Nokian kesäteatterissa menee parhaillaan Tapio Rautavaaran elämästä kertova näytelmä "Sininen Uni". Yksi Pirkanmaalla asuva sukulaismies oli varannut meille liput 13.7 olleeeneen esitykseen. Mielestäni esitys oli oikein hyvä, ja roolisuoritukset onnistuneita. Hyvillä mielin lähdimme esityksen jälkeen ajelemaan vaimoni kanssa takaisin Pohjanmaalle.
https://www.nokianteatteri.fi/lehdisto-ja-kuvagalleria/
Ovatko nokialaiset käyneet innokkaasti katsomassa tätä hyvin ohjattua näytelmää?
Sininen Uni
5
214
Vastaukset
- Anonyymi
Nokialla ei ole paljoa kulttuuri-ihmisiä, joten tällainen keskustelu ei juuri kiinnosta. Rautavaarasta kertovaa näytelmää on käynyt katsomassa naapurikunnista ja etenkin Tampereelta tullut kulttuuria ymmärtävä väki.
- Anonyymi
En tykkää näyttelemisestä, koska se on vain näyttelemistä. Mikseivät ihmiset osaa olla oikeasti? Aina pitää vaan näytellä.
- Anonyymi
Nokialla ei siis ole kauheasti kulttuuri-ihmisiä. Sorry.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokialla ei siis ole kauheasti kulttuuri-ihmisiä. Sorry.
Onpas! Kaikki vaan näyttelevät. Ovat ainakin olevinaan jotain, vaikka eivät oikeasti ole yhtään mitään.
- Anonyymi
Hyvin on Nokialaisia ollut katsomossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693793- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773290Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361476Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221076Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996