Mistä Orivedellä saa iltaisin tai öisin ruokaa?? Kebabit menee aikaisin kiinni ja oritupa on syrjässä. Sekin jo puolelta öin kiinni.
Ruokapaikkoja?
13
336
Vastaukset
- Anonyymi
Hotland grilli ? Viikonloppuisin näyttäisi olevan auki kolmeen
- Anonyymi
Lidlin pakasteita voi syödä kotonakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lidlin pakasteita voi syödä kotonakin.
no mikäs siellä on lidlin pakastetta?
- Anonyymi
Säynäniemi on ihan ok paikka. Ja hyvä ruoka sekä palvelu.
- Anonyymi
Tämä oli varmaan vitsi 😂 kysyttiin yöllä vai onko nykyään 24/7 grilli auki
- Anonyymi
Saako Säynäniemestä grilliruokaa?
- Anonyymi
Saa, hyvää grilliruokaa👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa, hyvää grilliruokaa👍
Kävimme eilen säynäniemessä syömässä. Eka ja vika kerta. Pienet annokset vaikka kehui että on isot. Piti olla rapeat kanat mutta oli semmoiset löysät. Makkaraperunoista unohtunut mausteet.
Ei jatkoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävimme eilen säynäniemessä syömässä. Eka ja vika kerta. Pienet annokset vaikka kehui että on isot. Piti olla rapeat kanat mutta oli semmoiset löysät. Makkaraperunoista unohtunut mausteet.
Ei jatkoon.Me käytiin tänään ja oli hyvät isot, maistuvat annokset. Mennään kyllä uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa, hyvää grilliruokaa👍
Ei ole kyllä grilliruokaa nähnytkään 🤣 Ne ovat omistajan näkemyksiä hyvästä ruuasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyllä grilliruokaa nähnytkään 🤣 Ne ovat omistajan näkemyksiä hyvästä ruuasta.
Ootko säkin niitä Säynäniemen vihaajia 🫂
- Anonyymi
Eiköhän se yöllä ole parempi nukkua kuin syödä puputtaa.
- Anonyymi
Jouluna saa yölläkin syödä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960