TUOMIOISTUIMEN ETEEN

Anonyymi-ap

” Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.”
2 Kor 5:10

34

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä meidän kaikkein pitää ilmestymän Kristuksen tuomio-istuimen eteen, että jokainen sais senjälkeen mitä hän ruumiissansa tehnyt on, olkoon se hyvä eli paha.

      • Anonyymi

        Ty vi måste alla, sådana vi äro, träda fram inför Kristi domstol, för att var och en skall få igen sitt jordelivs gärningar, alltefter som han har handlat, vare sig han har gjort gott eller ont.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ty vi måste alla, sådana vi äro, träda fram inför Kristi domstol, för att var och en skall få igen sitt jordelivs gärningar, alltefter som han har handlat, vare sig han har gjort gott eller ont.

        For we must all appear before the judgment seat of Christ; that every one may receive the things done in his body, according to that he hath done, whether it be good or bad.


      • Anonyymi

        Eipä ole sillä hipillä valtaa moiseen.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole sillä hipillä valtaa moiseen.

        Etpä tiedäkään, miten paljon.
        Hänellä on nimittäin KAIKKI VALTA.
        Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.”
        Matt 28:18


    • Anonyymi

      ” Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."
      Apt 27:31

      • Anonyymi

        Sillä hän on päivän säätänyt, jona hän on maan piirin tuomitseva vanhurskaudessa, sen miehen kautta, jonka hän on säätänyt, ja jokaiselle ilmoittaa uskon, siinä että hän hänen kuolleista herätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä hän on päivän säätänyt, jona hän on maan piirin tuomitseva vanhurskaudessa, sen miehen kautta, jonka hän on säätänyt, ja jokaiselle ilmoittaa uskon, siinä että hän hänen kuolleista herätti.

        Ty han har fastställt en dag då han skall 'döma världen med rättfärdighet', genom en man som han har bestämt därtill; och han har åt alla givit en bekräftelse härpå, i det att han har låtit honom uppstå från de döda."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ty han har fastställt en dag då han skall 'döma världen med rättfärdighet', genom en man som han har bestämt därtill; och han har åt alla givit en bekräftelse härpå, i det att han har låtit honom uppstå från de döda."

        Because he hath appointed a day, in the which he will judge the world in righteousness by that man whom he hath ordained; whereof he hath given assurance unto all men, in that he hath raised him from the dead.


    • Anonyymi

      Kristuksen tuomioistuin on meille uskoville ylöstempauksen jälkeen. Muille on viimeinen tuomio Jeeseksen tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen.

      • Anonyymi00028

        ” Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.”
        Joh 17:3


      • Anonyymi00029

        Näin on.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        ” Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.”
        Joh 17:3

        Jeesus yhä pelastaa!


      • Anonyymi00035

        Kyllä.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        ” Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.”
        Joh 17:3

        Jeesus pelastaa!


    • Anonyymi

      "JA KETÄ TUO HYÖDYTTÄÄ"!!!

      • Anonyymi

        Tuo raamatun kopiointi lienee hänen harrastuksensa, ei ole vakavasti otettava.


      • Anonyymi00032

        Esim. Sinua!


    • Anonyymi

      Ei huolta sillä jeesus on jo kuitannut kaikkien synnit.

      • Anonyymi

        Jokainen joutuu vastuuseen omista synneistään. Minkä taakseen jättää, se edestään löytää.

        Ilm. 20:12

        Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.

        Ilm. 20:13

        Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.


    • Anonyymi

      Aika hassu teoria.
      Kaunista valhetta vainen.....

    • Anonyymi

      Amen. Parannuksessa on hyvä viipyä päivittäin.

      • Anonyymi

        ja niitä hurskastelijoita piisaa joka lähtöön...


    • Anonyymi

      Älä anna temmata itseäsi mihinkään ufo-alukseen, vaikka ne sanoisivat olevansa Jeesuksia.

      Lahkoluste, eli viikeksi ilmestyneet harhaoppiset lahkolaiset temmataan pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin maan päälle, missä niitä Jeesuksen häitä vietetään.

      Paavali ajatteli, että maapallo on pannukakun muotoinen ja pilven päällä on hyvä paikka viettää niitä Jeesuksen häitä.

      Ap. t. 1:11

      Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

      • Anonyymi

        Lahkoluste on jälkikäteen kristinuskon sekaan kylvettyä lustetta, mitä ei voi enää irrottaa. Se voi vaikuttaa päältäpäin elinvoimaisemmalta ja rehevämmältä kun alkuperäinen vanha tuulet ja tuiskut nähnyt kirkollinen peruskristillisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkoluste on jälkikäteen kristinuskon sekaan kylvettyä lustetta, mitä ei voi enää irrottaa. Se voi vaikuttaa päältäpäin elinvoimaisemmalta ja rehevämmältä kun alkuperäinen vanha tuulet ja tuiskut nähnyt kirkollinen peruskristillisyys.

        Mistä peruskristillisyydestä kaikki ovat eroamassa. Räsänen etunenässä.

        Sellainen lahkolaisuus ei ole kehumisen arvoista.


      • Anonyymi

        Voi tulla laskuvarjollakin. Tai helikopterilla.


      • Anonyymi00034

        Ei mitkää ufot sinua nappaa!


    • Anonyymi

      Jeesus

    • Anonyymi

      Room. 2:
      13. Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.
      Luuk. 11:28; Jaak. 1:22
      14. Pakanakansatkin, joilla ei ole lakia, saattavat luonnostaan tehdä, mitä laki vaatii. Silloin pakanat, vaikkei heillä lakia olekaan, ovat itse itselleen laki.
      Ap. t. 10:35
      15. Näin he osoittavat, että lain vaatimus on kirjoitettu heidän sydämeensä. Siitä todistaa heidän omatuntonsakin, kun heidän ajatuksensa syyttävät tai myös puolustavat heitä.
      16. Tämä tulee näkyviin sinä päivänä, jona Jumala minun julistamani evankeliumin mukaisesti tuo ihmisten sisimmätkin salaisuudet Kristuksen Jeesuksen tuomittaviksi.
      1. Kor. 4:5; 2. Kor. 5:10

    • Anonyymi

      Työnnä se jakkaras, sinne mihin ei päivä paista!

    • Anonyymi

      Se on just noin. Kukaan ei pääse luikkimaan pakoon.

    • Anonyymi

      Koskee myös herjaajia ja valehtelijoita.

      • Anonyymi00036

        Ei kun he tulevat yhdessä Jeesuksen kanssa tuomitsemaan.

        Tai ainakin niin itse asian selittävät ja siksi heidän pitääkin herjata ja toteuttaa siinä Jumalan tahtoa kun jo nyt aloittavat tuomitsemisen, niin ovat sitten herjaantuneet kun pääsevät yhdessä Jeesuksen kanssa tuomitsemaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe