Aina on nuudelia jos rahaa ei olekaan

Anonyymi-ap

Xtra limua ja Xtra pikakahvia. Xtra kaurahiutaleita. Ainakaan nälkä ei ole vieraana,vaikka köyhä olenkin. Makaronia on aina tietenkin jemmassa vaikka kuinka paljon ja Xtra margariinia!

15

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pikakaurahiutaleita itselläkin ja aamulla velliä ja illalla pienempi määrä.Sellaista tilannetta ei saa tulla ettei mitään syömistä.Nuudelin sekaan jauhelihaa tai teurasjäte lihapullia. Pikakahvia kans on ni lidl iso purkki. Laskin ni 120teelusikallista tulee tosta ja itselle riittää 3dl kuppiin elikä kahvia 36litraa.

• Anonyymi

♥️♥️♥️♥️

• Anonyymi

Niitä 0,99€ lihapullia myös ostan toisinaan. Pussista riittää parille päivää tai jos oikein nipistää niin kolmelle.

• Anonyymi

Minä haen aina Rajamarketista sitä edullista Gina murukahvia.

• Anonyymi

Joo, ruokaa on aina taatun varmasti kotona jotain syödä, kun ostan aina kerralla pikakaurahiutaleita 10 paketin laatikollisen, se maksaa 3,70€, sitten on soijarouhetta se 500g paketillinen, maksaa sekin n. 3€ ja ostan tarjouksesta tavan makaroneja kerralla vähintään10 pussia, ei nekään maksa kuin 2,50€, vielä Lidlistä tomaattimurskaa 0,37€ purkki. Kuivattuja herneitä ja linssejä on minulla aina kotivarana, ne ei paljoa maksa ja säilyy hyvin. Näkkileipää minulla on muutama paketti aina kotivarana. Nämä pystyy ostamaan kaikki 20€!

Ostan kyllä rahatilanteen mukaan punaisilla lapuilla broilerin koipireisiä, kananmunia ym. Hävikkilaatikon kurkkaan aina jo kauppaan mennessä, sieltä saa helposti ostettua parilla eurolla viikon safkat, kun perunoita iso pussi eurolla ja erilaisia hedelmiä ym. eurolla.

Ruokaan menee kyllä niin naurettavan vähän rahaa, ettei ruoka ole mikään ongelma.

• Anonyymi

Ootte te aikaimoisia , sikalassakin elukat syövät terveellisemmin .

• Anonyymi

Kyllä me ainakin syödään terveellisesti lähes ilmaisilla safkoilla. Kait sitä voi köyhäkin järkeä käyttää. Broileria, kalaa, niistä saa proteiinia. Hevihävikistä löytyy salaatteihin hedelmät ja vihannekset, eikä maksa juuri mitään.

• ..tuo xtran limu.. niin kahden kerran verran olen ostanut colaa niin kummallakin kerralla hiilihappopitoisuus on ollut pieni ja nopeasti laimentuva avattuna..huonoa sattumaa vai perusvika?

muissa xtran tuotteissa en ole löytänyt vikaa ..on niitäkin tullut käytettyä..

• ..hetkinen..otetaas takasiin..onko coop cola entinen xtra cola? jos näin on mitäköhän halpis colaa silloin joskus ostin kun hapot oli lievät ja laimenivat??? mun mielestä siinä luki xtra... no tästä on aikaa..coopin tuotteita ostan kyllä.. colaa myöten..

• Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

..hetkinen..otetaas takasiin..onko coop cola entinen xtra cola? jos näin on mitäköhän halpis colaa silloin joskus ostin kun hapot oli lievät ja laimenivat??? mun mielestä siinä luki xtra... no tästä on aikaa..coopin tuotteita ostan kyllä.. colaa myöten..

Kyllä tuotteita pitää seuloa ja saa myös arvostella. Ostin jokin aika sitten mm.
        Extra mehukeittoa kun se oli edullista. En osta enää toiste sitä laihaa litkua.

• Anonyymi

Mulla on pelkkää Xtra merkkiä kaikki.

juustot
      keksit
      kondomit
      juomat
      makkarat
      talo
      auto
      kalakukko
      kynnysmatto
      kotiavain
      rahapussi
      särkylääkkeet
      liukuvoide
      mäkisukset
      luottokortti
      wc pönttö
      irtoripset
      mehustetut alushousut
      pierut
      suusuihke
      täytekakku
      konjakki
      tekohampaat
      puhelin
      vene
      huvila
      kaliat
      kaliat
      tuopit
      oluet
      keskitöhkyrät
      mallasjuomat
      keppanat
      keikyt
      kelatulot
      sätkät
      kahvit

• Anonyymi

Laitatko kaurapuuroon runsaan voisilmän. Vai meneekö aina margariini? Kuiva puuro voilla on ravitsevaa ja hyvää. Ennen naiset osasivat tehdä puuron kuivaksi.

• Anonyymi

Nuudelit eivät ainakaan piäretä aina.
      Meinaan kun tuli semmosia laakeja hernesopan ja ruisleivän, piimän jälkeen että perrskarvani lepattivat tuulessa ja nokka alkoi vuotamaan.

Naapuri kolkutti seinään ja huusi että lopeta persskules! että hän herää aamusella kuntouttavan sätkä ja kalja kerhoon rupattelemaan viisauksia politiikasta ja sodasta ym tärkeästä.

• Anonyymi

Tekeekö kuntouttava noin agressiiviseksi ?

• Anonyymi

Oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5237
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2926
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      130
      1234
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe