vuosi kausiin eikä tarjota.
Töitä ei ole tarjoiltu
9
119
Vastaukset
- Anonyymi
On se vaan kummaa!
Kun on itse hankkinut työpaikat ja tehnyt työnsä kykyjensä mukaan niin muutaman sellaisen jälkeen aletaan niitä töitä tarjoamaan.
Valintamahdollisuudet ovat rajallet. Jos muutaman kerran kieltäytyy työnantajan ilman välikäsiä tekemästä tarjouksesta niin tarjoukset saattavat harveta.
Pisin työttömyysaikani oli 13 kalenteripäivää.
En asettanut reunaehtoja vaan menin töihin työnantajan kuvioiden mukaisesti.- Anonyymi
Stubb menetelmällä työnhakuun eli suhmuroiden suhteilla ja hyvä veli verkoston kautta. Pätevyydellä ei ole mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb menetelmällä työnhakuun eli suhmuroiden suhteilla ja hyvä veli verkoston kautta. Pätevyydellä ei ole mitään väliä.
Päin vastoin. Kun on yhdssä paikassa osoittautunut työnantajalleen työnantajan määrittämän alkupalkan arvoiseksi niin edut paranevat kuten myös markkinakelpoisuus.
En ole koskaan asettanut mitään reunaehtoja. Kullakin yrityksellä on oma henkilöstö- ja palkkapolitiikkansa.
"Suhteitani" ovat olleet aikaisempien työnantajieni myönteiset kokemukset.
Muutamia vakituisia toistaiseksi sopimuksia joista yhdestä häivyin kahden ähmänän vuoksi.
Enemmän määräaikaisia keikkoja. Pisin 7kk ja lyhyin 2pv.
Ne olivat projektiluonteisia. Tavoite, tekeminen, tulos!
Vakituisista oli 2 minulle tarjottuja. Määräaikaisista kaikki 7 kpl. perustuen noihin "suhteisiin". Ensimmäinen perustui tarjoajan kokemuksiin samalta työpaikaltamme.
Ps. Vain yksi, vakituinen, oli kotipaikkakunnallani.
Alkuun vaimoni kulki mukana mutta kahdesta lapsestamme vanhemman saavutettua peruskouluiän jäi vaimoni vakituiseen osoitteeseemme puolustamaan linnaletta.
Poikamiehen aikaisista työsuhteista ei kannata mainitakaan muuta kuin sen, että vaihtelua oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päin vastoin. Kun on yhdssä paikassa osoittautunut työnantajalleen työnantajan määrittämän alkupalkan arvoiseksi niin edut paranevat kuten myös markkinakelpoisuus.
En ole koskaan asettanut mitään reunaehtoja. Kullakin yrityksellä on oma henkilöstö- ja palkkapolitiikkansa.
"Suhteitani" ovat olleet aikaisempien työnantajieni myönteiset kokemukset.
Muutamia vakituisia toistaiseksi sopimuksia joista yhdestä häivyin kahden ähmänän vuoksi.
Enemmän määräaikaisia keikkoja. Pisin 7kk ja lyhyin 2pv.
Ne olivat projektiluonteisia. Tavoite, tekeminen, tulos!
Vakituisista oli 2 minulle tarjottuja. Määräaikaisista kaikki 7 kpl. perustuen noihin "suhteisiin". Ensimmäinen perustui tarjoajan kokemuksiin samalta työpaikaltamme.
Ps. Vain yksi, vakituinen, oli kotipaikkakunnallani.
Alkuun vaimoni kulki mukana mutta kahdesta lapsestamme vanhemman saavutettua peruskouluiän jäi vaimoni vakituiseen osoitteeseemme puolustamaan linnaletta.
Poikamiehen aikaisista työsuhteista ei kannata mainitakaan muuta kuin sen, että vaihtelua oli.Höpö höpö...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö...
Ei höpöä vaan tyydyttävää todellisuutta.
Juuri äsken soitti eräs näistä tarjoajista kysellen vaimoni kuulumisia.
Kyse on entisestä työkaveristani samalla suuren firman osastolla.
Työsopimukseni oli purettu ilman perusteita välittömästi.
Sain mielestäni runsaan korvauksen.
Ehdin olemaan työttömänä 13 kalenteripäivää kun heppu soitti kysellen kuuluisia.
Kaveri ilahtui vahvasti kuullessaan minun olevan työttömänä. Hän oli resurssipulassa eräässä pitemmässä puuhassa joka sijaitsi noin 220km:n päässä.
Olin siellä seuraavana päivänä. Majoitus oli järjestetty kerrostalon kaksioon sisältäen viikkosiivouksen ja vuodevaatteiden vaihdon. Olin ainoa asukki. Puuha oli projektiluontoinen jossa ei laskettu työaikaa tai muutakaan vaan ainoastaan tulos ja aikataulussa pysyminen ratkaisi. Kesti 7 kuukautta. Viikonloput kotona.
En arvannutkaan mutta tuo poiki jatkopuuhia joista yksi oli luonteeltaan vakituinen mutta mittani tuli vuodessa täyteen ja tarttuin ensimmäiseen, vakavaan tarjoukseen.
Nopein oli tarjous johon tartuin ilmestymällä 120 km:n päähän parissa tunnissa jääden puuhastelemaaan iltavuoron ajaksi.
Jos noista olisi kieltäytynyt tai edes vakavasti epäröinyt niin tarjoukset olisivat loppuneet.
Ps. Puuhastelin kokonaispalkkauksella josta ei neuvoteltu mutta joka oli mielestäni riittävä.
- Anonyymi
Ja haet ja haet,mutta joku muu aina valitaan ...
- Anonyymi
Ihan tarkkaan en tiedä mutta oletan jo äitiä leikatun ensimmäiseksi. Että kyllä, leikkauksia on ollut runsain mitoin eri puolilta kulloisenakin aikana. Eikä ne pian lakkaa kun puita aletaan istuttamaan tosissaan.
- Anonyymi
ei niitä töitä ole, kun on huutava työpaikka-pula.
Sekä suuri palkan maksu pula !! - Anonyymi
Kyllä meillä on suorastaan #KARJUVA# työpaikka pula
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115357Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493432Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933298Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403286- 811867
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311626450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281617Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.441604Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1481294- 161169