Mari toimii kuin paratiisin Eeva ja houkutti Aatamia vastaavan Tapion syvemmälle syntiin

Anonyymi-ap

Kirous siitä seuraa kun noustaan kapinaan Kaikkeuden Luojaa Jumalaa vastaan tallomalla Hänen Pyhä sanansa lokaan ja Sodoman tie on heillä edessä ellei Jumala anna kääntymisen armoa pois omasta ylpeydestään joka on paholaisesta.

Rukoillaan ettei lopullinen paatumus olisi heitä viemässä pois Taivaan ilosta vaan kääntyisivät takaisin alkuperäiseen apostoliseen oppiin jonka kilmakivi on Herra Jeesus Kristus.

Väärin opettavilla johtavilla on suuri vastuu niistä harhautetusta sieluista, joista heidät kerran vaaditaan tilille.

Silloin ei selitykset auta eikä tuomiopäätöksestä voi valittaa.

Onpahan varoitettu.

Sama koskee sinua ja minua...On tärkeää vaeltaa nöyränä Jumalan sanan alla Kristuksen askelissa.

Alla olevat selvästi osoittavat kapinallisillekin piispoille pride suhteet synniksi ja silloin tietysti on sellaisten avioliitot syntiä ja Jumalan tahdon vastaisia ja siis paholaisesta.

Room.1:26-27
26 Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, [3. Moos. 18:22,23]
27 ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan. [1. Moos. 19:5]

1Kor.6:9-11
9 Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, [6:9,10: Room. 13:13+]
10 eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.
11 Tällaisia jotkut teistä olivat ennen, mutta nyt teidät on pesty puhtaiksi ja tehty pyhiksi ja vanhurskaiksi Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Jumalamme Hengen voimasta. [Ap. t. 22:16; 1. Kor. 1:2; Tit. 3:5

23

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leppäskä käyttäytyy kuin Iisebel.

• Anonyymi

Täysin.

• Anonyymi

Kuka Mari? Kuka Tapio? Mitä tekivät?

• Anonyymi

Älä vaivaa päätäsi!

• Anonyymi

Et tiedä ev.lut. kirkon piispoja?

• Anonyymi

On tämä uskonto mielenkiintoinen juttu, kun uskovaiset sanovat, ettei taivasten valtakuntaan pääse mitään epäpyhää, ja Jeesus opettaa sen olevan meissä ja meidän ynpärillä eläessämme. Ja sitten uskovaiset saavat kuitenkin Saatanan ja synnin mahtumaan jopa Luojajumalan paratiisiin, mikä onkin tietysti valetarina. Nämä ovat kaikki tallaisia uskovaisten pilkkana pitämisen tarinoita, kun he eivät käytä yhtään logiikkaa.

• Anonyymi

Älä yritä selittää kun et mitään ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä selittää kun et mitään ymmärrä.

Juu en - koitan sopeutua vain ajatukseen (1.Kor.3:13), että taivaassa palaa tuli, mutta eihän sinne ole pakko mennä, eihän, kun millään haluaisi palvoa Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna lammasuhrina, kun en siedä edes eläinrääkkäystä?

• Anonyymi

Miten tuollainen nainen voi olla piispa?

• Anonyymi

Mä luulen, aloittaja, että sinun harhaanjohtamiset alkavat Paavalilla olla jo loppuun kaluttuja luita, kun Raamatun totuus puskee ihan väkisinkin jo läpi.

• Kylläpä Paavalilla on pitkä lista syntistä.

• Anonyymi

"toimii kuin paratiisin Eeva" ?

Siis toimii miten?

Aatami se syntiä teki kun ei Jumalan Käskyn vastaisesti suostunut "menemään Eevan kanssa sänkyyn" ja lisääntymään!

• Anonyymi

Ja yhtään ei päässä välky mikään, kun synti ja Saatana on paratiisissa, ruumiin syönti ja veren juonti on Pyhä toimitus, uudestisyntymällä saa demonit kimppuunsa, ja Pyhän hengen merkitys on siinä, kun se selittää, ettei itse tarvitse vastata omista pahoista teoistaan, kun palvoo Jeesuksen nimeen itse taivasten valtakunnan isä Jumalaa kiroukseksi kirottuna uhrina ja teurastettuna uhrilampaana. Loistava idea

• Anonyymi

Just niin, ei tarvitse yhtään ihmetellä, että mistä tulee sanonta, että kaikki on päin helvettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just niin, ei tarvitse yhtään ihmetellä, että mistä tulee sanonta, että kaikki on päin helvettiä.

Se ei ole mikään Pyhä Henki vaan se on Paha Henki, joka väittää, ettei ihmisen itse tarvitse vastata omista pahoista teoistaa, joka nousee helvetistä minne Paavali kirosi Jeesuksen kiroukseksi! (Gal.3:13)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole mikään Pyhä Henki vaan se on Paha Henki, joka väittää, ettei ihmisen itse tarvitse vastata omista pahoista teoistaa, joka nousee helvetistä minne Paavali kirosi Jeesuksen kiroukseksi! (Gal.3:13)

Kaikilla ihmisillä on vastuunsa Jumalan edessä. Ei armo mikään automaatti eikä halpaa ole, eikä Jumala ole tyhmä tietenkään. Jokainen katsokoon itse miten kestää tuomiolla. Tyhmä on, jos ei näe anteeksisaamisen tarvettaan.
        Hyvää ja sielunhoidollista opetusta Rovasti Olalta.
        "Olen viime vuosien aikana opetellut opettelemasta päästyä turvautumista yksin armoon. Tarkoitan tällä sellaista suhdetta Jumalaan, jossa toivoni on yksin siinä, että juuri nyt Jumalan sydämessä on - Kristuksen uhrin tähden - laupias mieli minua kohtaan. Hän ei hylkää vaan antaa anteeksi.

Tämä tosiasia merkitsee sitä, ettei minussa ole mitään hänelle kelpaavaa, joka herättäisi hänessä tämän laupiaan mielen. Eivät katumukseni, uskoni, kuuliaisuuteni, muuttumiseni, eivät henkikaste, Hengen täyteys, armolahjat, ei pyhä elämä, ei mikään minussa oleva tai minuun Jumalan Hengen työn kautta syntynyt ominaisuus saa aikaan Jumalassa tuota laupeutta.

Olen toistanut itselleni, että hän on minua kohtaan laupias yksin sen tähden, että hän on Jeesuksen ilmoittama Jumala ja Isä. Siksi aina saan mennä hänen tykönsä ja hän jaksaa armahtaa huolimatta jatkuvista lankeemuksistani ja pysyvistä synneistäni.

Olen myös yrittänyt vakuuttaa itselleni, että Raamatussa on kaksi toisistaan jyrkästi poikkeavaa pääsanomaa LAKI ja EVANKELIUMI. Lakia on kaikki se, mikä vaatii, uhkaa ja rankaisee. Sitä löydän kovin paljon Raamatustani. Evankeliumia taas on se, mikä lupaa minulle tänään lahjana elämän ja autuuden. Sitä en tahdo millään löytää Raamatustani. Mutta olen luottanut siihen, että Raamatun lain joka päivä tuomitsemana saan Raamatun evankeliumiin tarttuen olla joka hetki autuas.

Mutta, voi - ei tarvita kuin pieni hartauskirjoitus tai vakuuttava puhe, niin tämä armoon turvautuva toivoni alkaa horjua. En sittenkään jaksa uskoa Jumalan armon sietävän minua tällaisena. Voimalla nousee sisimmästäni ääni, joka väittää Jumalan tuomitsevan minut sen perusteella, millainen minä olen ja mitä olen saanut aikaan. Kerran Jumala pelasti minut armosta, mutta nyt minun tulee osoittautua uudestisyntyneeksi ja vaelluksessani puhtaaksi. Tuota mittaa en kuitenkaan täytä.

Miksi armoon turvautuminen on niin haurasta? Miksi luottaminen Kristuksen ansioon on kuin ruohonkorsi myrskyisellä merellä? Miten voi moni uskova kokea Jumalan armon itsestään selvänä, mutta sen sijaan innostavana kehotukset antautua ja olla ehdottoman kuuliaisia? Miksi moni näyttää löytävän tahdostaan ihmeellisiä voimia ja kykyjä? Ne on vain Raamatun vaatimuksilla saatava käyttöön. Minun kohdallani on toisin. Tahtoni voimat ovat tyhjää. Mitä enemmän kohtaan vaatimuksia, sitä ahdistuneemmaksi tulen.

Ei minulla ole todellisuudessa muuta vaihtoehtoa kuin turvautua Jumalan sydämessä olevaan armoon. Vaikka siitä puhuisi vain yksi kohta Raamatussa, niin siihen minun on pantava toivoni. Jumalan kiitos, että näitä kohtia on kuitenkin hyvin monia.

"Sinua ei pelasta uskosi laatu, vaan pelastut vain menemällä Jeesuksen luo. Jos sinua siis ahdistaa uskosi laatu, vie se Jeesukselle eli salli hänen antaa sinulle kylmyytesi anteeksi, sillä senkin rakas Herrasi voi antaa anteeksi. Pitäytyessäsi Golgataan Jumala ei laske kertoja. Vaikka itket ja vapiset, vaikka olet kova ja kylmä, vaikka laitasi on ihan miten tahansa, sinun on vain tultava Jeesuksen luo sellaisena kuin olet ollaksesi Jumalan lapsi. Se usko joka menee Jeesuksen luo huonona ja huonoudestaan huolimatta, on pelastavaa uskoa, vaikka se olisi miten heikkoa tahansa. Juuri se usko voittaa maailman (1 Joh 5:4) ja kuolettaa lihan (Room 8:13, Gal 5:24)." (Olav Valen-Sendstad.)

( Lähde: Olavi Peltola)"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on vastuunsa Jumalan edessä. Ei armo mikään automaatti eikä halpaa ole, eikä Jumala ole tyhmä tietenkään. Jokainen katsokoon itse miten kestää tuomiolla. Tyhmä on, jos ei näe anteeksisaamisen tarvettaan.
        Hyvää ja sielunhoidollista opetusta Rovasti Olalta.
        "Olen viime vuosien aikana opetellut opettelemasta päästyä turvautumista yksin armoon. Tarkoitan tällä sellaista suhdetta Jumalaan, jossa toivoni on yksin siinä, että juuri nyt Jumalan sydämessä on - Kristuksen uhrin tähden - laupias mieli minua kohtaan. Hän ei hylkää vaan antaa anteeksi.

Tämä tosiasia merkitsee sitä, ettei minussa ole mitään hänelle kelpaavaa, joka herättäisi hänessä tämän laupiaan mielen. Eivät katumukseni, uskoni, kuuliaisuuteni, muuttumiseni, eivät henkikaste, Hengen täyteys, armolahjat, ei pyhä elämä, ei mikään minussa oleva tai minuun Jumalan Hengen työn kautta syntynyt ominaisuus saa aikaan Jumalassa tuota laupeutta.

Olen toistanut itselleni, että hän on minua kohtaan laupias yksin sen tähden, että hän on Jeesuksen ilmoittama Jumala ja Isä. Siksi aina saan mennä hänen tykönsä ja hän jaksaa armahtaa huolimatta jatkuvista lankeemuksistani ja pysyvistä synneistäni.

Olen myös yrittänyt vakuuttaa itselleni, että Raamatussa on kaksi toisistaan jyrkästi poikkeavaa pääsanomaa LAKI ja EVANKELIUMI. Lakia on kaikki se, mikä vaatii, uhkaa ja rankaisee. Sitä löydän kovin paljon Raamatustani. Evankeliumia taas on se, mikä lupaa minulle tänään lahjana elämän ja autuuden. Sitä en tahdo millään löytää Raamatustani. Mutta olen luottanut siihen, että Raamatun lain joka päivä tuomitsemana saan Raamatun evankeliumiin tarttuen olla joka hetki autuas.

Mutta, voi - ei tarvita kuin pieni hartauskirjoitus tai vakuuttava puhe, niin tämä armoon turvautuva toivoni alkaa horjua. En sittenkään jaksa uskoa Jumalan armon sietävän minua tällaisena. Voimalla nousee sisimmästäni ääni, joka väittää Jumalan tuomitsevan minut sen perusteella, millainen minä olen ja mitä olen saanut aikaan. Kerran Jumala pelasti minut armosta, mutta nyt minun tulee osoittautua uudestisyntyneeksi ja vaelluksessani puhtaaksi. Tuota mittaa en kuitenkaan täytä.

Miksi armoon turvautuminen on niin haurasta? Miksi luottaminen Kristuksen ansioon on kuin ruohonkorsi myrskyisellä merellä? Miten voi moni uskova kokea Jumalan armon itsestään selvänä, mutta sen sijaan innostavana kehotukset antautua ja olla ehdottoman kuuliaisia? Miksi moni näyttää löytävän tahdostaan ihmeellisiä voimia ja kykyjä? Ne on vain Raamatun vaatimuksilla saatava käyttöön. Minun kohdallani on toisin. Tahtoni voimat ovat tyhjää. Mitä enemmän kohtaan vaatimuksia, sitä ahdistuneemmaksi tulen.

Ei minulla ole todellisuudessa muuta vaihtoehtoa kuin turvautua Jumalan sydämessä olevaan armoon. Vaikka siitä puhuisi vain yksi kohta Raamatussa, niin siihen minun on pantava toivoni. Jumalan kiitos, että näitä kohtia on kuitenkin hyvin monia.

"Sinua ei pelasta uskosi laatu, vaan pelastut vain menemällä Jeesuksen luo. Jos sinua siis ahdistaa uskosi laatu, vie se Jeesukselle eli salli hänen antaa sinulle kylmyytesi anteeksi, sillä senkin rakas Herrasi voi antaa anteeksi. Pitäytyessäsi Golgataan Jumala ei laske kertoja. Vaikka itket ja vapiset, vaikka olet kova ja kylmä, vaikka laitasi on ihan miten tahansa, sinun on vain tultava Jeesuksen luo sellaisena kuin olet ollaksesi Jumalan lapsi. Se usko joka menee Jeesuksen luo huonona ja huonoudestaan huolimatta, on pelastavaa uskoa, vaikka se olisi miten heikkoa tahansa. Juuri se usko voittaa maailman (1 Joh 5:4) ja kuolettaa lihan (Room 8:13, Gal 5:24)." (Olav Valen-Sendstad.)

( Lähde: Olavi Peltola)"

Niin, yksin armosta vain pääseekin sieltä helvetistä pois luterilaisuudessa, mihin Jeesuksen kiroamisella tosi Jumalana joutuu, Lurherilla kun paloi hihat paavin syntirahastukseen ja poisti kokonaan anekaupan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, yksin armosta vain pääseekin sieltä helvetistä pois luterilaisuudessa, mihin Jeesuksen kiroamisella tosi Jumalana joutuu, Lurherilla kun paloi hihat paavin syntirahastukseen ja poisti kokonaan anekaupan.

Onnea teidän armon odotuksillenne, että tuleeko se Jumala pelastamaan helvetistä (1.Kor.3:13), jota palvotte uhrina omien pahojen tekojenne puolesta. Vai harrastaako Luojajumala vain rodunjalostusta, ja poistaa jo luonnostaan vihattavat ja vastuuttomat pelikentältä, että me jotka kannamme vastuun omista teoistamne, saamme oikeudenmukaisen maailman.

• Anonyymi

Minä en anna armoa yhden tuumankaan vertaa!

• Anonyymi

Luoma on täysin vietävissä.

• Anonyymi

Luoman sortuminen tukemaan syntiä on tässä jupakassa yksi oudoimmista asioista ja toiseksi piispat eivät ota huomioon sitä että johdattavat vain homoja helvettiin kun epäsuorin toimin kertovat heille Jumalan tahdon valheellisesti.

Yksi ainoimpia homoseksuaalien suojaajia ja turvaajia on Päivi Räsänen joka pyrkii johdattamaan myös homoseksuaaleja Jumalan tahdon mukaiseen elämään.

• Anonyymi

"Luoman sortuminen tukemaan syntiä on tässä jupakassa yksi oudoimmista asioista"

Totta, voisi ihan kuvitella, ettei hän ole ollenkaan lukenut Raamatusta kristinuskon perustana olevaan Paavalin oppikirjettä!

Roomalaiskirje:

"7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA."

https://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=luku&kaannos=fi-38

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Luoman sortuminen tukemaan syntiä on tässä jupakassa yksi oudoimmista asioista"

Totta, voisi ihan kuvitella, ettei hän ole ollenkaan lukenut Raamatusta kristinuskon perustana olevaan Paavalin oppikirjettä!

Roomalaiskirje:

"7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA."

https://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=luku&kaannos=fi-38

Pitäisiköhän teidän, uskovaisten, opettaa piispoille sitä oikeaa Raamattuun perustuvaa teologiaa viattoman, moraalia ja etiikkaa opettaneen Jeesuksen, äärimmäisen julmalla kidutuskuolemalla ja kiroamisella kiroukseksi tosi Jumalana, veren juonnilla ja ruumiin syönnillä, kun he tuntuvat olevan ihan hukassa?!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3270
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1650
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1503
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      862
    Aihe