Eikö uskontoon keskeisesti kuuluva uskonnon päämäärään pyrkimyksen estäminen ole lainvastainen teko?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4f8779c6-1b52-4ce6-9666-4ac6affb9a27
Uskonnon vapauteen kuuluu saada harjoittaa kaikkineen vapaasti ilman siihen puuttumista, mutta siltikään se ei toteudu Suomessa.
Minkä uskonnon harjoitus estettiin?
10
129
Vastaukset
- Anonyymi
Islannin tulevan epäjumalanpalvonnan.
- Anonyymi
Eikös se kannibalismikin ole uskonto?
- Anonyymi
Noituus ja henkien palvonta uskontona on yleistä Afrikassa ja hurmoslahkoissa.
- Anonyymi
Luuk.13:32 Ja hän sanoi heille: menkäät ja sanokaat sille ketulle: katso, minä ajan ulos perkeleitä, ja parannan tänäpänä ja huomenna, ja kolmantena päivänä minä lopetan. Biblia (1776)
- Anonyymi
Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten Paavaliin. Ei sitä otettu pois rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten Paavaliin. Ei sitä otettu pois rukouksista huolimatta.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Paavalia rusikoi ulkoisesti saatanan enkeli ,kr.angelos so. jonkun lähetti, lähettiläs. Paavalissa asui Jumalan Henki , hän oli Kristuksen kutsuma apostoli.
Ei enkeli kenenkään nahkan alla asu. Se on persoona jolla on olemus. Jossain ei uskovassa voi olla riivatussa tilassa saatanan henki eli demoni
Nämä saatanan lähettiläät , lähettiläs mm. kivitti häntä, panetteli, ym.
Samanmoisia saatanan lähettiläitä olivat valhe apostolit jotka halveksivat häntä ---"..
”Sillä hänen kirjeensä ovat, sanotaan, kyllä mahtavat ja pontevat, mutta ruumiillisesti läsnäollessaan hän on heikko, eikä hänen puheensa ole minkään arvoista.”
2. Korinttilaiskirje 10:10 FB38
”Mutta mitä minä teen, sen olen vastakin tekevä, riistääkseni aiheen niiltä, jotka aihetta etsivät, että heidät siinä, missä kerskaavat, havaittaisiin samankaltaisiksi kuin mekin.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.”
2. Korinttilaiskirje 11:12-15 FB38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Jos luet jatkon ja asiayhteyden, sinä huomaat, mistä siinä
on kyse. Mutta kysymys kuuluu ; kiinnostaako se sinua?
Paavalilla oli niin läheinen suhde Jeesukseen Kristukseen,
että Jeesus vaikutti hänessä ja Hänen kauttaan erittäin
paljon ja voimakkaasti, jopa voimatekojen kautta,
puhumattakaan evankeliumin leviämisestä Paavalin
kautta. "En enää elä minä vaan Kristus elää minussa."
Paavalissa ei ollut paha Henki vaan Kristuksen Jeesuksen Henki;
"Kristus elää minussa" (Gal 2:20).
2 Kor 12:7-8 " Vaikka tahtoisinkin kerskata, en olisi järjetön, sillä
puhuisin totta. Kuitenkin pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi
minusta enempää kuin näkee tai kuulee minusta. Etten näin
suurenmoisten ilmestysten tähden ylpeilisi, minulle on annettu
lihaani pistin, Saatanan lähettiläs, runtelemaan minua, etten ylpistyisi.
Tämän vuoksi olen kolme kertaa rukoillut Herraa, että se väistyisi
minusta. Mutta hän sanoi minulle: ”Minun armoni riittää sinulle,
sillä voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa.” "
Jumala joutui Paavalin erinomaisten ilmestysten tähden pitmään
hänet nöyränä. Se vaati kärsimyksiä. Kärsimykset pitivät Paavalin
nöyränä. Jos hän olisi aina ollut ilman mitään kärsimyksiä, hän olisi
voinut ylpistyä ja alkaa kuvitella itsestään, että hän on joku, mitä
hän itsessään ei ollut. Itsessään, vanhan ihmisensä puolesta, hän oli
seurakunnan vainooja Saul Tarsolainen. Mutta hän sai armon ja
Jumala asetti uuden ihmisen, Jumalasta syntyneen Paavalin sisälle
itseensä Kristukseen Jeesukseen. Kristuksessa Jeesuksessa
hän oli uusi ihminen, Kristuksen apostoli ja Jumalan palvelija.
Jumala teki omaa työtään Paavalissa, jonka Hän oli luonut, ja hänen
kauttaan. Ja se työ oli voimallista koska Kristus eli ja teki työtään
hänessä (Gal 2:20). Siksi Paavali ei voinut ottaa mitään kunniaa
Jumalan töistä ja vaikutuksista kauttaan. Ja Jumala ei tee
palvelijastaan ylpeää koska Hän on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille
Hän antaa armonsa, palvella Häntä nöyryydessä nöyränä.
Paavalin pistin oli hänen lihassaan, ei hänessä sisällä, niin kuin
sinä valheellisesti sanot. Ihmisen on oltava pieni, jotta Jeesus olisi
hänessä suuri. Jos ihminen on suuri, hänen lihansa, vanha aatu/eeva
hänessä, on paisunut. Mutta koska se on ristiinnaulittu, se pitää
myös pitää siellä ristillä (Room 6:6).
Tästä se ongelma on meillä kristityillä. Jeesuksen tulee kasvaa
meissä ja meidän tulee silloin vähetä, tulla pienemmäksi (Joh 3:30).
Tästä Paavali kirjoittaa ja sanoo, että Kristus elää hänessä,
koska hän ei ole itsessään mitään. Jeesus on silloin suuri (2 Kor 12:11).
Monet meistä ovat niin suuria, että Jeesus joutuu väistymään
suuren egon edestä. Siksi Jumalan teot eivät tule kaikkien
uskovien kautta esille yhtä suurina ja voimakkaina.
Seuraavissa jakeissa Paavali kertoo, mikä oli se pistin, - hänen
lihassaan, ei siis hänessä sisällä:
9 -10 "Sen tähden kerskaan mieluummin heikkoudestani, jotta
Kristuksen voima lepäisi ylläni. Siksi olen mieltynyt heikkouteen,
pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin ja ahdistuksiin, joihin joudun
Kristuksen tähden, sillä kun olen heikko, silloin olen voimakas."
Mvh J - K
- Anonyymi
Jeesus lopetti ihmeiden tekemisen ja merkkien antamisen.
Mark. 8:12
Ja hän huokasi hengessänsä ja sanoi: miksi tämä suku merkkiä pyytää? Totisesti sanon minä teille: ei tälle sukukunnalle anneta merkkiä.- Anonyymi
”Silloin muutamat kirjanoppineista ja fariseuksista vastasivat hänelle sanoen: "Opettaja, me tahdomme nähdä sinulta merkin". Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki.
Sillä niinkuin Joonas oli meripedon vatsassa kolme päivää ja kolme yötä, niin on myös Ihmisen Poika oleva maan povessa kolme päivää ja kolme yötä. Niiniven miehet nousevat tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja tulevat sille tuomioksi; sillä he tekivät parannuksen Joonaan saarnan vaikutuksesta, ja katso, tässä on enempi kuin Joonas.
Etelän kuningatar on heräjävä tuomiolle tämän sukupolven kanssa ja tuleva sille tuomioksi; sillä hän tuli maan ääristä kuulemaan Salomon viisautta, ja katso, tässä on enempi kuin Salomo.”
Matteus 12:38-42 FB38
-------------
”Ja fariseukset ja saddukeukset tulivat hänen luoksensa ja kiusasivat häntä pyytäen häntä näyttämään heille merkin taivaasta. Mutta hän vastasi ja sanoi heille: "Kun ilta tulee, sanotte te: 'Tulee selkeä ilma, sillä taivas ruskottaa', ja aamulla: 'Tänään tulee rajuilma, sillä taivas ruskottaa ja on synkkä'. Taivaan muodon te osaatte arvioida, mutta aikain merkkejä ette osaa. Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.”
Matteus 16:1-4 FB38
------------------
Heillä oli kirjoitukset mutta he eivät uskoneet niitä. Onkohan tuttua nykyäänkin? "Jos Jumala ilmestyy niin sitten...."
Mitä Raamattu ilmoittaa Jumalan ( Jeesuksen Kristuksen ) ilmestymisestä?
”Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio, samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.”
Heprealaiskirje 9:27-28 FB38
Jeesus puhui juutalaisille:
”Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta; ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.”
Johannes 5:39-40 FB38
”Älkää luulko, että minä olen syyttävä teitä Isän tykönä; teillä on syyttäjänne, Mooses, johon te panette toivonne. Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut. Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan, kuinka te uskoisitte minun sanojani?"”
Johannes 5:45-47 FB38
- Anonyymi
Oli varmaan pykälästä kysymys. Ei muuta keksitty kun sattui liipaisimelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81428- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51943Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623