söin ison kasan oolannin ranskiksii ja makkaroit ranch olisko HK.
Oli tosi hyvii ranskiksii. Chiliranskalaisia.juoma sprite light.
oi joi joi.masaan koskoo.
Liikaa söinpä hyväätä.
1.44 alkoi paasto jonkun aikaa.
Selef Urge
mahaan sattuloituu ny
12
186
Vastaukset
- Anonyymi
Ja edellä tyhjänpuhuja taas äänessä.
- Anonyymi
Jollainlaillahan se keho kertoo- että käden ja suun käyttäjällä ei olet taitoa siihen, mitä suuhunsa laittaa....
Ongelma on ylensyöjän röyhtäisyjen välissä. Käy paskihuusissa- eiköhän se siellä ongelma putoa pois, sekä jätä sokeri- ranskiksiisi- suolaisuuden takia pois, ei munuaiset hikoile liikaa...
jne. - Anonyymi
Meillä päin satuloidaan selkään eikä mahaan. Ratsullasi lienee korkea maavara. Muista kypärä.
- Anonyymi
mahaan sattuloituu ny?
Se on karmaa! Eikös se Jeesus käskenyt hakkaamaan oikean käden irti, jos alkaa tekemään mieli liikaa herkkuja? Viettien perässä ei kannata juosta.
Jeesus vs Lilith.
Lilith saa maistumaan herkut suussa tuhat kertaa paremmalta?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18971772/varokaa-lilith-on-nyt-kartalla-ja-kuvaa-femiinista-hurjinta-voimaa- Anonyymi
Mun mahaan ei enää sattuloi.
Ei käskenyt Jeesus sellaista väkivaltaa tehjä jäsenelleen, joka ei itsehillintöintiin ryhjyty herkullisuujen viettelyksen saapujessa kojettelemaan käjestyneisyyttä ojennustaessa otannallisuujeksiilisuujen kiellollisuujeksellisuuksis suuhulisoinnis.
Selef Urge - Anonyymi
Tuohan on vain seurausta Selef Urgen epäjumalanpalvonnasta.
Fil.3
18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mahaan ei enää sattuloi.
Ei käskenyt Jeesus sellaista väkivaltaa tehjä jäsenelleen, joka ei itsehillintöintiin ryhjyty herkullisuujen viettelyksen saapujessa kojettelemaan käjestyneisyyttä ojennustaessa otannallisuujeksiilisuujen kiellollisuujeksellisuuksis suuhulisoinnis.
Selef Urge"Jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Sinulle on parempi, että yksi osa ruumiistasi tuhoutuu, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin." (Matt.5:30)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Sinulle on parempi, että yksi osa ruumiistasi tuhoutuu, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin." (Matt.5:30)
Oikeja käteni ei viettelijöi mua vaan onhan se niin että Jesus tarttuloi meijän ihmisluotujensa vihamielisiin ajatuksilloisoitumiimme ja loukkaallisoiviin sanoihillisoiiimme.
Jumalan näjöllisyyjenkulmallisuujesta tuollaiselliset pahalliset ajatukselliset ja sanalliset ovat samaa kuin vyysisteinen tappamus johtavatpa itse tappamuksen tekoon tai jäävät tappamuus tekeytymättä.
Johanjes kirjoittaallisoikin sumeilemattomasti: " ”Jokhainen, joka vihoovaa veljejäänsä, on murhahaaja” (1 Johkullisuus 3:15). Vihaus ja toisen loukkaamus ovat oireihiita halusta päästä erroon ihmisestä, josta enme pijä tai joka ärsyttääpilöitsee meitä. Tällaisellinen halu rikkoo viijettä käskyä.
Älä ota Jeesuksen hyvveet neuvoo muuten kuin synpoolisesti, ei toki Jeesus vyysisesti tätä neuvoons sanonut etä ihan oikejasti lyökee käteisyytenne irtisesti kehollisuujestanne. Hiukkasen nyt älyy peliin, rakas älykiäpijö.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on vain seurausta Selef Urgen epäjumalanpalvonnasta.
Fil.3
18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
19 heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä.Epäjumalanpalvontaan syyllistyneeksi minullisen tojistat. Tämä voisi ajaa jonkun toisen heikon kuolemukseensa. Onhan näitä jotka ovat kätensä irtilyöneetkin ihan vyysisesti.
Met saammemme siittä Jumalan ejessä samanmoisen rankaistuksen kuin murhaaja tejostaansa, vaikkahhii tuomijoota ei koskaansa meille julistaisikaan mikkään muallinen tuomiijoistuin.
Mulla on oikeus syyvä syyväöllisyyteni syömäistämäkseni tulematta siitä epäjumalanpalvontaan syypääksi väärinsyytetyksi.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäjumalanpalvontaan syyllistyneeksi minullisen tojistat. Tämä voisi ajaa jonkun toisen heikon kuolemukseensa. Onhan näitä jotka ovat kätensä irtilyöneetkin ihan vyysisesti.
Met saammemme siittä Jumalan ejessä samanmoisen rankaistuksen kuin murhaaja tejostaansa, vaikkahhii tuomijoota ei koskaansa meille julistaisikaan mikkään muallinen tuomiijoistuin.
Mulla on oikeus syyvä syyväöllisyyteni syömäistämäkseni tulematta siitä epäjumalanpalvontaan syypääksi väärinsyytetyksi.
Selef UrgeSenkus syöt niin paljon kuin napa vetää, mutta ei siitä tälle palstalle tartte kirjotella. Sun syömiset ja juomiset ei liity millään tavoin helluntailaisuuteen, joka on tämän palstan aihe,...vai onko sulla ymmärryksessä jotain vikaa...?
Mee jonnekin ruokapalstalle kirjotteleen siansaksaasi. Ttosin voit kyllä varautua siihen, että sut heitetään sieltä pellolle, sillä tuskin tuota "kielilläkirjoittelua" muualla pitkään katsellaan.
- Anonyymi
" .vai onko sulla ymmärryksessä jotain vikaa...? "
Saattaa olla, mutta syy ei ole minussa vaan oppikirjan käännöstyön hetelmässä.
Mutta oppimassa ollaan ja hitaalla käyntisyys on aivoille stressaamattomamba kuin olla kireeks viritetty viulullisuullisuus.
Mutta joo, saatanpa olla sen perusteella että kun miettii mitä sanalaskuissa kerrotaan että kuinka ihminen voi tutkiskellisoija onko hänellä ynmärtystä niin mulla on aika valoisa häivähjys syjänmessäin, sillä ainakin oman näkemykseni mukaan mulla on kunnijanani antaa rikos anteeksi eli itsejäni kohtaan tehjäksöity syntilmys ja ainakin kojen olevani pitkämielinen, mutta se on suhteellista, toisaalta kun rauha on suht diippii ja palautuu nopejasti diippiyteen jonkun isonman koetustilanteen jälkeen niin se voipi ollakin että olen saanut oikejanlaista ynmärjystä Jumalalta lahjaksi.
Tämähän olikin ihanaa kun selvisi että taijankiin olla ynmärryksellistä sorttija. Voi olla kuinka on pääni kuin se olisi täynnä kirkasta jumalattomuujen kaikellisen valheen ja tyhmýyjellisyyjet paljastavaa ynmärryksen valoa tulvivuujessaan, halleeluja!
Voitto mulle, voitto mulle, kilikilikilikilikilikilllliiikili!!!
Ynmärtävästi ynmärtävyyjes ynmärtällisöllijöitsen,
Selef Urge- AnonyymiUUSI
"Saattaa olla, mutta syy ei ole minussa vaan oppikirjan käännöstyön hetelmässä."
Taidatkin olla r*ssä...ne tykkää sinkoistakin, jonka mainitsit jossakin uhkaavalta vaikuttavassa kommentissasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838