Pilvien järjestely
Joka päivä valvotusti pilvet oikeaan muotoon – torstaisin eläinhahmot, maanantaisin geometriset kuviot. "Nyt ei oo aikaa seepra-pilville, Jari, meillä on tänään kuutioita!"
Muurahaisten valmennus
Ohjataan muurahaisarmeijoita tehokkaampaan yhteistyöhön. Koulutuksessa painotetaan tiimityötä ja lean-ajattelua.
Selfieturvallisuusvalvoja
Työttömät sijoitetaan turistikohteisiin huolehtimaan siitä, että kenenkään ei tarvitse ottaa selfietä ilman asianmukaista taustavalaisua tai oikeaa kulmaa.
Nurmikon silittäjä
Kun se leikattu nurmikko ei vaan asetu tasaisesti! Työttömät varustetaan höyryraudoilla ja he silittävät puistojen ja golfkenttien nurmikot juhlakuntoon.
Sorsien rivitarkastaja
Työttömät käyvät päivittäin puistoissa tarkistamassa, että sorsat kulkevat riveissä, ei mitään anarkistisia poukkoiluja. Palkinto, jos saat hanhen liittymään joukkoon.
Tuulen suunnan kääntäjä
Koulutetaan työttömiä asettumaan strategisesti sellaiseen paikkaan, jossa tuuli on epäsuotuisa – ja puhaltamaan toiseen suuntaan. Kansallinen sääoptimointiohjelma 2025™.
TikTok-tanssien jalkauttaja eläkeläisyhteisöihin
Viedään kulttuuria eteenpäin! Työttömät opettavat TikTok-tansseja vanhainkodeissa – mukana pakollinen "fortnite-tanssi vs. tangon ylemmyys" -väittely.
Kukkien tuijottaja
Tarkkaillaan, milloin ne oikeasti kukkii. Joku senkin tiedon tarvitsee Exceliin.
Kivenkääntäjä -todellisuustarkastaja
Nyt käännetään kaikki kivet – ja katsotaan, löytyykö alta mitään, mitä hallitus voisi leikata lisää.
Grillauksen hajuvahti
Jos joku grillaa makkaraa puistossa ilman, että työtön saa edes haistella – tulee sakko. Työttömälle palkkioksi yksi haistelu per minuutti.
Kesäajan aktivointitoimia työttömille
23
222
Vastaukset
Kiva, että maksat TES:n mukaisen palkan heille kaikille. Kiitos!
- Anonyymi
Voi kiitos! TES:n mukainen palkka sisältyykin aktiivisuuskorvaukseen – eli hymyä, kahvia ja ilmaisia neuvontakäyntejä. Toimii samalla tavalla kuin ilmainen ilmaislippu sadepäivän sirkukseen: et ehkä tienaa siitä, mutta hauskaa ainakin on! 😄
- Anonyymi
Joku on aloittanut kunnon työttömyys sodan netissä. herjaamalla ja haukkumalla työttömiä ja uhkaamalla ottaa tukia pois. Täältä kyllä tulee työttömiltä takaisin vasta ammuksia. Sitä saa mitä tilaa. Kyllä me työttömät osataan tehdä vastahyökkäys!
Vastahyökkäys: noita tehtäviä on mahdoton tehdä. - Anonyymi
Jotenkin tuntuu, että aloittajalla ei itsellään ole työtä/tekemistä.
- Anonyymi
Juu, aloita vaan, ei tarvii muille päivitellä.
- Anonyymi
Ei pidä myöskään aliarvioida koirapuiston kusitolpan tärkeää tehtävää.
- Anonyymi
työttömänä toiminta perustuu pitkälle henkilöitiin ,miten suotautuu virka loisiin, muuten etsitään työ harjoitelu 9 euron päivä rahalla, jos on omat mieli piteet,
- Anonyymi
kannattaa olla ihan hiljaa siitä mitä teet omalla ajallasi. jos kysytään mitä teet päivisin, niin etsit töitä ja teet hakemuksia. et opiskele, treenaa, korjaa, kalasta, metsästä, tee polttopuita, soita, kirjoita, auta ketään jne. toimistorotta katsoo sinut muuten yrittäjäksi.
- Anonyymi
Mitä tälläisten keskijät itse tekee työkseen?. Se olisi mukava tietää.
- Anonyymi
ne keksii kaikkea päätöntä, että voivat osoittaa tekevänsä jotakin, riippumatta siitä onko keksinnöissä mitään järkeä. yleensä kys porukka koostuu naisista ja muista munattomista.
- Anonyymi
Aloittaja voisi mennä eduskuntaan ja lukuea tämän suorassa tv lähetykseessä.
Mitä eikö pokka riitä? - Anonyymi
Mistä joutuu työttömien viihaminen? Ite olen mennyt jokaiseen työpaikaan jonka olen saanut.
Tällähetkellä tilanne on kuitenkin se, että töitä ei saa vaikka niitä hakee?
Niin miten tälläisessä tilanteessa voi sitten vihata työttömiä jos ne hakevat töitä, mutta eivät saa niitä? Muutakuin jotain osa-aika sillpuua tyyliin tervetuloa 3kk ajaksi senjälken näkemiin. Eihän tämä ole työttömien syy, että tilanne on tämä?- Anonyymi
Et varmasti saakaan, koska luultavasti työhakemuksessasikin käytät kysymysmerkkiä päin persettä. Kyseliäpösilö on vajakki.
No ethän sinä mitään töitä edes hae. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmasti saakaan, koska luultavasti työhakemuksessasikin käytät kysymysmerkkiä päin persettä. Kyseliäpösilö on vajakki.
No ethän sinä mitään töitä edes hae.Et varmasti saakaan, koska luultavasti työhakemuksessasikin käytät kysymysmerkkiä päin persettä.
ja mitäs vatun väljä tällä on jos kyse on työstä jossa ei kirjoiteta sanaakaan ?.
Olen ollut töissä ns käytännön töissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmasti saakaan, koska luultavasti työhakemuksessasikin käytät kysymysmerkkiä päin persettä.
ja mitäs vatun väljä tällä on jos kyse on työstä jossa ei kirjoiteta sanaakaan ?.
Olen ollut töissä ns käytännön töissä.Vajakkeja on tälläisten töiden keksijät. Ihan selkeesti päässä jotain vikaa.
- Anonyymi
Pistää vihaksi tuollainen vajakiksi nimittäminen. Se joka syttää minua kyselijä pösilöksi on itsellään jotain ongelmia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistää vihaksi tuollainen vajakiksi nimittäminen. Se joka syttää minua kyselijä pösilöksi on itsellään jotain ongelmia!
No siinä taas lappeen Rannan lippa lakki pää laittaa parastaan.
Alas on Suomenkieltä kirjoittavat vajonneet.
- Anonyymi
Jokaisen Suomen kansalaisen tulee kääntää tyyny kolme kertaa yössä, jottei niska kipeydy, ja kun ihmiset tunnetusti tykkäävät vetelehtiä laiskana öisin, on jokaiseen kortteliin ja kylään perustettava tyynynkäännön valvojien ryhmiä, jotka tarkistavat tilanteen ja tarvittaessa herättävät ja huomauttavat lakia kiertäviä.
- Anonyymi
mä meen kalastamaan, sitten tarkkailen oluen lämpötilaa suhteessa siihen kuinka nopeasti se evaporoituu pullosta, grillin lämpötilaa ja wotkinsin kasslerin paistoastetta, loppu päivän tarkastan jalmarin laadun tasaisuutta, onko ensivaikutelma sama kuin viimeisissä tipoissa. että kyllä tää on kovvoo hommoo olla työtön, sano.
- Anonyymi
Nyt se "kyselijä psilöksi nimittävä häipyi" Meni piiloon kiven koloon.
- Anonyymi
Vois tulla katsomaan, että raksahommissa ei tarvitse laittaa kysymysmerkkiä oikeaan paikkaan.
- Anonyymi
Eikä se mitään tajua siitä, että raksahommissa työlisyystilanne on tällähetkellä huono!
- Anonyymi
Nythän alkoi marjastus ja sienikausi ja kohta metsästyskaudet myös ,tietysti ongintakausi myös mitä parhainta aikaa,työttömäthän vois tehdä noita duuneja ja kerätä hyvät rahat niistä..itse voisin ostaa marjat ,kalat, lihat ja sienet jos joku työtön tekisi ne minulle..kaupan kalleita hintoja en maksa mutta kuitenkin jotain...tällä tavalla työtönkin saisi esim.minulta eläkeläiseltä jotain rahaa enemmän kuin olla tekemättä mitään...ja muitakin hommia olisi ,esim jotain pieniä koneenkorjauksia,yksi työtön tekemään yhtä hommaa ,toinen toista...ei niistä tarvitsisi maksaa verojakaan ja sitten työtön voisi mennä tekemään samat hommat seuraavalle...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011382
- 1337030
- 1015783
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415151- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323531Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793040