https://www.aamulehti.fi/saa/art-2000011362506.html
Tiede selitti tämäkin. Ei mikään omnipotentin jumalan tekosia, kuten helluntailaiset väittivät
.
Jokin riepotteli Lempäälää
16
195
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri noin. Hyvin tiivistetty
- Anonyymi
Siinähän luot omaa Jumala kuvaasi, et ole todellakaan penaalin terävin kyNä.
- Anonyymi
Olenhan. Vastaus on aina tieteessä, koska sitä voidaan toistaa ja falsifioida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenhan. Vastaus on aina tieteessä, koska sitä voidaan toistaa ja falsifioida.
Siinäpä se esittämäsi tieteen heikkous onkin. menee usein valehtelun asteelle niinkun aloituksessa. Et todista kuka väitti ja mitä, koska ja missä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä se esittämäsi tieteen heikkous onkin. menee usein valehtelun asteelle niinkun aloituksessa. Et todista kuka väitti ja mitä, koska ja missä.
Valheellinen lässytyksesi ei osoita mitään tieteen heikkoudesta. Lue tuon linkin takaa avautuva juttu ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheellinen lässytyksesi ei osoita mitään tieteen heikkoudesta. Lue tuon linkin takaa avautuva juttu ensin.
Hyvin servasit uskovaisen valehtelijan
Tiesitkö muuten, että hänellä on päällä lähestymiskielto. Kyllä, Hakkarissa kuulin.
- Anonyymi
Ateistisen valehtelijan juttuja "helluntailaset väit...", miksi yhä valehtelet täälä ja olet äkänen akka.
- Anonyymi
Kyllä ihan ukko olen. Miksi valehtelet minun olevan "akka"? Maksaako siitä sinulle joku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan ukko olen. Miksi valehtelet minun olevan "akka"? Maksaako siitä sinulle joku?
Koska vaihdoit sukupuolesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska vaihdoit sukupuolesi?
Sitä se woketus ja pride teettää, eilen akka tänään ukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se woketus ja pride teettää, eilen akka tänään ukko.
Huomenna sukupuoleton ja ylihuomenna monineuvoinen.
- Anonyymi
Helluntalaista kiihkoilijaa osui napakymppiin. Scores! Uskovainen älähti. Ei kestä totuutta. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntalaista kiihkoilijaa osui napakymppiin. Scores! Uskovainen älähti. Ei kestä totuutta. 🤣
Just noin
- Anonyymi
Jumala rankaisoo syntisiä.
- Anonyymi
Päässäsi vikaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päässäsi vikaa!
Sanoo MT talon asukas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171629
- 161586
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai821297- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222