Uskonnot ovat vain täällä maanpäällä ihmisten riesana.
Henkimaailma on kyllä olemassa mutta mitään jeesusta tai jumalaa siellä ei ole.
29
177
Vastaukset
- Anonyymi
Koko maailma on pahan vallassa.
Jeesus ja Jumala ovat salaisessa turvapaikassa taivaassa, jonne ihmisellä ei ole mitään asiaa missään vaiheessa.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen- AnonyymiUUSI
Kuulostaa ihan nykyiseltä Arkadianmäeltä.
- Anonyymi
Ihmisten hurmoskokemukset taivaassa käymisestä eivät ole mitään todellisuutta, vaan paranoidisia harhoja ja illuusioita.
Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.- Anonyymi
Ps. 115:16
Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.
- Anonyymi
Saatana tuli tilalle uudeksi temppelinherraksi, kun Jeesus meni taivaaseen.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
Sokaistumiset, hurmostilat, lämmön ja sähkövirran läpimenon tuntemukset kehossa viittaa sielunvihollisen toimintaan.- Anonyymi
>>>>Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.<<<<<
Missä tilanteessa.? Kun opetuslapset Jeesuksen Kristuksen valtuuuttama lähtivät julistus matkalle.
”Sen jälkeen Herra valitsi seitsemänkymmentä muuta ja lähetti heidät kaksittain edellänsä jokaiseen kaupunkiin ja paikkaan, jonne hän itse aikoi mennä.”
Luukas 10:1 FB38
”Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden". Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman. Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."”
Luukas 10:17-20 FB38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>>Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.<<<<<
Missä tilanteessa.? Kun opetuslapset Jeesuksen Kristuksen valtuuuttama lähtivät julistus matkalle.
”Sen jälkeen Herra valitsi seitsemänkymmentä muuta ja lähetti heidät kaksittain edellänsä jokaiseen kaupunkiin ja paikkaan, jonne hän itse aikoi mennä.”
”Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden". Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman. Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."”
Luukas 10:17-20 FB38Jumalan sovitus työssä Jeesuksen Kristuksen ristin kuoleman ja kuolleista nousemisen kautta saatanan valta rajoitettiin (kukistettiin) vain uskosta osattomiin jotka ovat sen orjia.Uskovaa hoka on Kristuksessa se kiertää mutta ei pääse sisälle elle sille avaa synnissä elämisellä mahdollisuuksia.
”ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.”
Kolossalaiskirje 2:14-15 FB38
”Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen, ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia. Sillä ei hän ota huomaansa enkeleitä, vaan Aabrahamin siemenen hän ottaa huomaansa.”
Heprealaiskirje 2:14-16 FB38
”Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa, joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;”
Efesolaiskirje 2:1-3 FB38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan sovitus työssä Jeesuksen Kristuksen ristin kuoleman ja kuolleista nousemisen kautta saatanan valta rajoitettiin (kukistettiin) vain uskosta osattomiin jotka ovat sen orjia.Uskovaa hoka on Kristuksessa se kiertää mutta ei pääse sisälle elle sille avaa synnissä elämisellä mahdollisuuksia.
”ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.”
Kolossalaiskirje 2:14-15 FB38
”Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen, ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia. Sillä ei hän ota huomaansa enkeleitä, vaan Aabrahamin siemenen hän ottaa huomaansa.”
Heprealaiskirje 2:14-16 FB38
”Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa, joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;”
Efesolaiskirje 2:1-3 FB38”Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä. Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.”
1. Pietarin kirje 5:8-9 FB38
”Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella. Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.
Sillä te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa; kun Kristus, meidän elämämme, ilmestyy, silloin tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa.”
Kolossalaiskirje 3:1-4 FB38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luukas 10:17-20 FB38Saatanan näkeminen salaman leimahduksena ja sitä seuranneena sokaistumisena viittaa myös Paavalin kokemukseen Damaskotiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanan näkeminen salaman leimahduksena ja sitä seuranneena sokaistumisena viittaa myös Paavalin kokemukseen Damaskotiellä.
Jeesus Kristus varoille valejeesuksista, jotka ovat pelkkiä henkiolentoja "henkijeesuksia".
Matt.24: 24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.
- Anonyymi
Tai kirkkoviisaat menneinä aikoina...saadaan ne kiltisti maksamaan kortteliverojaan kun sanotaan, että siellä tet kirkkaamman kruunun saatte.
. lateksimaalari.- Anonyymi
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
Matt. 17:24
Kun he saapuivat Kapernaumiin, tuli Pietarin luo temppeliveron kantajia, jotka sanoivat: "Kai teidän opettajanne maksaa temppeliveroa?"
Matt. 17:25
"Maksaa kyllä", hän vastasi.
Jeesus oli uskonnollinen tapauskovainen, joka kävi kerran viikossa kotikirkossaan ja maksoi kirkollisveroa.
Ei Jeesus ollut mikään uskonlahkoissa kaatuileva ja sekavia molissut helluntailainen.
- Anonyymi
Tuo on niin totta ❣️🎚️🎚️🩸😁
- Anonyymi
Henkimaailmaan mennään kaikki.
Se on uskontovapaa maailma, koko universum.
Ja siinä maailmassa riittää lääniä😋🙂♥️ - Anonyymi
Me viedään seuraavaan elämään taipumuksemme ja himomme.
Jos on musikaalinen niin seuraavassa elämässä soittaa jotain instrumenttia kolmevuotiaana kuin vanhat mestarit
Jos kuolee kiihkouskovaisena on seuraavassa elämässään taipuvainen uskontoihin. - Anonyymi
sinäpä sen tiedät .
''E muuta luojaa jumalaa kuin kansa kaikkivaltias'' - Anonyymi
Onneksi siellä Jerusalemissa Jeesuksen aikaan ei ollut yhtään helluntailaisia.
Nehän olisi tehnyt juutalaispojille sen ympärileikkauksen toiseen kertaan sillä perusteella, että eihän se 8 pv. ikäinen vauva saanut itse päättää lähteekö ikuiseen liittoon Jumalan kanssa. - AnonyymiUUSI
Henkimaailma ei ole taivaassa vaan tässä ympärillämme. Henkimaailmasta päästään pois kätevästi ajatuksen voimalla. .
- AnonyymiUUSI
Taivas/ helvetti uskomuksistaan monet eivät pääse eroon, kuin kuoltuaan 🎚️🎚️❗
- AnonyymiUUSI
Raamatun mukaan on Jeesus ja Jumala olemassa.
- AnonyymiUUSI
"Raamatun mukaan" hokeman todistusarvo on puhdas 0, jos sitäkään.
- AnonyymiUUSI
Kalevalan mukaan tuo on valetta.
- AnonyymiUUSI
Piti ihmisen keksiä uskomuksia ja yhdistää niitä ensimmäiset uskomukset ovat kymmenien tuhansien vuosien takaa paljon ennen kuin asioita yhdisteltiin lähemmäs ensimmäistä raamatunkirjaa. Kaikki tämä tapahtui kun pari mieskirjoittajaa halajasivat mammonaa, mannaa ja valtaa. Oli hyvä tarina mistä aloittaa kumminkin kaikki raamatut ovat yhdestä asiasta auringon jumalasta ja tulikiven jumalasta josta muodostui helvetin paholainen ja pahuus. Kaikki uskomukset kasattuna yksiin kirjoihin ja historian tositapahtumia väritettiin muodosta toiseen kerta toisensa jälkeen. Kunnes raamattu oli ns kulutettu ensimmäistä kertaa loppuun jakautui eri manneralueiden omiksi muodoiksi ja uudelleen ja uudelleen. Yli 2000v ja satoja uskontoja/raamattuja tuli antamaan anteeksi jokapäiväistä pahuutta mitä ihmiset tekee toisilleen ja luonnolle.
Raamatun ehkä yksi äärimmäisen tärkeistä asioista oli että toiset uskomukset ovat pakanallisia ja vihollisia. Ristiretkien nimeen on murhattu miljoonia ja jatkuu tänäkin päivänä raamattu sallii sellaista kun kaikki maailmassa todistaa mitä venäjällä katolisen siunauksen luvalla tapahtuu. Mitä juutalaisten uskonnon luvalla tapahtuu. Jos uskonto olisi tasolla että se estää pahan tapahtumasta jokainen näistä uskovaisita kävelisi tulen väliin ja pysäyttäisi sodan.
Kyse raamatussa ja uskonnoissa on että ne antaa kaiken pahan vain anteeksi ja hyötyy samalla siitä.- AnonyymiUUSI
❣️ ❣️ ❣️ 😁
- AnonyymiUUSI
Kyllähän ihminen voi keksiä uskomuksia, kunhan ne ei ole sellaisia, että oikeuttavat muiden tappamiseen ja sitä ihannoidaan.
- AnonyymiUUSI
Kirjoitin väärin katolilainen uskonto - tarkoitin ortodoksi kirkkokunta ja uskonto hyväksyy kansanmurhan mitä venäjä suorittaa Ukrainassa.
Tämä on yksi mikä todistaa yhden uskonnon kokonaisuudessaan valheeksi ja pelkäksi kulissiksi joka hyötyy murhista ukrainassa.- AnonyymiUUSI
Sama koskee juutalaisuutta Heidän uskonto sallii monien viattomien kansanmurhaa Gazassa kun vain ne jotka hyökkäsivät kuuluvat saada tuomion, se mikä tuomio.
Maailmansotaa edeltävää aikaa elämme mitään rajoja ihmisen pahuudella ei ole uskonnotkin tukevat sitä
- AnonyymiUUSI
Kuinka joku voi olla niin pölijjä pösilö, että uskoo henkimaailman syntyneen ilman tekijää? Kyllä taas on uskottu peijoonin penteleen kuiskutteluja.
- AnonyymiUUSI
Usko missä tapetaan ja kannatetaan sitä, on harhaoppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826351- 353471
- 443088
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402282Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212077
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 1902002
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241608- 381568