En ole koskaan saanut orgasmia onko vika minussa, enkö vaan osaa rentoutua vai mikä mättää.
En ole koskaan saanut orgasmia
8
154
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro sukupuolesi ja miten yrittää saada orkkua?
- Anonyymi
Miksi minä? Mikset sinä?
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Tavataan pyrin tekemään parhaani, että tuo onnistuisi, nainen ilman orgasmia on turhauttavaa sähläämistä, sehän on kaiken huipentuma.
- Anonyymi
Mitäs olet trololoo. Eikö lohkos enää lämpene.
- Anonyymi
Kerran tapasin 58 v rouvan, joka ei ollut ikinä saanut orgasmia.
Tapaamisellamme hän sai elämänsä ensimmäisen orgasmin, ison sellaisen.
Hän itki ja kiitti miten ihanaa se oli kokea.
Tämä oli elämäni paras seksi teko ja ikimuistoisin.- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa..
- Anonyymi
Minä liikutun - nuorena kun kohtasin ihanan miehen baarissa - joka oli kuin unelma... olimme toki nauttinut alkoa ja varsinaista seksiä ei ollut... lähinnä suutelua ja hän oli kokematon miehen kanssa - ja torjuikin sitten kyllä aamun suuren odotukseni saada hänen ihanaa kyrpää anukseeni, jota olin touvonut.
Yksi toinen kerta toin humalaisen sotapojan luokseni "kuin pelastaen" hänet keskustan houkutuksilta.
Hän oli niin suloinen, kaunis vartalo jne. mutta seksiä emme harrastaneet ...ihailin liki koko yön hänen vierellä hänen vartaloaan hyväillen...hän nukkui mikö en juurikaan.
Myöhemmin eläämässä tunnistin hänet menestyneenä musiikin kanssa tekemisissä olevana.
No näin - sellaisia tunnepitoisia kohtaamisia!
Toinen kerta muuan mies liikuttui itse kun kohtasimme ja keskustelimme henkeviä ja vain pettingkiä ei yhdyntää tms. tyydytystä. syystä että hänellä oli järkyttävän kookas etenkin paksu penis...en rohjennut yrittää edes...
Kaikkea sitä kokee ja näkee...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872