En ole koskaan saanut orgasmia

Anonyymi-ap

En ole koskaan saanut orgasmia onko vika minussa, enkö vaan osaa rentoutua vai mikä mättää.

9

940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro sukupuolesi ja miten yrittää saada orkkua?

• Anonyymi

Miksi minä? Mikset sinä?

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi

Tavataan pyrin tekemään parhaani, että tuo onnistuisi, nainen ilman orgasmia on turhauttavaa sähläämistä, sehän on kaiken huipentuma.

• Anonyymi

Mitäs olet trololoo. Eikö lohkos enää lämpene.

• Anonyymi

Kerran tapasin 58 v rouvan, joka ei ollut ikinä saanut orgasmia.

Tapaamisellamme hän sai elämänsä ensimmäisen orgasmin, ison sellaisen.

Hän itki ja kiitti miten ihanaa se oli kokea.

Tämä oli elämäni paras seksi teko ja ikimuistoisin.

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää buaahaa..

• Anonyymi00013

Noin 75 vuotiaana naiseni sai orkuja eka kertaa, kun ei kotonaan kymmeniin vuosiin ollut saanut. Nyt saa jopa halatessa, kun on herkistynyt. - ja huuto tulee nytkyjen kanssa.

• Anonyymi

Minä liikutun - nuorena kun kohtasin ihanan miehen baarissa - joka oli kuin unelma... olimme toki nauttinut alkoa ja varsinaista seksiä ei ollut... lähinnä suutelua ja hän oli kokematon miehen kanssa - ja torjuikin sitten kyllä aamun suuren odotukseni saada hänen ihanaa kyrpää anukseeni, jota olin touvonut.
      Yksi toinen kerta toin humalaisen sotapojan luokseni "kuin pelastaen" hänet keskustan houkutuksilta.
      Hän oli niin suloinen, kaunis vartalo jne. mutta seksiä emme harrastaneet ...ihailin liki koko yön hänen vierellä hänen vartaloaan hyväillen...hän nukkui mikö en juurikaan.
      Myöhemmin eläämässä tunnistin hänet menestyneenä musiikin kanssa tekemisissä olevana.
      No näin - sellaisia tunnepitoisia kohtaamisia!

Toinen kerta muuan mies liikuttui itse kun kohtasimme ja keskustelimme henkeviä ja vain pettingkiä ei yhdyntää tms. tyydytystä. syystä että hänellä oli järkyttävän kookas etenkin paksu penis...en rohjennut yrittää edes...
      Kaikkea sitä kokee ja näkee...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      136
      3806
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      36
      2464
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2118
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      17
      1101
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1062
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      935
    7. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      34
      903
    8. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      896
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      43
      810
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      100
      799
    Aihe