En ole koskaan saanut orgasmia

Anonyymi-ap

En ole koskaan saanut orgasmia onko vika minussa, enkö vaan osaa rentoutua vai mikä mättää.

9

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro sukupuolesi ja miten yrittää saada orkkua?

• Anonyymi

Miksi minä? Mikset sinä?

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi

Tavataan pyrin tekemään parhaani, että tuo onnistuisi, nainen ilman orgasmia on turhauttavaa sähläämistä, sehän on kaiken huipentuma.

• Anonyymi

Mitäs olet trololoo. Eikö lohkos enää lämpene.

• Anonyymi

Kerran tapasin 58 v rouvan, joka ei ollut ikinä saanut orgasmia.

Tapaamisellamme hän sai elämänsä ensimmäisen orgasmin, ison sellaisen.

Hän itki ja kiitti miten ihanaa se oli kokea.

Tämä oli elämäni paras seksi teko ja ikimuistoisin.

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää buaahaa..

• Anonyymi00013

Noin 75 vuotiaana naiseni sai orkuja eka kertaa, kun ei kotonaan kymmeniin vuosiin ollut saanut. Nyt saa jopa halatessa, kun on herkistynyt. - ja huuto tulee nytkyjen kanssa.

• Anonyymi

Minä liikutun - nuorena kun kohtasin ihanan miehen baarissa - joka oli kuin unelma... olimme toki nauttinut alkoa ja varsinaista seksiä ei ollut... lähinnä suutelua ja hän oli kokematon miehen kanssa - ja torjuikin sitten kyllä aamun suuren odotukseni saada hänen ihanaa kyrpää anukseeni, jota olin touvonut.
      Yksi toinen kerta toin humalaisen sotapojan luokseni "kuin pelastaen" hänet keskustan houkutuksilta.
      Hän oli niin suloinen, kaunis vartalo jne. mutta seksiä emme harrastaneet ...ihailin liki koko yön hänen vierellä hänen vartaloaan hyväillen...hän nukkui mikö en juurikaan.
      Myöhemmin eläämässä tunnistin hänet menestyneenä musiikin kanssa tekemisissä olevana.
      No näin - sellaisia tunnepitoisia kohtaamisia!

Toinen kerta muuan mies liikuttui itse kun kohtasimme ja keskustelimme henkeviä ja vain pettingkiä ei yhdyntää tms. tyydytystä. syystä että hänellä oli järkyttävän kookas etenkin paksu penis...en rohjennut yrittää edes...
      Kaikkea sitä kokee ja näkee...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3477
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      129
      1859
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      300
      1619
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      77
      1462
    5. 77
      1436
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1156
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1140
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1021
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      997
    10. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      64
      980
    Aihe