Putin ei hellitä siitä yksinkertaisesta syystä, että hän taistelee oman henkensä edestä. Hän ja hänen hallitseva lähipiirinsä tietää että vaihtoehtoja ei ole.
Putinin pelkona on joutua samanlaisen kohtalon uhriksi kuin Muammar Gaddafi joutui vuonna 2011. Hänen hyvin järjestetty diktatuurinsa lopahti siihen, että kansa nousi häntä vastaan ja hänet itse lynkattiin kameroiden edessä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/dc3a2b85-5cc1-4b9f-90f5-7f0643383cb7
Putin taistelee henkensä edestä
19
161
Vastaukset
- Anonyymi
Putin voi haistella itseään.
- Anonyymi
Niin kuin Sale silloin mainitsi, ku naamarit oli riisuttu, että hän ei uskaltaisi pelata all- in tyyppisesti niin kuin Putin päätti tehdä? Diktaattorit aina aliarvioivat muita ja yliarvioivat omia mahdollisuuksiaan ja se tulee koitumaan Putinin Venäjän tappioksi. Tyhmyyttä ja lyhytnäköisyyttä, Putin vähät välittää muiden mielipiteistä, mut olisi kannattanut kuunnella Salen neuvoja?
- Anonyymi
Nato Tiltu VARJOSTAA Puuttinia TAAS?
Putin taistelee oman henkensä edestä.- Anonyymi
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi
Paljon henkiä on mennyt. Paita pois.
- Anonyymi
Onko Pietarin seudulla kaalit jo hyvässä kasvussa?
- Anonyymi
Putin on umpikujassa.
- Anonyymi
Diktaattorit vievät mukanaan tuhoon mielummin vaikka koko kansan, kuin menettävät kasvonsa ja valtansa. Näin teki Hitlerkin. Joten sota ei ole ihan pian ohi, vähintään miljoona venäläistä pitää vielä kuolla yhden vanhan ukon takia.
- Anonyymi
" että kansa nousi häntä vastaan "
Ja niin tuhottiin Afrikan tasapuolisin ja tehokkain. YK:n palkitsema valtiojärjestelmä.
Maa on raunioina eikä sitä vieläkään tunnu johtavan kukaan.
On alhaista esittää ja odotella Venäjällä tapahtuvaksi samanlainen Lännen suunnittelema ja toteuttama siirtyminen sopimusyhteisöjen osaksi.
Demokratiaan pakotus on tuhonnut alueet ja niiden nousu tapahtuu vain lännen ehtojen ja etujen ajamiseksi.
Ukrainan sota on nostanut Suomen sotataloutta ja uudelleen rakentamista kärkkyvät useat Suomalaiset firmat.
Sellaista pyyteetöntä auttamista, jota Venäjä näyttää vastustavan. Jep. Puttepossulla ei ole poispääsyä aloittamastaan sodasta.
- Anonyymi
Pinnistelehän muistiasi.
Tiedät varmasti sen tahon joka vierailuillaan lausunnoillaan ja tuen takaamisilla eniten odotti sotaa alkavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pinnistelehän muistiasi.
Tiedät varmasti sen tahon joka vierailuillaan lausunnoillaan ja tuen takaamisilla eniten odotti sotaa alkavaksi.Putler keskitti joukot pitkin rajaa ja vastasi ettei aio hyökätä pari päivää ennen kuin hyökkäsi joukkojensa ylittäessä rajan yhtaikaa eri suunnista ja maahanlaskujoukot Kiovan lähelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putler keskitti joukot pitkin rajaa ja vastasi ettei aio hyökätä pari päivää ennen kuin hyökkäsi joukkojensa ylittäessä rajan yhtaikaa eri suunnista ja maahanlaskujoukot Kiovan lähelle.
Pari päivää ennemmin tuli länneltä Suomen aloittama vastaus: "Ei voi mitenkään hyväksyä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pinnistelehän muistiasi.
Tiedät varmasti sen tahon joka vierailuillaan lausunnoillaan ja tuen takaamisilla eniten odotti sotaa alkavaksi.Mikä semmonen taho oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari päivää ennemmin tuli länneltä Suomen aloittama vastaus: "Ei voi mitenkään hyväksyä"
Ei voi mitenkään hyväksyä Venäjän hyökkäystä.
- Anonyymi
Putin vihaa venäläisiä, siksi se jatkaa sotaa. Lammaslaumalle on näytettävä kuka on johtaja, fyhrer.
- Anonyymi
Kun sota loppuu niin Venäjän nykyjohto kokee karun kohtalon.
- Anonyymi
KGB-eversti on menneen talven lumiukko. Romahdus tulee olemaan nopea.
Valitettavasti hänen aikaan saamansa hävikki ja luottamuspula ovat asioita, joita Venäjän on hänen jälkeensäkin todella työlästä korjata.
Venäjän tulevaisuudelle ei ole porkkanoita. Niinpä nykyjärjestelmää pidetään kepillä pystyssä. - Anonyymi
Kuka saa maailman halutuimman pallin alleen?
Ken on Venäjän kaunehin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576