Rikkinäiset kengät ja likaiset hiukset.
Kauheeta mennä työhaastatteluun
20
261
Vastaukset
- Anonyymi
Kesällä sopii olla lyhyt tukka, liki kalju, sähköleikkurilla vaan millin sänki ja kenkiäkään ei tarvi.
muoviläpyskät riittää, meinaan pankkikortit kun hakee olukkeita.- Anonyymi
Uuh ooh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh ooh!
"Get ö heör kat änd riäääl zaab."
- Anonyymi
Kesällä kengät pitävät. Esim. huoltoaseman vessassa voi kastella hiukset ja laittaa niihin saippuua, sekä huuhdella hiukset. Samaa voi tehdä kauppojen vessoissa.
Naisille hiuksilla on toki eri merkitys. Mutta muut voivat pärjätä kesällä.
Talvella kenkien pitää pitää. Ja talvella niiden suhteen on suuria ongelmia, koska markkinoille on tullut kenkiä, jotka eivät pidä.
Toivottavasti työ tai köyhäintyö löytyy. Sitä kautta voi ahkeruuden avulla päästä elintarvikkeisiin käsiksi, vaikka alussa on toki aloitettava alelaareilta. Joka sekin on rankkaa työtä. - Anonyymi
Ennen vanhaan oli enempi tukia.
- Anonyymi
No kun Venäjällä ei ole muuta saatavana.
- Anonyymi
Miksi sulla on likaiset hiukset?
Rikkinäiset kengät ymmärrän.- Anonyymi
Ei ole varaa ostaa shampoota just nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne ihan vedelläkin saa puhtaaksi.
Naisilla varsinkin on ongelma, että pyrkivät käyttämään aivan liikaa mömmöjä hiuksiin. Sitten ihmettelevät kuinka mies ei tarvitse ja hiukset ovat elinvoimaisempia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajaa pään kaljuksi ja menee keskitysleirivangin näköisenä työhaastatteluun saa töitä.
Nimittäin palkatonta orjatyötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennenvanhaan pestiin hiukset mm. ruisjauholla. Joku pesee vieläkin. Jotkut eivät käytä koskaan shampoita.
- Anonyymi
Maksan auton kuluja,jotta voisin sen pitää,että jos sä töitä niin voisi mennä töihin. Ja olen siis TT tuella.
- Anonyymi
Jos toimeentulotuella niin täyttä soopaa kirjoitatte kun just toi tuki kattaa ravinnon,vaatteet, yleisen hygienian.
- Anonyymi
Eikö apaattinen luuseri muista edes hiuksiaan pestä.
Onnistuu jopa käsienpesuaineella ihan hyvin baarin vessassa.- Anonyymi
Miksi "baarin" vessaan pitäisi mennä pesulle? Ihmiset yleensä asuvat jossain, koti on oivallinen hygienian hoitopaikka.
- Anonyymi
Mitä duunia osaat tehdä, jos et osaa pestä hiuksiasikaan?
- Anonyymi
Jossain mättää jossei aikuinen ihminen osaa pitää hygieniasta huolta taikka saatika vaatteet,kengät.Kirpputoreja on vaikka kuinka paljon eikä perusaatetus paljon maksa.
- Anonyymi
Viimeksi kun kävin työhaistattelussa haistattelija itse oli ruokottomassa kunnossa. Krapulainen punakka äijä istui pöydän takana ja haisi vanhalle viinalle kuin rankkitynnyri.
Haistattelu meni juuri niin kuin kuvitella saattaa. - Anonyymi
Sittenhän teitä haisi vanhalle kaljalle 2.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815