Kyllä minä ihmettelen tätä nyky nuorisoa että sitä armeijaa ei jakseta käydä loppuu.
Itse palvelin 1960 luvulla, enkä kuulut silloin että joku olisi keskeyttänyt armeijan.
Yksi tapaus on tiedossa siihen aikaan kun sai vapautuksen armeijassa syynä oli paha kuulovaurio.
Enkä kyllä lukenut mistään lehdestä näistä lopettaneista.
Yksi hyvä asia tässä on ei tarvitse enää haaveilla sitä suur-suomen tekoa.
Ne ajat on takana päin kun Isämme rytisti karjalan korvessa tavoitteena Urali ja
suur-suomi
Armeijan lopettavat kesken?
8
107
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä pinnareita ei tarvi kouluttaa kun tosipaikan tullen laitetaan etulinjaan kaivamaan juoksu hautoja.
Samoin vapaaehtoiset sivarit myös samaan paikkaan.- Anonyymi
Suomalainen vihervasemmisto on päässyt osatavoitteeseensa, iso osa pojista on kasvatettu niin että niillä on paskat housussa heti kun joutuvat elämään muiden kanssa kasarmilla ja joku uskaltaa vähän komentaa, mitä tehdään ja miten. Uskomatonta höttöä koko armeija nykyisin kun ei pojista enää ole mihinkään vaikka yritetään esittää kaljuna siviilissä kovaa poikaa.
- Anonyymi
minä tekisin itsemurhan tuollaisessa tapauksessa jos pakotettaisii.
- Anonyymi
Se on tämä nykykasvatus kun ei ole mitään velvollisuuksia, on vain oikeuksia. Yhteiskunnassa vain päätä silitellään teet lähes mitä vaan, avustukset juoksee ja mitä erikoisempi olet niin sitä varmemmin pääset mediaan esiintymään. Yhtään tilannetta ei helpota kun joka tuutista ajetaan kaikkea perverssiä esiin, niin kuin esim. televisiossa ja pride-marsseilla.
Kun sitten tuollainen kullannuppu joka on tottunut haistattelemaan kaikille, ei osaa edes herätä aamuisin itse kouluun laitetaan armeijaan niin eihän se onnistu. Itketään sitten heti aamusoiton aikaan kun pitää herätä eikä äiti olekaan laittamassa tossuja jalkaan ja aamupalaa pöytään.- Anonyymi
Ime persettäni uliseva keharisika.
- Anonyymi
Tässäkään ei olisi tuhlattu kenenkään aikaa jos asepalvelus olisi vapaaehtoinen homma.
- AnonyymiUUSI
Keskustelu aloittaja on runkkelmanni ja suolisyöpäinen ketkukervottaja.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja palveli hint-inttinsä kenttäbordellissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553603- 181904
- 371881
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171691Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251452Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401412- 611349
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901105- 1281065
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221063