En ole koskaan saanut orgasmia onko vika minussa, enkö vaan osaa rentoutua vai mikä mättää.
En ole koskaan saanut orgasmia
8
327
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro sukupuolesi ja miten yrittää saada orkkua?
- Anonyymi
Miksi minä? Mikset sinä?
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Tavataan pyrin tekemään parhaani, että tuo onnistuisi, nainen ilman orgasmia on turhauttavaa sähläämistä, sehän on kaiken huipentuma.
- Anonyymi
Mitäs olet trololoo. Eikö lohkos enää lämpene.
- Anonyymi
Kerran tapasin 58 v rouvan, joka ei ollut ikinä saanut orgasmia.
Tapaamisellamme hän sai elämänsä ensimmäisen orgasmin, ison sellaisen.
Hän itki ja kiitti miten ihanaa se oli kokea.
Tämä oli elämäni paras seksi teko ja ikimuistoisin.- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa..
- Anonyymi
Minä liikutun - nuorena kun kohtasin ihanan miehen baarissa - joka oli kuin unelma... olimme toki nauttinut alkoa ja varsinaista seksiä ei ollut... lähinnä suutelua ja hän oli kokematon miehen kanssa - ja torjuikin sitten kyllä aamun suuren odotukseni saada hänen ihanaa kyrpää anukseeni, jota olin touvonut.
Yksi toinen kerta toin humalaisen sotapojan luokseni "kuin pelastaen" hänet keskustan houkutuksilta.
Hän oli niin suloinen, kaunis vartalo jne. mutta seksiä emme harrastaneet ...ihailin liki koko yön hänen vierellä hänen vartaloaan hyväillen...hän nukkui mikö en juurikaan.
Myöhemmin eläämässä tunnistin hänet menestyneenä musiikin kanssa tekemisissä olevana.
No näin - sellaisia tunnepitoisia kohtaamisia!
Toinen kerta muuan mies liikuttui itse kun kohtasimme ja keskustelimme henkeviä ja vain pettingkiä ei yhdyntää tms. tyydytystä. syystä että hänellä oli järkyttävän kookas etenkin paksu penis...en rohjennut yrittää edes...
Kaikkea sitä kokee ja näkee...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1714767- 1691631
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661457- 65960
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124797Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6767Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191741En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66739- 52732
- 75720