
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1057
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      982
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe